|

خواهرمارک زاکربرگ!

شیبا اینو قدم گذاری در مسیری انفجاری!

SHIBAINU

مدیر عامل متا(Meta)،رندی زاکربرگ(Randi Zuckerberg)، خواهر مارک زاکربرگ(Mark Zuckerberg)، ویدیویی در مورد میم کوین هاتهیه کرده است..

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز-مدیر عامل متا(Meta)،رندی زاکربرگ(Randi Zuckerberg)، خواهر مارک زاکربرگ(Mark Zuckerberg)، ویدیویی در مورد میم کوین ها تهیه کرده است، و در صفحه رسمی یوتیوب خود آن را منتشر کرده است. او در ویدیو خود به طور مستقیم بیان کرده است که شیبا اینو Shiba Inu،قاتل دوج کوین Dogecoin خواهد بود و در مورد موفقیت های خارق العاده شیبا اینو مواردی را بیان کرده است و بر این باور است که شیبا اینو در حال تبدیل شدن به یک ارز بزرگ و جریان اصلی خواهد شد  در ادامه زاکر برگ بیان کرده است که هر دو میم کوین توانایی و فضا برای رقابت دارند.

نیز بیان کرده است که او هرگز باور نداشته که شاید جایگاه اصلی نصیب حتی یکی از این میم کوین ها شود، ولی اکنون برای هر دو جایگاه وجود دارد. گزارشگر سابق فیسبوک در مورد اسپین آف های مختلفی برای این دو میم کوین معروف مانند: دوج کوین مارس اشاره کرده است.

در ادامه او به کاربران خود اطلاع داد که از رمز ارز های خود نهایت استفاده را کنند و از ارزهای خود لذت ببرند از شرط‌بندی و قمار دوری کنند از توصیه‌های مدیرعامل تسلا ایلان ماسک که در خبرهای قبلی منتشر شده بهره ببرند و رعایت کنند. همچنین زاکربرگ یکی از حامیان قدیمی رمزارز در اوایل این هفته به عنوان عضو شورای مشاوره به صرافی ارز دیجیتال اوک کوین Okcoin پیوست.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محمد ارسالی در

    به امید یک دلاری شدن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی