|

بیوگرافی لیلا بلوکات و جذابیت 24 سالگی ‌اش / قرار بود بشه زلیخا ولی بهترشو دادن بهش

لیلا بلوکات ازیگر مشهور ایرانیست که حالا در از سرنوشت دیده می شود و با انتشار تصاویر جذابش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزها سریال جذاب و بسیار پر مخاطب "از سرنوشت" رو می بینیم. سریال نام برده از دست کارهایی بود که بیننده خیلی دوستش داشت. خونواده رو پای تلویزیون می نشوند و اینجوری هم نبود که آدمو دق بده و هفته ای بزاره واسه پخش. بلکه هر شب نشون میداد  خلاصه اینکه پسر آقای بازیگر حسابی گل کاشته بود. از سرنوشت که داستان دو پسر بزرگ شده در بهزیستی رو نشون میده، از زمان کودکی تا بزرگی و حتی زن گرفتنشون رو به تصویر میکشه. این قصه با ایفای نقش کیسان دیباج و دارا حیایی فرزند امین حیایی می باشد. البته که در این سریال بازیگران مشهور بسیاری حضور دارند که یکی از اونها خانوم لیلا بلوکات می باشد. لیلا خانوم از اون سک بازیگران محسوب میشه که هیچوقت نقش منفی بهش نیومده و نیهاد. انگاری همه جا باید مثبت باشه و حتی اگه یه جایی مثل سریال از سرنوشت منفی بازی میکنه، باز یه منفیه دلسوز و مثبته! لیلا بلوکات هنرمندی از دهه شصت است که این روزها فیکس 40 سال سن دارد. لیلا بانوان به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته که یکی از جذاب تریناشون نقش نفرتیتی در "یوسف پیامبر" می باشد. لیلا بلوکات طرفداران بسیاری دارد که در ادامه بیشتر با این بازیگر جذاب آشنا می شویم.

35435

محتوای پیج اینستاگرامی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات در اینستاگرام بیش از 2 میلیون و 200 هزار دنبال کننده داره که البته به دلیل فعالیت جذاب و در این پیج مانده اند. لیلا بلوکات اهل انتشار عکس های زن و شوهری نیست چرا که اصلا ازدواج نکرده. اما در عوض می بینیم که خانوم بازیگر تا به چه اندازه شیفته انتشار فعالیت های خیریه ای می باشد. لیلا بلوکات واقعا خیریه ای به نام "مهر لیلا" دارد که نگهدارنده کودکان مبتلا به سرطان، کودکان کم توان جسمی و ذهنی، کودکان مبتلا به سندروم داون، کودکان مبتلا به بیماری های خاص، کودکان مناطق محروم، حوادث غیرمترقبه و طبیعی می باشد. 

جالبه که خانوم بلوکات حتی یکی از دلایل ازدواج نکردنش رو هم همین مسئله بیان کرده و بر این نظره که اگر همسر آینده اش جلودار او در این راه باشه چی؟ به همین دلیل تا به این سن مجرد باقی مونده. لیل بلوکان اما در پیج خود تصاویر مدلینگ فراوونی هم از خودش به اشتراک میگذارد که علاقه وی به این فعالیت رو نشون میده. خانوم بازیگر از چهره های ثروتمندی هستند که استایل های گران قیمت زیادی هم میزنند. 

1824623_699

بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات گفتیم که فیکس چهل سالشه. یعنی خانوم بازیگر در ۴ آذر ۱۳۶۳ به دنیا اومده و حالا هم بازیگر سینما و تلویزیون است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی فرش می باشد که خب از سن ۱۴ سالگی تئاتر رو شروع کرد و با سریال "یوسف پیامبر" هم در نقش همسر آخناتون به شهرتی فراوون رسید که البته به گفته خودش ابتدا قرار بود نقش زلیخا را بازی کند اما در دقیقه نود تغییر کرد.

8786

خواهرای لیلا بلوکات

لیلا بلوکات خواهری بزرگتر از خودش دارد به نام نوشا که خب مهندس برق است و خواهری کوچیکتر میترا نام دارد و مدیریت ایرانگردی و جهانگردی خونده و تنها برادرش هم رشته نقشه کشی صنعتی دارد.

leilabluk-at-photokade-2

فعالیت در رشته فرش

لیلا بلوکات میگه از وقتی که دبیرستانی بودن عاشق بازیگری شدم و به همین دلیل هم تصمیم گرفتم تا حرفه ای که دوست داشتم رو دنبال کنم اما شانس من تایم ثبت نام در هنرستان صدا و سیما تموم شده بود و در آخر هم مجبور شدم تو رشته فرش ادامه تحصیل بدم چون متقاضی کم داشت. 

471490_602

شهرت در یوسف پیامبر

لیلا بلوکات از دست هنرمندانی محسوب می شود که شاید خیلی سوپراستار نشد، اما مشهور گشت. وی در سال 1387 وقتی که تنها 24 سال سن داشت، در سریال یوسف پیامبر بازی کرد و به شهرتی فراوون رسید.

35435

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها