|

ژست کالیفرنیایی ساره بیات کنار دریا که کلاس فضایی خانومو نشون میده؛ چه ژلی زد

sareh bayat shayanews

ساره بیات این روزها گرچه که در شغل بازیگری کمرنگ شده اما اینچنین با تصاویر اروپاییش مورد توجه قرار میگیره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکسری از بازیگران هستند که اصلا انگاری کلاس کاری دارند. این کلاسه از قدیم ندیم تو وجودشون بوده و حالا هم برای شهرت و درآمد بالا دست به هر کاری نمیزنند. مثلا یادتون میاد خانوم سحر قریشی رو که برای این دو گزینه نام برده چه ها کرد! البته که تاثیر گذار هم بود اما خب خیلی زود دیدم که این چهره تبدیل به بازیگری مشهور اما نه چندان محبوب میون همکاران خود و حتی مخاطبین شده. سحر قریشی تنها بازیگری بود که حتی با امیر تتلو پر حاشیه ترین رپر ایرانی هم مزدوج شد. اما بگذریم و برسیم به بازیگرانی که گفتیم کلاس کاری دارند به مانند ساره بیات و یا الناز شاکردوست.

هنرمندان نام برده حتی پیش از بازیگری هم ثروت زیادی داشتند و برای درآمد نبود که به این عرصه پا گذاشتند و حالا نیز شرایط کاری و اعتباری خیلی خفن خودشون رو دارند. ساره بیات خیلی ساله که شده بازیگر اما نکته اینجاست که خانوم بازیگر خیلی راحت و زود وارد سینما شد و با بازی در "جدایی نادر از سیمین" شهرتی بی نظیر پیدا کرد. ساره بیات این روزها د فیلم و سریالی دیده نمیشه اما اونچه که واضحه اینه که خانوم بازیگر دهه پنجاهیمون در اینستاگرام فعالیت زیادی داره و خیلی به زیر و بم شاخ شدن های مجازی کاری نداره. اما خب ژستا و تم خاص خودش رو هم داره و ساده عکس نمیندازه. مثلا در ادامه مشاهده می کنید این چهره رو در حالی که احتمالا سفر خارجه رفتن و مثل همیشه هم نصفه نیم سلفی رو صورت زوم به ثبت رسوند.

download

میدونیم که به تازگی آقای داریوش مهرجویی کارگردان و هنرمد به شدت مشهور و محبوب سینمامون رو از دست دادیم اونهم نه به مرگ طبیعی، بلکه با قتل! به همین سبب بسیاری از بازیگران در این رابطه واکنش های مختلف داشتند که ساره بیات نیز اینچنین بود و با انتشار تصویر یکه در ادامه مشاهده می کنید نوشت:

بدرود عالیجناب...
داد از این بهت و اندوه عظیم...!
این همه عزیز و اکنون شما،!
بغض مجال نمی دهد.
یادتان تا ابد در قلب ما گرامیست.
تسلیت به سرزمینم.

Untitled

استایل خاص ساره بیات تو عکاسی که ازش بعیده ولی خب هست دیگه!

در ادامه صحبت بالا باید گفت، بازیگرا معمولا این مدلین که وقتی وارد بازیگری میشن علاوه بر دیده شدن و شهرت، میخوان تا به درآمد شاخدارش برسن و حسابی کشیده بشن بالا! مثلا مینا وجید بر این نظره ک قبلا میخواست ازدواج کنه ک شوهر خان براش کیف و کفش و ... بخره اما حالا که شده بازیگر و پول خوبی داره، دیگه شوهر نمیخواد که خب این نظر به شدت عجیبه!!

ساره بیات دقیقا برعکسه و به قولی تو پر قو بزرگ شده. خانوم بازیگر جذاب سینما گاهی که تو ماشینای لوکسشه و گاهی هم تو خونه زندگی اوپسش و گاهی اوقات در سفرای لاکچری، اصولا عکسای از نزدیک رو فراموش نمیکنه و همونطور که بالاتر اشاره کردیم علاقمنده تا از دوربین سلفی به عنوان ذره بین استفاده کنه!! در ادامه نمونه های از موارد گفته شده رو مشاهده می کنید.

sarehbayat__270228256_692695698383184_2233937730995421647_n

بهنوش طباطبایی ژل زد عوض شد! حالا هم ساره بیات

از مواردی که این روز ها خیلی زیاد بین خانم ها دیده میشه حالا چه معمولی و چه سلبریتی، رفتن به زیر تیغ های جراحی و یا پروتز و فیلر و این موارد است. اما خب هنرمندانی هم هستند مثل ساره بیات که نه آرایش های اَجق وجق رو می پسندند و نه جراحی های زیباییرو. البته که ساره بیات خود نیز با چهره نچرالش زیبایی خاص خودش را دارد اما خب از اونجایی که ذات زن یعنی علاقه به هر چه زیبا تر دیده شدن، گاها هنرمندانی مثل ساره خانم هم شیطونی هایی دارند! حالا چجوری هم عمل نکنیم و هم پروتزی بشیم؟ با فیلتر های پلنگ طور اینستاگرام که مثل بنز ازشون استفاده میشه و شما به هر شکلی که بخواین میشیشن! در ادامه نمونه ای از این فیلتر ها را ساره بیات هم مشاهده می کنید که ظاهرا خانم خانما هم از تزریق ژل لب بدشم نمیاد!

Untitled+(1)

ازدواجی رمانتیک با آهنگساز مشهور

علیرضا افکاری آهنگساز و تنظیم کننده در 4 اردیبهشت 1400 با نوشتن متن زیبا خبر ازدواج خود با ساره بیات را بصورت رسمی رسانه ای کرد.

ایشون نوشت: همسرم ، بانوی زیبای من …

در تمام سالهای گذشته زندگی مشترکمان ، سالهایی که در کنارت زیستم ، شد ماحصل آثاری که بر دل مخاطبین خوش نشست

برای تاثیر حضور سالیانت در خلق این آثار و زندگیم ، برای داشتنت ، برای بودنِ همیشگیت در کنارم و عشقی که هر دم به زندگیم رنگی بدیع میبخشد از تو سپاسگزارم

باشد تا همواره در فراز و نشیب دوران ، در عشق غوطه ور باشیم و جاودان ، و این قطعه خاطراتِ مشترکمان که همچون قطعات دیگرم تقدیم به چشمهای مهربان تو بوده و هست

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی