|

مهراوه شرفی نیا با این تیپ سرمالوش چه خوش خوشانشه؛ خانوم پیانو میزنه اروپایی

mehrave sharifinia shayanews

مهراوه شریفی نیا بازیگر خوش فیس ایرانی محسوب میشه که تصاویر بسیاری از خود در فضای مجازی منتشر میکنه و اینبار با شال قرمز مورد توجه قرار گرفت

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از بازیگرا هستند که به طور خونوادگی وارد عرصه بزرگ و شگفت انگیز شدن چرا که به نظرشون خب استعدادش رو داشتن و مشکلی هم برای ورود بهش نداشتن و چون خونوادگی بودن کسی هم نمیتونسته بهشون چپ نگاه کنه. مثلا به تازگی آقای آتیلا پسیانی رو از دست دادیم در حالی که این چهره مشهور که متاسفانه دیگه تو سینمامون حضور ندارن، دخترشون ستاره پسیانی و حتی مادرشون خانوم جمیله شیخی هم بازیگر هستند و بودند. و یا خونواده شریفی نیا ها که اصلا به طور گردانی وارد این کار و بار شدن  همشون بازیگرن.

آزیتا حاجیان و محمدرضا و ملیکا و مهراوه شریفی نیا یه خونواده چهار نفره بودن که همگی بازیگر می باشند که البته این روزها مامان خانواده با همسری دیگر زندگی میکنه  چند ساله از محمدرضا شریفی نیا جدا شده. در این مطلب میخوایم در رابطه با مهراوه بانو صحبت کنیم که میشه دختر بزرگه و شهرت و محبوبیتی بیشتر از خواهرش داره. مهراوه بانو از بچگی، از سنی بسیار کم بازیگری رو تست کرد و اومد جلو دوربین و با مامان جانش فیلم "دزد عروسکها" رو بازی نمود.

156233230_2834798450120467_132214004988398005_n

مهراوه شریفی نیا در حالی که کم حاشیه ترینه، ولی بولد ترینه! چرا؟

مهراوه شریفی نیا از متولدین دهه شصت می باشد که البته لب مرز این دهه متولد شده و این روزها در 42 سالگی به سر میبره. دنیای بازیگری خیلی بزرگه، اونقدری بزرگ که درش تا بی نهایت چالش و جنجال وجود داره، مثل چاله فضایی که تموم نشدنیه. در این فضا آدما هم با هم رفیقن و هم رقیب و حسابی پشت هم میزنن. مثلا تو مراسم تشییع آتیلا پسیانی دیدیم بازیگرانی رو که حسابی واسه هم قیافه میگرفتن جوری که آدم میمونه مگه اینا با هم همکار نیستن؟!

در رابطه با مهراوه شریفی نیا باید بگیم مِن جمله هنرمندان به شدت کم حاشیه ای محسوب میشه که خب شخصیتش این مدلیه وگرنه هم چهره ای زیبا داره و هم شهرت و فالوور های بسیار. اخه این روزا معیار سنجش سینما شده تعدا فالوورای بازیگرا و چهره ای که دارند. این گفته های ما نیست، بلکه افسانه پاکرو در مصاحبه ای اعلام کرد که بر این نظره که وقتی نگاهی به این روزهای سینما میندازیم می بینیم همچین بیراهم نگفته!

در ادامه ببینیم تصویری زیبا از خانوم بازیگر که خیلیا گفتن چقدر رنگ قرمز بهش میاد.

Untitled

هنر پشت هنر! مهراوه شریفی نیا شخصیتی لاکچری از نوع اروپایی داره؟

مهراوه شریفی نیا خب چون گفتیم خیلی حاشیه ساز نیست، پس قطعا اخبار خاص و خفن زیاد هم نداره که بخواد سرگرم کننده باشه و تنها میشه از شخصیتش گفت. از شخصیتی که اصلا اهل دیده شدن های عجیب غریب نیست و به مانند بازیگرانی همچون خانم بهاره رهنما علاقه ای به این مدل بولد شدنا نداره. 

مهراوه شریفی نیا از دست هنرمندان خوش چهره ای می باشد که هنرهای بسیاری همچون فولوت زنی بلده و از طرفی هم یه پیانیست به شدت ماهره. اما خب از بدیاش اینه که مثلا خواهرش ملیکا شریفی نیا میتونه همه جوره ژانری رو ایفای کنه و مهراوه تواناییش رو نداره و بیشتر تو کاراکترای اجتماعی دیده میشه.

اگر مهراوه شریفی نیا معلم شما باشه اینجوری میشه!

یک دوره ای پیانو و ریاضی هم درس می دادم. فکر می کنم سیستم آموزشی ما یک اشکالاتی دارد که دلم می خواهد رفع بشود، کلی هم برایش ایده دارم. دوست ندارم ۱۲ سالی که در مدرسه برای خود من تلف شد برای بقیه بچه ها هم تلف شود. من آموزش را دوست دارم. یک جورهایی دغدغه اش را دارم.

دوست دارم وقتی چیزی را به کسی آموزش می دهند نتیجه داشته باشد، مثلاً اگر درس جغرافی را ۲۰ می گیریم خیلی بد است که سال بعد ندانیم فلان کشور در کدام قاره است، ندانیم فرهنگش چیست، حکومت اش چطور است یا کدام شخصیت های معروف از آنجا آمده اند. به نظرم در این ۱۲ سال می شود یکسری اطلاعات عمومی کاربردی را به بچه ها آموزش داد که در ذهن شان حک بشود. الان مدرسه شده جایی برای درس خواندن در حالیکه باید جایی باشد برای یاد گرفتن چطور درست زندگی کردن. دوست دارم به بچه ها چیزهای کاربردی یاد بدهم.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی