|

استایل خیییلی مدلینگی "مهراوه شریفی نیا" موقع راه رفتنش؛ نشون داد خدای پاشنه بلنداس!

mehrave sharifinia shayanews

مهراوه شریفی نیا بازیگر جذاب ایرانیه که تو اینستاگرام فعالیت بسیاری داره اما اینبار خانوم بازیگر خود را در حال قدمروی مدلینگی نشون داد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مهراوه شریفی نیا رو قطعا میشه گفت که از بازیگرای درجه یک و جذاب ایرانیه که به قول یکی از کاربران هرچی هم سنش میره بالاتر کراش تر و جذب تر میشه. شاید فکر کنید همه اینا تنها به دلیل چهره خانوم بازیگره که خب باید بگیم سخت در اشتباهید چرا که فیس مهراوه شریفی نیا صددرصد زیبایی خاص و ظرافت خانومانه خودش رو داره این به کنار درش شکی نیست، اما مهراوه شریفی نیا این مدلیه که چون هم استعداد خوبی در بازیگری داره و هم از بچگی تو این عرصه بوده، سبک و نوع بازیش هم به شدت به دل میشینه.

مهراه شریفی نیا از دست هرمندان جالبی بود که نیومده فقط و فقط پول و شهرت سینما و نمایش خانگی رو بخواد و سالها در سریال های تلویزیونی ایفای نقش داشته که خب میشه به جذابترین اونها یعنی سریال "کیمیا" اشاره کرد. اما این روزا می بینیم خانوم بازیگر رو در حالی که تو سریال نمایش خانگی "آکتور" و "سرگیجه" ایفای نقش داره. مهراوه شریفی نیا در اینستاگرام نیز فعالیت بسیاری داره که بیشتر از لایف استایله و کمتر از کار و بار! اما اینبار ویدوی کوتاهی که این بازیگر دوست داشتنی از خود در حال قدم زدن بود از خودش منتشر کرد مورد توجه قرار گرفت چرا که داشت حالت مدلینگی راه میرفت که یهو پاش پیچ میخوره و خودشم خندش میگیره!!

Untitled (4)

مهراوه شریفی نیا جدیه جدی؛ ملیکا خانوم اما بانمک

میدونید که مهراوه شریفی نیا خواهری داره بعه نام ملیکا بانو که خب به همراه مامان باباشون آزیتا حاجیان و محمد رضا شریفی نیا وارد این عرصه شدن اونها اصلا نیازی نه به تست و ازمون داشتند نه به کلاس وئ اموزش! اما نکته اینجاست که ملیکا خانوم بیشتر تو کاری طنز دیده میشه و مهراوه خانوم بیشتر تو ژانر اجتماعی و جدید!

البته که ملیکا شریفی نیا سابقه ای همچون سربال "نجلا" رو هم در کارنامه کاری خودش داره که خیلی جدی طور بازی کرد اما این روزها می بینیم ملیکا رو در حالی که یه نقش خیلی بانمک و باحال داره تو سریال نمایش خانگی "نیوکمپ" که بابد بگیم واقعا انگاری شخصیت گندی رو برای ملیکا نوشتن از بس که خوب بازی میکنه این کاراکتر رو.

melikasharifinia_357450089_690002219623298_6157685947443317582_n

مهراوه و ملیکا اون آیتم سینما پسند رو ندارن! ولی به جاش اون درصد خاص جهانن

شاید خیلیا داشتن چشمانی رنگی رو ملاکی جذاب برای یک چهره جذاب بدونن که البته درستم میدونن چرا که این روزا تو سینمای ما برای ورودیش باید خوشگل باشی تا با استعداد! که خب داشتن چشمان رنگی هم میتونه یکی از آیتمای خیلی تاثیر گذار باشه. اما از طرفی مهراوه شریفی نیا این مورد رو نداره اما در عوض یه ترکیب خوشگل از چشم و ابرو و بینی و لب داره که با موهای خدادادی فرش حسابی دلبر تر شده. البته که این فر بودن ذاتیه چرا که آبجی خانومش ملیکا بانو هم موهاش عییین سیم تلفن فرفریه از نوع جذابش، نه وز و ناجور!!

thm_530_1134893_323+(1)

ازدواج مهراوه شریفی نیا! شوهر گیر نمیاد؟

مهراوه شریفی نیا از بایگرای خانومی هستش که با وجود اینکه سن کمی نداره اما هنوز ازدواج نکرده و خبری هم ازش نیست. مهراوه خانوم وقتی که در برنامه "دورهمی" دعوت شد به سوال عجیب مهران مدیری جواب داد. آقای مدیری در این بخش از برنامه از خانوم بازیگر میپرسه کسی نمیگیره شمارو؟ شوهر گیر نمیاد!

تئاتری که مهراوه شریفی نیا بازی کرد سانسور چی نداشت!

دیگه همه ما میدونیم که تلویزیون از همه لحاظ چه پوششی و چه دیالوگی به شدت محدودیت داره و کاملا چهارچوب رو رعایت میکنن اما بعد از اون سینما خیلی آزادانه تر عمل میکنه و این مدلیه که خانوما و آقایون بازیگر مثلا یهو محرمم میشن و میتونن به هم دست بزنن و یا از تیپ و استایل هایی راحت استفاده میشه! ولی بعد از همه اینها میرسیم به تئاتر که از سینما هم بدتره و به رااااحتی دیالوگ های نامتعارف و لباس های ناهنجار دیده میشه جوری که برای برخی از کارها باید ابتدا متوجه بشی چجور تئاتریه تا با خانواده بری یا نه!!!

البته که این مزاح بود و جنبه کنایه هم داشت اما باید گفت مهراوه شریفی نیا نیز تصویری در تئاتر داره که در صحنه ای خاص کاملا با امیر جعفری همرو متعجب میکن که خب این سوال پیش میاد چرا این سه فضا انقدر با هم متفاوتن؟!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی