|

"مهراوه شریفی نیا" چه بی امان از خواهرش زیباتره؛ رفته خارج چرا انقدررر ساده!

mehrave sharifinia shayanews

مهراوه شریفی نیا رو همیشه از خوش فیسای سینما محسوب کردیم چون واقعا خوش فیس بوده، این در حالیه که خانوم باریگر حتی تو تیپ هم از خونوادش سره!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- گاهی برخی از بازیگران اونقدری خوب و محبوب هستند که اصلا نه نیازی به حاشیه سازی دارند و نه نیازی به دم به دقیقه جلوی دوربین بودن. این جلوی دوربین بودنه هم شامل کار بازیگری میشه و هم شامل دوربین اینستاگرام هستش که یکسری از هنرمندان ما در فضای اینستاگرام خودشون رو غرق کردن تا بلکه دیده و مورد توجه قرار بگیرن. اینجاست که باید گفت مهراوه شریفی نیا دقیقا یکی از بازیگرایی محسوب میشه که جزو جمله اول حساب میشه. مهراوه شریفی نیا از بچگی و از سن و سال خیلی کم وارد این عرصه شد و خب از اونجایی که تو خونواده ای هنری داشت رشد پیدا میکرد هم استعدادش رو داشت و هم در این فضا بزرگ شده بود. مهراوه شریفی نیا حالا بانویی تمام عیاره که اسم و رسم خاص خودش رو داره و حضورش در هر پروژه ای باعث جذب مخاطب میشه.

مهراوه شریفی نیا مادری داره همچون آزیتا حاجیان و پدری آچار فرانسه به نام محمدرضا شریفی نیا، از طرفی هم خواهری که ملیکا خانوم هستش و ایشون نیز بازیگره و جدیدا تو سریال نمایش خانگی نیوکمپ ایفای نقش داشت! جالبه نه؟ همه با هم بازیگر!!!

اما در رابطه با حواشی که در ابتدا گفتیم مهراوه شریفی نیا کلا این مدلیه که تو استایل و لباسش گاهی مورد توجه نامتعارف قرار میگیره چرا که خب این سبکی انتخابشه و معمولا هم با توجه به روحیه و ظاهر ظریفی که داره سوژه ای ملوس برای کاربرا میشه. میگین نه؟ در ادامه مشاهده می کنید تصویری از وی در کنار دیگر چهره ها که مثل همیشه مهراوه شریفی نیا ملوس تره!

IMG_20230721_133212

مهراوه شریفی نیا همیشه اون دختر خوشگله داستانه؟ پس این نقش چی میگه

خب بازیگرا به چند دسته تقسیم میشن! مثلا مهراوه شریفی نیا همیشه و همه جا اون دختر خوشگله و خوبه داستان بوده و هست. این روند تنها به خود خانوم بازیگر ربط نداره ها، بلکه موضوعیه که به ظاهر و چهره بازیگرا هم مربوط میشه. مثلا می بیینم خانوم رویا نونهالی تو نود درصد مواقع اون کاراکتر خشنه داستان هستش؟

و یا مثلا نیوشا صیغمی همیشه اون دختر خوشگله دیده میشه که یکی هم عاشقانه دوستش داره! خب همه اینها برمیگرده به اینکه شخص چه مدلیه و مثلا به مهراوه شریفی نیا خداییش اصلا نمیاد که اون کاراکتر منفیه باشه اما گاهی این روند به طوری چیده میشه که مثلا خانوم بازیگر رو در سریال سرگیجه می بینیم کم کم داره منفور و بپیچون میشه اما باز هم به دل میشینه!!

مهراوه شریفی نیا تو ایران خوشتیپه و خارج نامتعارف!

مهراوه شریفی نیا از اون دسته بازیگراییه که تو فیلم و سریالاش خوشتیپ و اروپایی دیده میشه اما در واقعیت چندان نشونه های خوبی تو ظاهرش نمی بینید که البته شاید یکی از دلایلش این باشه که کمی تا قسمتی تپلیه و به بابا جانش رفته! مهراوه شریفی نیا گاهی در  مراسمات سینمایی عکاسان رو خیره ظاهر خودش میکنه و با عشوه های ظریفش عکس و ویدیوهای زیبایی رو میسازه و گاهی هم اونچنان بدتیپ میشه که انگار از خواب بیدار شده و اومده تو مراسم، بدون کمترین توجهی به سایز بودن و آراسته بودن لباسش!

مثلا در ادامه دو تیپ از این بازیگر مشاهده می کنید که یکیش برای تو ایرانه و دیگری در مراسمی خارجی! مهراوه بانو که پوستی سفید هم داره اصولا پاشنه بلند میپوشه که روش کفشش باز باشه و این نیز از آیتم های مورد علاقه خانوم بازیگر محسوب میشه.

Untitled (2)

مهراوه هیچ، ملیکا رو باخ چه باربی کرده!

از مهراوه که گفتیم یکم هم از آبجی ملیکاش بگیم. ملیکا هم مثل خواهر بزرگش دختری با استعداد و به دور از حاشیه هستش و طرفدارای خودش رو هم داره. خانوم خانوما در اینستاگرام فعاله و 1.5 میلیون کاربر نیز دنبال کنندش هستند.ملیکا خانوم موهایی فرفری داره و اغلب هم از رژ قرمز استفاده می کنه اما موضوع دیگری که وجود داره اینه که تو خانواده شریفی نیا به نظر ژن چاقی ارثیه و دخترا هم استعداد زود چاق شدن رو دارن به خصوص ملیکا که اصلاً یه زمانی حسابی تپل و چاق بود اما خانوم تو یه مقطعی تصمیم گرفت که لاغر بشه و با اراده تونست کیلو کیلو وزن کم کنه و حدود 30 کیلویی وزنش رو بیاره پایین و اینطور که از تصویر پایین و عکس و استوری های خانوم خانوما معلومه از وقتی که لاغر شده حسابی دلبری میکنه و از کفش های پاشنه بلند زیادی استفاده میکنه.

ملیکا+شریفی+نیا

کمی بیشتر با مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا در 29 فروردین ماه 1360 در تهران متولد شد. او دیپلم ریاضی فیزیک دارد و مشغول تحصیل در رشته موسیقی در دانشگاه هنر تهران می باشد و ساز تخصصی او پیانو است.

شریفی نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند اما از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی