|

درخشش مهراوه شریفی نیا با میکاپ محو تو دورهمی آنچنانی بین بازیگر

درخشش مهراوه شریفی نیا با میکاپ محو تو دورهمی آنچنانی بین بازیگر

مهراه شریفی نیا از اون دسته از بازیگرهای با پرستیژ بالاست که از هر شایعه و حاشیه ای فراریه و فقط حرف زیباییش نقل محافل میشه.

لینک کوتاه کپی شد

مهراوه شریفی نیا یکی از بازیگرای بی حاشیه و خیلی سر به زیر تو سینمای ایران محسوب میشه یعنی هر انداز ای که یه مدت برای پدرشون یعنی محمد رضا شریفی نیا حاشیه درست میشد این بانو برعکس هست و یه جواریی اصلا از این دنیا و اتفاقات عجیب اون فراریه و شاید براتون جالب باشه که این روزا حتی فعالیت مهراوه شریفی نیا تو اینستاگرام هم خیلی کم شده و اگر خبر تازه ای از ایشون به ست برسه قطع به یقین از پیج های دیگه و گاهی اوقات از پیج خواهرش خواهد بود.

چون این زیبارو اونقدرا که باید اهل چیتان پیتان بازی ها تو مجازی نیست و خب میشه گفت که پرستیژ آزیتا حاجیان که خیلی شیک و مجلسی هست به دخترش مهراوه شریفی نیا به ارث رسیده.

همونطور که میدونید مهراوه و ملیکا از بچگی به علت بازیگر بودن پدر و مادرشون تو عرصه ی سینما بودن و نکته ی جالب تری که وجود داره این هست که مهراوه حتی با مادرش همبازی هم بوده تو یکی از بلند ترین سریال هایی که تو صدا و سیما پخش شده تا به امروز یعنی سریال ملیکا که احتمالا انتخاب این مادر و دختر برای این سریال به علت شباهت چهره ی اون ها بهم و باور پذیرتر کردن سریال بوده چرا که خیلی ها معتقد هستن که مهراوه خانوم همتای مادر و ملیکا خانوم همتای پدر هست. اما حالا به تازگی این دو خواهر تو محفل بازیگرا حضور داشتن که در ادامه بیشتر راجبش براتون میگیم.

مهراوه شریفی نیا بازیگر

وسطه این همه بتونه کاری و هزار قلم آرایش مهراوه شریفی نیا یه قلم قرمز میزنه که با همون ستاره ی مجلس میشه

این روزا خیلی از بازیگرا و سلبریتی ها برخلاف سابق دیگه آرایش های آنچنانی میکنن و میشه گفت که همه رنگ شدن و اصلا از مدهای روز عقب نمیوفتن و حتی مد از خیلی از این دوستان نشائت میگیره و دیده میشه مثل همین شال های توری و نازک که این اواخر به قدری دوستان بازیگر تو مراسم های مختلف سر کردن الان این روزا مد شده و میشه رو سر خیلی ها دید ولی خب از یه طرف هم یه عده از بازیگرا هستن که یه فرهنگ سازی های قشنگی رو رواج میدن مثل خانوم مهراوه شریفی نیا، حالا میگین چرا؟

چون این باو بین این همه بازیگر غلیظ و پررنگ نشون میده که میشه حتی با یه رژ هم زیبا شد و درخشید طوری که کسی حتی نتونه به گرد پاتون هم برسه، مثل عکس زیر که به عنوان پشت صحنه ی مافیا منتشر شده و اگر دقت کنید تو اون بازیگرها آرایش های آنچنانی دارن ولی مهراوه در کمال سادگی ظاهر شده و لبخندش او رو از همه زیباتر کرد.

مهراوه شریفی نیا بازیگر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فن مهراوه بانو ارسالی در

    واقعا درخشانه قشنگمن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی