|

زیبایی بی امان "مهراوه شریفی نیا" وقتی بی میکاپشو رو کرده؛ عجب موتور سواری میکنه راحت!

mehrave sharifinia shayanews

مهراوه شریفی نیا چهره ای نچرال داره که اما زیبایی خاص خودش رو هم داره به همین علت همیشه مورد توجه قرارگرفته.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- مهراوه شریفی نیا همیشه از بازیگرای محبوبی بوده که هوادارای زیادی رو جذب خودش کرده. البته اینکه خانوم بازیگر استعداد خیلی خوبیم داره اصلا بی تاثیر نیست و میشه گفت در این بازیگر زیبایی چهره و توانایی در کارش مکمل هم شدن و هر دو در کنار هم مهراوه شریفی نیا رو ساختن. این چهره که از کودکی در میون اهالی سینما بوده و بزرگ شده، اصلا نیازی به کلاس بازیگری نداشته چرا که بهترین استادا رو تو خونشون دیده و باهاشون بزرگ شده. قطعا میدونید که آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا مادر و پدر خانوم بازیگر هستند و آبجی کوچیکه مهراوه شریفی نیا یعنی بهتره بگیم ملیکا هم بازیگرررر.

ملیکا که این روزا تو سریال نمایش خانگی "نیوکمپ" مشغوله و کاراکتر گندی رو به عالی ترین حالت ممکن داره بازی میکنه. اما از طرفی هم مهراوه شریفی نیا رو در سریال نمایش خانگی "سرگیجه" می بینیم و مشخصه که کار و بار دو خواهر توپ توپه! مهراوه بانو اینجوریه که تو اینستاگرامش یه عالممممه پست منتشر شده داره اما اصلا و ابدا این مدلی نیست که دم به ساعت یه عکس از خودش به اشتراک بذاره. آخه میدونید که برخی هستند به مانند خانوم بهاره رهنما که چپ و راست در پیجشون با نمایی جدید دیده میشن اما خب مهراوه شریفی نیا این چنین نیست! 

در عوض خانوم بازیگر گاهی با تصاویری که از خود به اشتراک میذاره نشون میده میشه زیبا بود و اما کمرنگ! اینجوری اما محبوب باقی میمونی و نیازی به مدام فعالیت نیست. 

mehraveee_189471614_291091616048933_1902343081279493484_n

وقتی مهراوه شریفی نیا داره منفور و بپیچون شده ولی خب دوست داشتنیه!

مهراوه شریفی نیا همیشه و همه جا اون دختر خوشگله و خوبه داستان بوده و هست. این روند تنها به خود خانوم بازیگر ربط نداره ها، بلکه موضوعیه که به ظاهر و چهره بازیگرا هم مربوط میشه. مثلا می بیینم خانوم رویا نونهالی تو نود درصد مواقع اون کاراکتر خشنه داستان هستش؟ و یا مثلا نیوشا صیغمی همیشه اون دختر خوشگله دیده میشه که یکی هم عاشقانه دوستش داره! خب همه اینها برمیگرده به اینکه شخص چه مدلیه و مثلا به مهراوه شریفی نیا خداییش اصلا نمیاد که اون کاراکتر منفیه باشه اما گاهی این روند به طوری چیده میشه که مثلا خانوم بازیگر رو در سریال سرگیجه می بینیم کم کم داره منفور و بپیچون میشه اما باز هم به دل میشینه!!

اما گَندی نیوکمپ چه مدلیه؟ ملیکاشون چه وزنی کم کرده ماشالا اراده!

از مهراوه که گفتیم یکم هم از آبجی ملیکاش بگیم که میدونید ایشون هم بازیگر سینما و تلویزیونه ام خب شهرت مهراوه بیشتره! ملیکا هم مثل خواهر بزرگش دختری با استعداد و به دور از حاشیه هستش و طرفدارای خودش رو هم داره. خانوم خانوما در اینستاگرام فعاله و 1.5 میلیون کاربر نیز دنبال کنندش هستند.

ملیکا خانوم موهایی فرفری داره تو نیوکمپ هم اصلا یکی از جذابیتاش همین فر بودنشه و اغلب هم از رژ قرمز استفاده می کنه اما موضوع دیگری که وجود داره اینه که تو خانواده شریفی نیا به نظر ژن چاقی ارثیه و دخترا هم استعداد زود چاق شدن رو دارن به خصوص ملیکا که اصلاً یه زمانی حسابی تپل و چاق بود اما خانوم تو یه مقطعی تصمیم گرفت که لاغر بشه و با اراده تونست کیلو کیلو وزن کم کنه و حدود 30 کیلویی وزنش رو بیاره پایین و اینطور که از تصویر پایین و عکس و استوری های خانوم خانوما معلومه از وقتی که لاغر شده حسابی دلبری میکنه و از کفش های پاشنه بلند زیادی استفاده میکنه.

irs01_s3old_1556451342427719

مهراوه شریفی نیا به جز عرصه بازیگری، در موسیقی هم دستی بزرگ بر آتش داره!

اما برگردیم سراغ مهراوه شریفی نیا خودمون. مهراوه شریفی نیا علاوه بر نکات مثبتی که گفته شد، تو هنر موزیک و نواختن هم دستی بر آتش داره اونم درست حسااابی! خانوم خانوما هم فلوت زنی رو به خوبی بلده و هم یک پیانیست حرفه ای هستش که در یکی از تئاتر هایی که بازی داشت هم از این هنر خود استفاده کرد و علاوه بر پیانو زدن خود نیز همراهی کرده و آواز میخوند و در دل هوادران قندی بود که آب کرد!

مهراوه شریفی نیا میگه:

یک دوره ای پیانو و ریاضی هم درس می دادم. فکر می کنم سیستم آموزشی ما یک اشکالاتی دارد که دلم می خواهد رفع بشود، کلی هم برایش ایده دارم. دوست ندارم ۱۲ سالی که در مدرسه برای خود من تلف شد برای بقیه بچه ها هم تلف شود.

من آموزش را دوست دارم. یک جورهایی دغدغه اش را دارم.

دوست دارم وقتی چیزی را به کسی آموزش می دهند نتیجه داشته باشد، مثلاً اگر درس جغرافی را ۲۰ می گیریم خیلی بد است که سال بعد ندانیم فلان کشور در کدام قاره است، ندانیم فرهنگش چیست، حکومت اش چطور است یا کدام شخصیت های معروف از آنجا آمده اند.

به نظرم در این ۱۲ سال می شود یکسری اطلاعات عمومی کاربردی را به بچه ها آموزش داد که در ذهن شان حک بشود. الان مدرسه شده جایی برای درس خواندن در حالیکه باید جایی باشد برای یاد گرفتن چطور درست زندگی کردن. دوست دارم به بچه ها چیزهای کاربردی یاد بدهم.
unknown_348731788_2268349500038500_3302270898066026509_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • س ن ح ل ارسالی در


    اینقدر بازیچه نشین ...

  • جعفر ارسالی در

    خدایا

  • Ghasam Poorreza ارسالی در

    بسیار عالی عکس موتورسواری شون مشخص نبود بازیگری هنرمندی پیانو که دروجودارامشی میسازد وبا نواختن تقدیم به شنونده میکند موفق باشید باعث افتخار ماست

  • رضا ارسالی در

    دخترش قشنگ تره!!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی