|

شمایل مهراوه شریفی نیا مثل پرنسس دیزنی ورژن ایرانی؛ چه قیمه و ماستی قاطی شد!

mehrave sharifinia shayanews

مهراوه شریفی نیا همیشه چهره ای محبوب بوده که خیلیا دوستش داشتند و حالا به عنوان باربی ایرانی شناخته شده است.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مهراوه شریفی نیا از بازیگرای خوش فیس و جذاب ایرنیه که از سن و سالی بسیار کم وارد این عرصه شگفت انگیز شده و یه هزار سالی میشه که درش فعاله. خانوم بازیبگر دهه شصتیه ما برخلاف اینکه خیلی از همکارانش بر این نظرند باید فقط و فقط تو سینما کار کرد و تلویزیون به درد نمیخوره و این حرف ها، تو جعبه جادو تا به حال یه عالمه بازی کرده و کلی سابقه کاری داره. مهراوه شریفی نیا اولین بار در فیلم "دزد عروسک ها" بود که اومد جلوی دوربین و همراه با مادرش خانوم آزیتا حاجیان ایفای نقش کرد که خب باید بگیم خیلی کارش راحت بوده چرا که از مادر کی به آدم نزدیکتره که استرس رو کم کنه و بهت یاد بده چیکار کنی؟ مهراوه شریفی نیا تو خونواده ای بازیگر بزرگ شده چرا که هم مادر پدرش و هم خواهر کوچکتر از خودش بازیگر هستند که البته ملیکا خانوم آبجی کوچیکه از بچگی بازی نکرده و جوانی بود که باعث شد تا خانوم خانوما جلو دوربین بره و فعالیتش رو آغاز کنه!

مهراوه شریفی نیا در فیلم دزد عروسکها

مهراوه شریفی نیا با استایلی از پرنسس های دیزنی در اکران ایرانی

مهراوه شریفی نیا بر روی پرده سینما و سریال های نمایش خانگی و سریال های تلوزیونی، همه و همه رو تجربه کرده و دیگه چیزی از راه براش باقی نمونده که ندیده باشه! خانوم خانوما با وجود اینکه اصلا سن و سال کمی نداره و دیگ میانسال محسوب میشه، اما همچنان تو نقشاش کاراکتر دختری رو به تصویر میکشه که تازه داره دوران عاشقی رو به سر میبره و یا تازه ازدواج کرده و این حرفها!

آخه میدونید که از سن 35 سالگی تا 60 سالگی میانسالی به حساب میاد و خب با این تفاسیر فقط میتونیم بگیم که مهراوه شریفی نیا خوب مونده!  این بازیگر زن که هواداران بسیاری داره، از کم حاشیه ترین ها محسوب میشه و کمتر هم در اکران ها و مراسمات سینمایی حضور پیدا میکنه. اما جالبه که خدا ظاهر این چهره رو جوری ظریف آفریده که وقتی استایل میزنه از باقی بانوان زنانه تر و ظریف تر دیده میشه! مثلا در ادامه مشاهده می کنید ویدیویی از خانوم خانوما در حالی که اصلا اهل غرور نیست و ژستاش معمولیه!

ورژن باربی شده مهراوه شریفی نیا این شکلیه!

تیپ و استایل مهراوه شریفی نیا رو دیدین؟ خیلی از کاربران بعد از دیدن این ویدیو بر این نظر بودند که مهراوه شبیه به پرنسس های دیزنی هستش و یا اگه مثلا باربی در ایران ساخته میشد مهراوه شریفی نیا میتونست یه گزینه جذاب برای این کاراکتر باشه!

آخه میدونید که این روزا باربی خیلی داره میترکونه و جوری با توجه به شهرت قبلیش تبلیغات انجام داده که میشه گفت دیگه کوچیک و بزرگ، زن و مرد میخوان ببیننش و اصلا کشور هم مد نظر نیست و تو کل دنیا طرفدار خودش رو پیدا کرده! در ادامه ببینیم ورژن باربی شده مهراوه شریفی نیا رو!

watermarked_0_3llFv0i1

فرق بین مهراوه و ملیکا شریفی نیا اینجوریاست!

البته که مهراوه شریفی نیا ما هم دست کمی از باربیشون نداره! این که مزاح بود اما بادی بگیم که مهراوه شریفی نیا چهره ای نچرال داره که خدا روی چهرش وقت بیشتری گذاشته. آخه میدونید که ملیکا شریفی نیا هم خواهر همین دختره و از یک ژن هستند، اما خیلیا بر این نظرند که ملیکا بانمک تره و مهراوه خوشگل تر!!

جالبه که بدونید مهراوه شریفی نیا در اینستاگرام هم حتی این موضوع رو ثابت کرده چرا که این چهره 6.6 میلیون دنبال کننده داره و ملیکا شریفی نیا تنها 1.4 میلیون فالوور داره!

mehrave-sharifinia-1

مهراوه شریفی نیا دوست داره این مدلی عجیب پیجشو ببره جلو!

مهراوه شریفی نیا یه روحیه لطیف زنانه داره که مثلا به مانند آزاده صمدی نیست که خشن طور ازش دیده بشه و همیشه مثل دختری میمونه که سنش 15 ساله هستش و تو رویایی رنگی و عروسکی زندگی میکنه! حالا چرا اینو میگیم؟ چون پیج اینستاگرامی هر آدمی یه قاب کلی از روحیاتشه که هر چقدر هم که بخواد درش فیلم بازی کنه باز نشون میده به چیا علاقمنده و از چه مواردی فراریه!

مثلا مریم مومن بازیگر سریال "بانوی عمارت" این شکلیه که کلا دوست داره تا عکساش همگی با دوربین حرفه ای و در یک لوکیشین خاص و با فلان آرایش و لباس باشه! اما مهراوه شریفی نیا دقیقا برعکسه و تو پیج به اون بزرگی کمتر تصویری ازش دیده میشه که این سبکی گرفته باشه و اصولا راحت خودش سلفی میگیره و منتشر میکنه، البته که گاهی هم با چاشنی خلاقیت!!

Capture

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی