|

"نیکی کریمی" با یه بولیز شلوار نایس چه مدلی میشه خبر نداشتیم؛ بالا ایران پایین اروپا

niki karimi shayanews

نیکی کریمی بازیگر خوش پوش ایرانیه که این روزا کمرنگ شده بود تا اینکه تصویری با ظاهر متفاوت از خودش منتشر کرد و سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نیکی کریمی قطعا یکی از بازیگرای محبوب و کار درست ایرانیه که تا به اینجا نشون داده هم میتونه دوست داشتنی باشه و هم بازیگری توانا و هم کارگردانی دلسوز. حالا چرا دلسوز؟ چون فیلم "آتابای" رو نیکی کریمی کارگردانی کرد و نوشون که بریا اونچه که میخواد تحویل مخاطبش بده ارزش قائله و به مانند بسیاری از همکارانش تنها به دنیال یه چیزی ساختن نیست و حتی چالشی هم عمل میکنه. از طرفی هم باز دلسوزه چون نمیذاره برای جذاب تر شدن کارش بازیگرش دست به هر کار بزنه که خب در رابطه با این موضوع در ادامه بیشتر صحبت خواهیم کرد! اما در ابتدا کمی تا قسمتی با نیکی کریمی و تصویر جذابی که باهاش سوژه شده آشنا میشیم تا ادامه ماجرا.

نیکی کریمی از دست هنرمندانی هستش که چندان حواشی نامتعارف نداره و یا اگر هم موردی بوده اونچنان عجیب غریب و قصدی نبوده! خب میدونید که ای روزا پیر و جَوون دارن کشف حجاب میکنن اما خیلی از بازیگرا به مانند نیکی کریمی دست به این حرکت نزدن، در حالی که اگه یه سرچ ساده کنید تصاویر ناهنجار از نیکی بانو هم می بینید، اما خب این روزها قاطی اینجور مسائل دیده نمیشه! برای یک بازیگر به خصوص خانوم، ظاهر و اونچه که به عنوان لباس انتخاب میکنه خیلی مهمه و هم میتونه شخصیتش رو بسازه و هم تخریبش کنه! مثلا در رابطه با بهاره رهنما این موضوع گزینه دومش تیک میخوره و برای سارا بهرامی با غلظت هر چه تمامتر گزینه اولی! اما نیکی کریمی میانه رو هستش و گاهی جذاب ترینه و گاهی ناجذاب ترین! در ادامه ابتدا مشاهده می کنید تصویری از خانوم بازیگر با استایل سرتا پا مشکی که جزو ظواهر آراسته نیکی بانو محسوب میشه و زیباست.

364194485_1333855147550283_6856558471183040675_n

دعوای نیکی کریمی با هادی حجازی فر وقتی آتابای قراره زیادی خوب بشه!

گفته بودیم که نیکی کریمی کلا دلسوزه جالا از چه نظر؟ نیکی کریمی یک مترجم قهاره که شاید چندان هر کسی ندونه اما اینچنین بیوگرافی جذابی داره. نیکی کریمی گرچه سالهای ساله که تو این عرصه فعالیت داره اما هنرش رو تنها در بازیگری محدود نکرد و خانوم خانوما کارگردانی و نویسندگی هم داشته که خب میشه گفت اتفاقا از فیلمای خیلی شاخ پرده نقره ای هم به حساب میاد.

شاید براتون سوال بشه چه فیلمی، کو کجا؟ که خب باید بگیم فیلم "آتابای" که با زبان ترکی هستش از آثار نیکی کریمی و هادی حجازی فر محسوب میشه که با استقبال خوب مخاطب همراه شد. آتابای با حواشی بسیار زیادی همراه بود. از ترکی صحبت کردن در فلیم و اعتراض فارسی زبانان تا صحنه های عجیبی که درش ساخته شده بود. مثلا در یکی از  سکانس ها هادی حجازی فر یا همون آتابای، میون درختا میدوعه و صورتش خیلی زخمی میشه. هادی خان در رابطه با این سکانس و و قهر نیکی کریمی صحبت هایی میکنه که جالب هستند

نیکی کریمی هم کشف حجاب کرده بود؟ پس چرا صدایی ازش در نیومد؟

در ابتدای متن هم اشاره شد که این روزا خیلی کشف حجاب های راه و بی راه زیاد شده و در حالی که فکرشم نمیکنیم یهو یه خانومی همه ذهنیتمون رو تغییر میده و میره اونور آب و یا در داخل کشور!

اما نیکی کریمی هنوز دست به این حرکت نزده ولی خب اصلا یک درصد هم فکرشو نکنید که نیکی کریمی بدون ذره ای حاشیه تو این عرصه شگفت انگیز زندگی کرده و در حالی که چند سال پیش خانوم خانوما چند باری با استایل هایی نامتعارف دیده شد، بالا تنه رو پوشوند و پایین تنه رو بیخیال شد! عجیبه نه؟ شاید باور نکنید که خب در ادامه مشاهده می کنید نمونه ای از موارد گفته شده رو!

Untitled

نیکی کریمی صورتو دست نزده که سیرت داشته باشه

نیکی کریمی بانوی خوش چهره و دهه پنجاهی که البته لب مرز به دنیا اومده و فیکس متولد پنجاهه، این روزا در شغل و حرفه خود کمتر دیده میشه. نیکی کریمی از اونجایی که خصوصیاتی جذاب داره، گهگاهی میره حتی اگه کاریم نکنه باز بولد میشه! مثلا اینجوریه که نیکی کریمی همیشه با فیس و چهرش مورد توجه قرار گرفته و به عنوان خانومی که نچرال فیسه و میانسال، صورت صاف و جَوونش همیشه و همیشه خاص به نظر اومده که خب این موضوع در این شغل خیلی مهمه! بازیگری هنره اما هنری که تنها استعداد درش اهمیت نداره بلکه زیبایی و ظاهر نیز به شدت مهمه در حدی که گاهی حتی توانایی هم نداشته باشی ولی خوشگل باشی برنده ای!!

Untitled (4)

نیکی کریمی و بیوگرافی جالبش

نیکی کریمی 19 آبان سال 1350 در تهران به دنیا آمد. وی بازیگر، کارگردان و مترجم است. و یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان سینما پس از انقلاب ایران است که در فیلم‌های مهمی نقش آفرینی کرده و با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی، از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی نیز به‌شمار می‌رود.

3-25

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی