|

نگاه شیطون "نیکی کریمی" تو ماشین لاکچری آقای سرمربی؛ تو لباس عروس چه دماغش کوفته شد!

niki karimi shayanews

نیکی کریمی از بازیگرای مشهوریه که این روزا دیده میشد مجرده تا اینکه تصویری از وی همراه با سرمربی تیم ملی دیده شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نیکی کریمی یکی از بازیگرای جذاب ایرانیه که خب از پیشکسوت ها حساب میشه و میشه گفت هنرمندی جذابه که فقط سینما رو به بهونه های مختلف نخواسته و تو تلویزیون هم سابقه ایفای نقش داشت. آخه میدونید که برخی هستند به مانند خانوم ترانه علیدوستی که با بهونه های مختلف خودشون رو از تلویزیون دور نگه داشتن و تنها درآمد و شهرت سینما پسندشون بوده، در حالی که مثلا نیکی کریمی در سریال "کیمیا" بازی داشت و کارنامه کاریش رو از انواع و اقسام پروژه ها پر کرده. نیکی کریمی این روزها نقشی نداره اما چون از اون دست هنرمندای خفنه، حتی اگه پیداش هم نباشه باز بولده و رو بورس.

خب قطعا ازدواج و طلاق بازیگرا به خصوص اون مهماشون برای مخاطب جالبه و دونستنش جذابیت داره. اما این موضوع و سوال در رابطه با این موضوع رو نیکی کریمی گستاخی میدونه و به نظرش خیلی شخصیه! اما خب اصلا امکان نداره که شما بازیگر باشید و این جور مسائل مهمتون به گوش نرسه. نیکی کریمی هم سالهای دور ازدواج کرده و خیلی زود زندگیش خاتمه یافته. اما جدا از اون، مدتی پیش تصویری از نیکی کریمی با امیر قلعه نوی منتشر شد که همرو تو شوک فرو برد! این عکس در حالی که خانوم بازیگر و آقای سرمربی تیم ملی تو یه ماشین قرار دارن و لبخند زنان ازشون عکسای شده.

نیکی+کریمی+(2)

وقتی آقای تاجر لایق نبود همسر نیکی کریمی باشه!

در راستای موضوعی که بالاتر عنوان شد، درباره ازدواج و یا احیاناً طلاق نیکی کریمی خیلی پرسش و پاسخی نشده اما برخی از رسانه ها مدعی شده بودند که خانوم بازیگر مطرح سینمای ایران یک بار در زمان جوانی اش ازدواج کرده اما کمتر کسی از این موضوع با خبر بوده. 

همسر نیکی کریمی تاجر معروفی بود که به دلیل ناسازگاری با وی بر سر بازیگری، این زوج خیلی زود کارشون به طلاق کشیده شد. به همین علت بسیاری ازهواداران اصلا خبر ندارند که نیکی بانو یک ازدواج ناموفق داشته و از ابتدا مجرد نبوده!

182414_999

یه چیزای باحال درمورد نیکی کریمی! از ظاهرش گرفته تا گریمش

نیکی کریمی همونطور که میدونید چهره ای نچرال و ساده اما در عین حال زیبا داره. یه همین علت بر این نظره که سینما پر شده از لب و گونه های پروتزی که خب  این روند اصلا جالب نیست. البته که خب این روزها بازار اونهاست که حسابی داغه! نیکی کریمی تنها بازیگر نیست و ایشون رو میشه کارگردانی قدر دونست که با نویسندگی و کارگردانی فیلم "آتابای" نشون داد توانایی ای فراتر از اونچه که نشون میده داره.

unknown_287122365_506252081289773_7155418128902263371_n

آتابای فیلمی بود که با زبان ترکی صحبت میشد و از بازیگران به نام جذابی هم استفاده کرده بود که خب یکیشون جواد عزتی هستش و میدونید که این روزا جواد خان چقدر داره میتازونه! اما نیکی کریمی تو کارنامه کاریش نقطه ضعف هم داره که یکی از ناجور ترین اونها میشه به سریال شبکه خانگی "یاغی" اشاره کرد. نیکی کریمی در این کار با گریمی نه چندان زیبا انگاری فقط نقش این رو داشت که یه دو سه قسمتی به سریال اضافه کنه و نه تنها تاثیر گذار نبود بر روی داستان، بلکه خیلی ها بر این نظر بودند نیکی بانو بد بازی کرد و کاراکترش هم بد بود!!

unknown_297955103_629826771632285_3780532641298366622_nوقتی خرم سلطان هم رهروی خانومای ایرانی میشه تو ظاهر!  

البته در رابطه با پروتزی بودن بازیگران زن ایرانی باید بگیم که، بد به دلتون راه ندین چون این فقط ما نیستیم که دست به این کارا میزنبم برخی از بازیگرای خارج از ایران نیز چنین می کند که البته اونا انگاری قصد دارن خودشونو زشت کنن. مثلا مریم اوزرلی بازیگر نقش خرم سلطان که زیبایی خود را به عمل فروخت شد چیزی که در ادامه می بینید!

بازیگران+قبل+و+بعد+عمل

بیوگرافی جذاب نیکی کریمی

نیکی کریمی متولد 19 آبان 1350 در تهران ، بازیگر و کارگردان سینماست. وی تحصیلکرده مقطع دیپلم رشته تجربی و دانشجوی انصرافی طراحی لباس از دانشگاه آمریکا می باشد که حالا کنار فعالیت هنری، مترجم کتاب و عکاس هم است.

اصالتا از سمت پدر اهل تفرش استان مرکزی است؛ یک برادر بنام «خشایار» و یک خواهر بنام «نازنین» دارد که به همراه پدر و مادرش در انگلستان زندگی می کنند.

unknown_25018608_161388747806031_6648442781016522752_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی