|

استایل شیک و پیک "نیکی کریمی" پیش رفقای اونوری پوش؛ قبل و بعد خانوم واقعا دیدنیه!

niki karimi shayanews

نیکی کریمی بازیگر خوش چهره ای که این روزها در فیلم و سریالی دیده نمیشه اینبار با تصویری از خود درکنار دوستان خارجی اش مورد توجه قرار کرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نیکی کریمی بازیگر و البته هنرمند واقعی در این دوره سینما می باشد. چرا که خب هر چند سال یکبار بازیگران با توجه به اینکه سن و سالشون زیاد میشه و ممکنه از دور خارج بشن، با هم رده های خود رقابتی دیدنی دارند و نیکی کریمی هم در راستای همین موضوع یکی از بهترین بازیگران بود و همچنان هم اگر اسم نیکی کریمی در فیلم و یا سریالی باشه اعتباری خاص برای اون کاره. اما همیشه نکات مثبت نیست که دیدنیه و گاهی انتقادات نیز مورد توجه قرار میگیرن! در رابطه با نیکی کریمی میشه به قبول نقشی اشاره کرد که اصلا و ابدا به خانوم بازیگر نمیومد و انگاری نیکی بانو تنها پولی خوب گرفته بود تا بیاد و اسمش و حضوری کوتاه در سریال نمایش خانگی "یاغی" داشته باشه!

بله درسته، بسیاری از کاربران از کارکتری که نیکی کریمی به عنوان شیما در یاغی داشت انتقاد داشتند و به نظرشون هم نقش بیخود و بی جهت بود هم نیکی کریمی چندان عالی بازیش نکرد! اما نباید فراموش کرد که نیکی بانو مِن جمله هنرمندانی می باشد که آثار درجه یک بسیاری در کارنامه کاری خود دارد و تا به اینجا تونسته به اونچه که شاید در رویایش پرورش میداده برسه! نیکی کریمی از سن و سالی کم این شغل و حضور در این عرصه رو شروع کرد تا به اینجا که حالا میانسال شده و در قالبی دیگر مثل کارگردانی حضور دارد. نیکی کریمی در اینستاگرام خود عکس و ویدیوهای بسیاری منتشر میکند که خب ترکیبی از کار و لایف استایلش می باشد. در ادامه اما می بینیم تصویری از وی در کنار دوستان خارجی اش که مورد توجه قرار گرفت.

nikkarimi_290875653_735374161057423_3397930566401649209_n

+نیکی+کریمی+

نیکی کریمی خواهر این خانوم بازیگر است؟ اگه اره چرا قایم کردن اگه نه چرا انقدر شبیهن؟

این روزا دیگه میون بازیگرا به خصوص بانوان سادگی و بی شیله پیلگی دیده نمیشه و همه هنرمندان به قدری برای خود گرگ روزگار شدن که هر کی هر چه دل تنگش میخواد میگه! اما میون اینهمه هنرمند شنیدین که یکسری افراد فامیلی های یکسانی دارند؟ و یا اصلا کمی شبیه به همین علت کاربران ریز بین همیشه در صحنه میفهمن و جار میزنن که عایا شما با هم نسبتی دارید؟

مثلا در رابطه با نیکی کریمی نیز این اتفاق افتاد و با توجه به اینکه خانوم بازیگر هم فامیلی نازنین کریمی بازیگر مشهور هستش و از طرفی هم هر دو اسمشون با نون شروع شده، نگاه های بسیاری به این سمت و سو رفت که نیکی و نازنین با هم خواهرن و صداش رو در نمیارن! البته که باید گفت الحق که چهره هایی کمی شبیه به همم دارن و همین شد تا حرف و حدیث ها در این راستا بیشتر بشه اما در حالی که این دو چهره نسبتی با هم ندارند و یا اگر هم دارند لا اقل تا به الان که صداش رو در نیاوردن!!

نیکی5

Untitled

پایه زیبایی و شادابی چهره نیکی کریمی از کجاست؟ خانوم چطور انقدر جَوون مونده!

این روزا می بینیم که دخترامون و حتی بانوان در سن و سالی لمس شده میرن به سمت و سوی کارای خوشگلاسیون از طریق عمل های زیبایی و تزریقات ژلی و این حرفها. حرکتی که به شدت میون بازیگران زن هم باب شده و می بینیم که اصلا انگاری دلشون نمیاد به فیسشون دست نزنن و در حالی که خیلیاشون هم شبیه به هم شدن و یه سبک مثلا بینی و لب دارند، اما همچنن به اونچه که این روزها ترنده عمل می کنند.

اما برخی هم هستند به مانند خانوم نیکی کریمی که پایه زیبایی و شادابی رو بر اساس طراوت پوستشون و رسیدگی بهش میدونن که خب این موضوع میتونه خیلی جذاب تر باشه چرا که فرد با اونچه که خدادادی داره، داره باهاش حال میکنه و اعتماد به نفسش سر جاشه. نیکی کریمی میگه به پوستش خیلی میرسه و یکی از دلایل جَوون موندن چهرش هم همینه. از طرفی هم خانوم بازیگر رژیم و ورزش و فراموش نمیکنه که خب اینها همه از جوانبی هستش که یک آرتیست واقعی داره.

نیکی+کریمی

اما نظر نیکی کریمی در مورد لب و گونه های پروتزی!

نیکی کریمی حتی در این رابطه صحبت هایی شنیده نشده هم دارد. وی طی اظهاراتی که داشت گفته بود: در گذشته زیاد سینما رفتم و فیلم دیدم و چیزی که خیلی توجهم را جلب کرد. متاسفانه بازار داغ لب‌ها و چانه‌ها و گونه‌های تزریق شده و کاشته شده و خلاصه انواع و اقسام عمل‌ها و تزریق‌ها برای رسیدن به زیبایی و کمال مطلوب بود.

Untitled

نیکی کریمی نوشت: بعد از دیدن فیلم “گذشته”، و دیدن سیمای ساده برنیس بژو با خودم فکر کردم واقعا چه بر سر این جامعه آمده؟

بازیگری که فیلمش برنده اسکار است و این قدر شانس کار در اروپا و هالیوود دارد و تازه شاید رقابت گسترده‌ای پیش رو دارد، با این سیمای ساده در فیلم‌ها حاضر می‌شود.

اما بازیگران ما برای زیبا دیده شدن در تنها گستره پیش رو یعنی سینمای ایران دست به هر کاری می‌زنند که تازه نتیجه‌اش قیافه‌ای مصنوعی و غیرعادی و غیر قابل باور است.

واقعا آیا زیبایی‌شناسی جامعه ما تغییر کرده و مردم ما از قیافه‌های مصنوعی خوش‌شان می‌آید یا من نمی‌دانم این همه تلاش برای چیست؟

106389

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • م ح ارسالی در

    زیبای تمام نشدنی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی