|

جَوون شدن باورنکردنی "نیکی کریمی" تو 52 سالگی؛ همسر تاجر این ویلای لاکچری رو گرفته؟

niki karimi shayanews

نیکی کریمی از بازیگرای جذاب ایرانیه که خیلی ساله تغییری تو چهرش مِن باب پیری دیده نمیشه و اینبار سوژه ای برای کاربران شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نیکی کریمی همیشه از بازیگرای بوده و هست که اعتبار خاصی برای خودش داشته و داره. نیکی کریمی میشه گفت یه هزار سالیه تو این کار و بار حضور داره و یه جورایی از پیشکسوت های درست حسابی در این عرصه شگفت انگیز می باشد. نیکی بانو از دسته هنرمندانی محسوب میشه که بعد هزار سال کار و بالا رفتن سن همچنان همون ظاهر و چهره قبلیش رو داره و حتی چه بسا که خانوم بازیگر جَوون تر هم شدن! حالا چرا اینو میگیم؟ چون نیکی کریمی فیسی زیبا و البته نچرال دارد. وی که در چند سال اخیر هیچگونه شکستگی در چهرش نداشته و گرد پیری هم حتی سمتش نیومده، حالا با ظاهری دیده میشه که گویی صورت نوزاد رو داره!

البته که بدست آوردن چنین صورتی اصلا و ابدا کار راحتی نیست و نیکی کریمی هم براش یکسری ترفند ها داشته که خیلی ساله داره انجامشون میده! از این ها که بگذریم و برسیم به موارد دیگه باید بگیم که نیکی کریمی در طول عمر کاری خود تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته اما خب این مدلی نبوده که مثلا به مانند پژمان جمشیدی همه فن حریف باشه و تنها در روندی ثابت حرکت کرده بدون چالش چندان خاصی حالا چالش خاص چی میشه؟ یعنی بازیگر بتونه هم طنز باشه و هم اجتماعی، هم مظلوم و هم خسن و جدی! اما خب نیکی کریم تقریبا میشه گفت تو یک راه مستقیم حرکت کرده و این آیتمارو همگی تجربه نداشته! 

اما برگردیم سراغ سلفی جدید نیکی کریمی که جوان تر شدن این چهره رو در آستانه سن 52 سالگی نشون میده.

nikikarimi3-vaghtesonj (1)

اما راز سر به مهر نیکی کریمی در رابطه با زیبایی و جوان موندنش!

اما یکم بالاتر اشاره کردیم که نیکی کریمی برای زیبایی و جوان موندنش راز هایی سر به مهر داره که مدتی پیش مهرشو کند و رازشو فاش کرد. یکی از بازیگر هایی که حسابی جوون موندنش کفر آدمو درمیاره نیکی خانومه کریمی هست که بسیار خانم موقر و بی حاشیه ای توی سینمای ایران محسوب میشه؛ این زیبارو با اندام متناسب و پوست صاف و شفاف، حسابی برای سلامتیش ارزش قائله و از هر چیزی که فک کنه برای سلامتی مضر هست، دوری میکنه.

به نظر ایشون تغذیه ی سالم و درست از مهم ترین عوامل برای سلامتیه، بنابراین برنامه ی غذایی بسیار مفید و سالمی داره و بجز این موضوع به متعادل بودن میزان غذایی که میخوره هم اهمیت میده و پرخوری جزء خط قرمزهاش هستش. کنار تغذیه، نیکی خانوم برای جلوگیری از پیری، حسابی ورزش میکنه و خانوم یه ورزشکاره خفنه. خواب کافی و مناسب هم یکی دیگه از چیزهاییه که خانوم کریمی اون رو یکی از مهم ترین عوامل جوون موندن خودش میدونه.

daa9d8b1db8cd985db8c

سوالی در رابطه با ازدواج که نیکی کریمی پرسیدنش رو بی نزاکتی میدونه!

همیشه و همیشه و داستان ازدواج و طلاق حتی میون خونواده های معمولی جامعه هم برای اطرافیان جالب به نظر میرسیده چه برسه به یک بازیگر و یا بلاگر و خواننده و خلاصه هرکی که مشهوره!

در این بین میدونیم که عرفش اینه خانوم با آقای بازیگر در بیوگرافی خود مجرد و یا متاهل بودنش رو عنوان کنه و یا حداقل در مصاحبه ای یه ریز توضیح داشته باشه. اما جالبه که نیکی کریمی در حال حاضر که شوهری نداره این که هیچ، حتی سوال در این رابطه بو هم گستاخی میدونه و به نظرش به دور از نزاکته که از یک نفر در مورد ازدواجش سوال کنید!

همه این ها در حالیه که تو همه جای دنیا این موضوع باب هستش و کسی گستاخی نمیدونتش! اما انگاری تازگیا برخی از خبرگذاری ها مدعی شدند که نیکی کریمی قبلنا یک ازدواج داشته. خب مشخصه که شما وقتی یک بازیگر هستید نمیتونید این موضوع رو خیلی پنهان کنید و تا ابد ماه پشت ابر نمیمونه.

نیکی5

همسر نیکی کریمی تاجر معروفی بود که به دلیل ناسازگاری با وی بر سر بازیگری، این زوج خیلی زود کارشون به طلاق کشیده شد. به همین علت بسیاری ازهواداران اصلا خبر ندارند ک نیکی بانو یک ازدواج ناموفق داشته و از ابتدا مجرد نبوده!

نیکی+کریمی

ویلای زیبا و لاکچری خانوم بازیگر در بالای تهران

از دیگر حواشی که در رابطه با نیکی کریمی وجود داره اینه که نیکی کریمی مدتی پیش تصویری از حیاط خونه منتشر کرد که با حواشی مختلفی همره بود. اینجاست که مشخص شد شما وقتی بازیگر باشی حتی با عادی ترین تصاویر هم ممکنه برین زیر هزاران سوال. این عکس ویلای نیکی کریمی رو نشون میداد که در زعفرانیه قرار داره و بسیاری از کربران به پولدار بودتن این چهره اشاره کردند.

Untitled+(2)

کمی بیشتر با نیکی کریمی

نیکی کریمی از متولدین آبان ماه دهه پنجاه می باشد که البته لب مرز به دنیا اومده. لب مرز از لحاظ لوکیشن نه ها! بلکه خانوم بازیگر دقیقا در سال 1350 در تهران چشم به جهان گشوندن و حالا بازیگر و کارگردان سینما و البته مترجم می باشند.

وی تحصیلکرده مقطع دیپلم رشته تجربی و دانشجوی انصرافی طراحی لباس از دانشگاه آمریکا می باشد که حالا کنار فعالیت هنری، مترجم کتاب و عکاس هم است. اصالتا از سمت پدر اهل تفرش استان مرکزی است؛ یک برادر بنام «خشایار» و یک خواهر بنام «نازنین» دارد که به همراه پدر و مادرش در انگلستان زندگی می کنند.

3039-n+k+2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی