|

زیبایی استایل "نیکی کریمی" در خارج که همه باید یاد بگیرن؛ معتاد بوده چه له بوده!

niki karimi shayanews

نیکی کریمی بازیگر خفن ایرانیه که این روزا تو فیلم و سریالی دیده نمیشه اما در عوض می بینیم خانوم بازیگر رو با تیپی زیبا در خیابانهای خارجی.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نیکی کریمی از هنرمندای اسم و رسم دار و جذاب ایرانیه که این روزا تو فیلم و سریالی دیده نمیشه اما خب باید گفت ایشون دقیقا یکی از اون دست هنرمنداست که حتی اگه تو کار هم نباشه باز بعد از چند سال بخواد ایفای نقش کنه به اعتبار حضورش کلی مخاطب رو میتونه جذب کنه. نیکی کریمی آخرین باری که در بازیگری کرد سریال نمایش خانگی "یاغی" بود و آخرین کارگردانی خانوم خانوما هم "آتابای" بود. نیکی کریمی همیشه از چهره های توانمندی بوده که البته فقط تو یک بُعد دیه میشه. یعنی یچی؟ یعنی خانوم خانوما رو همیشه و همیشه در کاراکترای اجتماعی و ژانر جدی دیدیم، ولی برخی هستند به مانند آقای پژمان جمشیدی که چند بُعدی هستند و میتونن انواع و اقسام نقش هارو به خوبی ایفا کنن.

میدونید که این روزا بانوان سینما و تلویزیون پشت بند هم یا دارن کشف حجاب میکنن و یا با استایل هایی نامتعارف و عجیب دیده میشن. این در حالیه که هنوز هستند بازیگرانی به مانند نیکی کریمی که دست به هیچکدوم نزدن و به مانند قبل ادامه میدن. اما خب باید گفت نیکی بانو هم چندان در استایل دارنده امضا و جذابیت خیره کننده نیست اما خب هوادارای خاص خودش رو هم داره. نیکی کریمی رو اینبار می بینیم با پوشی بسیار زیبا در حالی که تو خیابونهای خارج از ایران در جال قدم زدنه.

niki-karimi-vaghtesobh

سلامت روان هیچ، خانوم چیکار کرده واسه سلامت پوستش انقدر جَوونه

نیکی کریمی از معدود اهالی سینما محسوب میشه که علاقه وافری به سلامت نگه داشتن خودش داره و تحت هیچ شرایطی نمیذاره ظاهرش که ظاهر یک بانوی سالم و جذابه خراب شه! 

نیکی کریمی میگه برنامه روزانه و خوبی در رابطه با ورزشش داره و به هیچ عنوان هم تغییرش نمیده و حتی وقتایی که سر فیلمبرداری نیز هستش، وقتی برمیگرده خونه ورزشش رو حتما انجام میده. بدنسازی و فیتنس جزو برنامه های روزانشه اما خب تنیس هم بازی میکنه.

نیکی کریمی در رابطه با خورد و خوراکشم میگه هیچگاه برنامه تغذیه زیر نظر دکتر نداشته اما خودش همیشه و همیشه مراعات میکنه و حواسش هست چیا میخوره! خانوم خانوما که نگاهی هم به سن و سالش داره، میگه باید مراقب بود و چیزای خوشمزه رو نباید به میزان زیاد خورد و پرخوری کرد. در ادامه دو تصویر با فاصله 25 ساله از نیکی کریمی مشاهده می کنید که نشون میده خانوم بازیگر سینمای ما چقدر مِلو تغییر داشته! یه جورای انگار نداشته!

Untitled+(2)

سوالی که همه جوابشو میدن اما نیکی کریمی گستاخی میدونتش!

نیکی کریمی اصلا و ابدا اهل آتلیه بازی نیست و هر چه که در صفحه اینستاگرامش به اشتراک میذاره با گوشی خودش و به صورت دلی گرفته شدن نه برای دیده شدن های عجیب غریب و خاص! مثلا عکس بالایی سمت چپ که خانوم خانوما در لباسی تمام سفید هستند و به همین علت برخی از کاربران بر این نظر بودند نیکی بانو انگاری تو راه دفتر خونه هستند برای ازدواج! این در حالیه که نیکی کریمی هیچگاه از ازدواجش صحبتی نکرد.

daa9d8b1db8cd985db8c

حالا چرا؟ قطعا ازدواج و طلاق بازیگران و یا حتی بلاگرا و فوتبالیست ها و ... کلا افراد مشهور برای مخاطبین جالبه. به همین علت معمولا چهره ها از این موضوعات در مصاحبه ها و یا دراینستاگرام به طور علنی صحبتی دارند مگه اینکه طلاق باشه و دلشون نخواد علنیش کنند!

اما نیکی کریمی بر این نظره که سوال در رابطه با ازدواج یک امر خصوصیه و اصلا ورود بهش حرکت درستی نیست و گستاخانه نیز هست!

کمی بیشتر با نیکی کریمی

نیکی کریمی 19 آبان سال 1350 در تهران به دنیا اومد. وی بازیگر، کارگردان و مترجم هستش و یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان سینما پس از انقلاب ایران محسوب میشه که در فیلم‌های مهمی نقش آفرینی کرده و با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی، از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی نیز به‌شمار میده.
 
Untitled
وی از دوران دبستان بازی در گروه های کوچک تئاتری رو شروع کرد. نخستین حضور جدی او در فیلم عروس به کارگردانی بهروز افخمی در سال 1369 می باشد. او و ابوالفضل پورعرب را اولین ستارگان سینمای ایران پس از انقلاب میدونن که حسابی تو زمان خودشون ترکوندن

809697_219

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی