|

هوادارا حق دارن واسه این استایل ترکیه ایه "افسانه پاکرو" تب کنن؛ آبجیش شده باعث مجردیش

afsaneh pakroo shayanews

افسانه پاکرو بازیگر مشهور و جذابیه که در حال حاضر ترکیه به سر میبره و اینبار با استایلی جدید از خود، دل هواداراش رو به ضعف انداختن!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- افسانه پاکرو رو میشه یکی از بازیگران بسیار خوش چهره ایرانی دونست که تنها بازیگریش نبود که مورد توجه قرار گرفت، بلکه چهره بسیار زیبای افسانه بانو بود که خانوم بازیگر رو از باقی هنرمندان جدا کرد و کشید بالا. افسانه پاکرو با ایفای نقش در فیلم "رویای خیس" دیده و شناخته شد اما طولی نکشید که این چهره رو در میون هنرمندان مشهور دیدیم و افسانه پاکرو بعد از کمی تا قسمتی تلاش تو فیلم و سریال های مختلف هوادارانی بسیار پیدا کرد! افسانه پاکرو این روزها در حال و هوایی دیگر سیر میکند که خب به مانند بسیاری از همکارانش یهو دیدیم بار و بندیل رو بسته و اونور آب به سر میبره!

به نظر میرسه افسانه پاکرو هم قصد این رو داشته تا با هزینه ای نه چندان گرووون از کشور خارج بشه و در عین حال خیلی هم اون دور مورا نره تا غریب طور زندگی نکنه! همین شد که دیدیم افسانه با یه ترکیه رفت و حالا مدتی میشه که در این کشور لایف استایلی به دور از حاشیه داره. یکی از دلایلی که افسانه پاکرو گفتیم از بی حاشیه ترین ها هستش اینه که خانوم بازیگر علی رغم اینکه مهاجرت کرده، کشف حجابی تو کارنامش نداره و همچنان حتی اونجا هم ظاهرش رو به مانند ایران حفظ نموده! مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصویری از خانوم بازیگر وقتی استایلی آراسته و زیبا داره در عین حال بدون کشف حجاب و اطوار های عجیبی که بخوان باعث ایجاد حرف و حدیث بشن!

افسانه+پاکرو

چرا افسانه پاکرو برای خود اسپند دود کرد؟!

این روزها می بینیم بانوان بازیگرمون رو در حالی که زدن رو دور خودنمایی های عجیب و غریبی که خیلی هم شبیه به هم شدن. میدونید منظور چیه؟ منظور در رابطه با چهره هایی هستش که بر روی پرده نقره ای می بینیم و یا سریال هایی که یکی پس از دیگری بازیگران خانوم و جوانی رو نشون میدن که فیس هایی شبیه به هم پیدا کردن چرا که عمل های زیبایی شبیه به هم دارند!

افسانه پاکرو همیشه بر این نظر بوده و هست که سینمای ما تبدیل شده به فضایی که تنها دختران زیبا با چهر هایی عملی پروتزی و تعداد فالوور بالا میپسنده! احتمالا این یعنی یکی مثل سحر قریشی که حالا هم می بینیم در کجای دنیا به سر میبره. البته که سحر بانو به گفته یکی کاربران همون بهتر که رفت چرا که نه استعدا د چالشی و خاصی داشت، و هم جای خیلی از بازیگران رو گرفته بود!

اما در عوووض افسانه بانو چهره ای نچرال داره که میتونه ثابت کنه با فیس غیرطبیعی به شهرت حال حاضرش نرسیده.

Untitled

وقتی سحر قریشی پاشو گذاشت جا پای افسانه پاکرو و رفت پیش تتلو!

جالبه که بدونید اتفاقا بین افسانه پاکرو و سحر قریشی داستان هایی هم بوده و قصه از این قراره که سحر بانو با بازی در سریال "دلنوازان" بود که دیده شد و شهرت یافت. شهرت و جنبه نداشته ی خانوم بازیگر به قدری بود که این چهره بعد از دیده شدن و قبل از تموم شدن سریال از همسرش طلاق گرفت تا آزاد و بی پروا به هرآنچه که میخواد برسه!

اما موضوع اینجاست که نقش یلدارو قرار بوده افسانه پاکرو بازی کنه و همه چیز برنامه ریزی شده تا اینکه یهو همه چیز تغییر میکنه و سحر قریشی، این تازه وارد و میارن به جای افسانه بانو! به همین علت خیلیا بر این نظرند که افسانه پاکرو باعث و بانی وجود سحر قریشی بود.

سحر قریشی و همسر اولش
سحر قریشی و همسر اولش

افسانه+پاکرو

دلیل ازدواج نکردن افسانه پاکرو غرور برای چهرشه؟

جالبه که همیشه وقتی اسم از افسانه پاکرو میاد یکی از مباحثی که در مورد گفته میشه چهرشه! خب همه میدونیم که یکی از حواشی اطراف افسانه پاکرو خوشگلیاشه که باعث شده خیلیم خانوم بازیگر رو مغروررر کنه جوری که اصلا کسی رو در حد و حدود خودشون ندونن! افسانه پاکرو به دلایلی که خودش میدونه و ما خب نداریم خب پیجش رو پرایوت کرده و برای دیدن تصاویر جذاب خانوم بازیگر ابتدا باید فالو کنید و همنیجوررری مجانی که نمیشه! البته که این حرکت یک سلبریتی معنی دیگری جز این نمیتونه داشته باشه چرا که چهره ای مشهور چه دلیلی داره پیجش رو قفل کنه جز اینکه کاربر برای دیدنش باید فالو کنه و بشه جذب فالوور!

4

اما کمی هم با بیوگرافی افسانه پاکرو

افسانه پاکرو متولد 4 اردیبهشت 1362 در اهواز ، فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه سوره می باشد که در کنار بازیگر نقاشی را حرفه ای دنبال می کند و اهل مطالعه و گوش دادن به موسیقی است.

در اهواز بدنیا آمده اما اصالتا اهل تبریز و بزرگ شده تهران است اما خودش را بخاطر خونگرمی اهل آبادان می داند و یک خواهر بنام سعیده و یک برادر کوچک تر از خود دارد.

دلیل ازدواج نکردن افسانه خانوم، خواهرشه؟

افسانه پاکرو هنوز ازدواج نکرده و مجرد است می گوید من عاشق خواهرم هستم و یکی از دلایل ازدواج نکردم این است که نمی خواهم از خواهرم جدا شوم.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی