|

افسانه پاکرو تو ماشین گولاخ فیگور میاد گلشیفته ای؛ با جوون سازیش میشی 18 ساله

afsaneh pakroo shayanews

افسانه پاکرو بازیگر خوش چهره ای هستش که اهل حاشیه اصلا نیست اماااا با انتشار تصاویر جدیدش مورد توجهی عجیب قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- افسانه پاکرو قطعا یکی از بازیگرای خوش فیس ایرانیه که خیلی ساله تو این عرصه شگفت انگیز حضور داره و فعاله. البته که خانوم بازیگر از دتس هنرمندان خوش شانسی بودن که خیلی زود به جرگه مشهورین جوین شدن، اما خب نکته اینجاست که افسانه پاکرو اصل از شهرت خوشش نمیومد و بخاطر علاقش که بازیگریه، اومد به این سمت و سو! 18 سال پیش بود که افسانه پاکرو همراه با محمدرضا غفاری در فیلم "رویای خیس" همبازی شد و از اونجایی که هر دو بازیگر خوش فیسمون هنوز سن خیلی کمی داشتند و چهره ای زیبا، به سرعت مورد توجه قرار گرفتن.

اما از گذشته های دور که بیایم بیرون و برسیم به حال و روز این روزهای افسانه بانو، باید بگیم که خانوم خانوما این روزها اسم مهاجرت کرده روشون هست چرا که واقعا مخهاجرت کردن اما نه به مانند چهره هایی مثل مهناز افشار و ریحانه پارسا و برزو ارجمند و ...! بلکه همچنان نه تنها کشف حجاب نکرده، که حتی خیلیا هم هنوز خبر ندارن و نمیدونن ایشون خیلی وقته تو ترکیه به سر میبره! قطعا همه اینها انتخاب خود بازیگره که یکی میخواد جنجالی بشه و دیگری از جنجالات دور میمونه تا این اتفاق براش نیوفته، اونهم کسی مثل افسانه پاکرو که در ابتدا هم گفتیم خیلی شهرت رو دوست نداره و ازش فراریه چه برسه به حاشیه! 

اما جالبه که بدوندی اگر فکر میکنید افسانه پاکرو با این تفاسیر پس یه دختر آرومه و سادست، بادی بگیم سخت در اشتباهید چرا که اتفاقا تو یکسری مسائل خیلی هم مورد توجهه! در ادامه اتبدا تصاوری از خانوم بازیگر مشاهده می کنید که سیس راننده گرفتن و اینستاشون رو به روزرسانی کردن!

Untitled

Untitled

چه 18 سالتونه چه 80 سال، با این روشای افسانه پاکرو پیر یا جَوون بشید!

افسانه پاکرو یه دختر دهه شصتیه که انصافا بهش نمیاد اییین سن و سالش باشه. شاید براتون سوال بشه خب مگه چند سالشه که بادی در پاسخ بگیم خانوم خانوما دقیقا ابتدای این دهه متولد شدن و با توجه به اینکه یه چهره بی بی فیس و نچرال دارهف خب قطعا میشه گفت یکی از اون دست چهره هایی هستش که خدا بهشون نگاه ویژه ای کرده و صورتشون رو کمتر از سنشون آفریده تا جَوون تر بمونن!

علاوه بر اینها یکسری از بانوان هستند که با استفاده از چند نکته این جَوون موندنه رو بولد تر میکنن! چجوری؟ اینجوری که مثلا در ادامه می بینیم افسانه پاکرو هنوزه که هنوزه موهایی به رنگ طبیعی و تیره داره که این خودش کلی تو تینیجر موندن کمک میکنه. از طرفی هم افسانه پاکرو ابروهایی فابریک گذاشته و اصولا عادت داره که آرایشی ملیح داشته باهش که باز هم همه این موارد باعث میشه تا خانومای 18 ساله بخوان با برعکس انجام دادن این موارد بزرگتر به نظر برسن و خانومای سن بالاتر هم کوچولو دیده بشن!!

poster_bff5e1a8-9913-4445-b8e0-ea3da7308064

استایل هایی از افسانه پاکرو در رنج رنگی عشاق!

افسانه پاکرو در استایل اما ساده و بدون جنجال برخورد میکنه که این موضوع بارها در ظواهر مختلف تو خانوم خانوما دیده شده. 

مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصاویری از وی در اکران های مختلف.

افسانه

افسانه پاکرو کشف حجاب رو خط قرمز میدونه اما دست نامحرم رو خیر؟!

گفته بودیم که افسانه پاکرو کشف حجاب نکرده. افسانه پاکرو همونطور که در ابتدای متن اشاره کردیم دلو زده به دریا و خیلی وقته که تو ایران دیده نمیشه و خانوم بازیگر رو برای فیلم های ترکیه ای می بینیم. این روند اونقدری پیش رفته که خانوم خانوما حالا حسابی واسه خودش دک و پزی داره اونورا اما موضوعی که هم جالبه و هم قابل توجه، اینه که افسانه پاکرو هنوز کشف حجاب نکرده و با وجود ایفای نقش در کار خارجی اما همچنان روسری و یا کلاه و مینی اسکارفی به سر داره که خب راهی راحت برای برگشت به ایران داشته باشه. در صورتی که این روزا تو ایران خودمون خانومای بازیگر پشت بند هم دارن کشف حجاب میکنن و بدون اینکه از کشور خارج شده باشن! افسانه پاکرو در ترکیه فیلم و سریال نیز بازی کرده و مدتی پیش ویدیویی در پیج این بازیگر جوان توسط خودش منتشر شد که با نظرات مختلفی همراه بود. در این ویدیو کوتاه، دستی که به دست مرد میخورد بر روی صورت خانوم بازیگر میاد و در این در حالیست که در کپشن افسانه پاکرو فیلم را مربوط به فیلم کوتاهش خطاب کرده!

اینهمه گفتیم افسانه پاکرو سنش زیاده ولی جَوونه! حالا چند هست؟

افسانه پاکرو متولد 11 اردیبهشت 1362 می باشد. وی فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک (نقاشی) است، عاشق بازیگری  اما از شهرت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد. افسانه پاکرو یک خواهر بزرگتر به نام سعیده و یک برادر کوچکتر از خود دارد. وی با وجود اینکه سن کمی ندارد اما همچنان مجرد است.

5635318

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی