|

ژست پشت فرمونی "افسانه پاکرو" تو ترکیه که فالووراشو به ذوق انداخت؛ بابا فوق العاده!

afsaneh pakroo shayanews

افسانه پاکرو همیشه از بازیگرای محبوبی بوده که حتی بعد از مهاجرت هم باز دوست داشتنی مونده چرا که حاشیه ای در رابطه با ظاهرش نداشته.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- افسانه پاکرو چهره ای زیبارو و البته با استعداد در عرصه بازیگری می باشد که میتونست یکی از فعال ترین اهالی سینما باشه اما ظاهرا ترکیه رو بیشتر پسندید و به این کشور مهاجرت کرد. افسانه پاکرو در رابطه با سینمای ایران نظری عجیب داره که خب در ادمه بیشتر باهاش آشنا خواهیم شد. اما در ابتدا بهتره با خود افسانه پاکرو دیداری در تصویر داشته باشیم که نشون میده این بازیگر دهه شصتیمون که هنوز ازدواج نکرده اما همه چیز برای تکمیل یک بانو رو داراست، در استایل چطور برخوردی داره.

افسانه پاکرو تنها بازیگری می باشد که رفت و به کشور کشف حجاب کرده ها هم رفت، اما حجاب از سر برداشت که هیچ، به همون سبک و سیاق ایرانی بودنش هم ادامه داد. افسانه پاکرو از حواشی به دوره و همیشه سعی داشته تا دیده بشه اما حاشیه دار خیر! افسانه بانو اکثرا در مراسمات ایرانی با ظاهری خانومانه دیده میشد و همین موراد باعث میشد تا مانند خیلیا مثل بهاره رهنما جنجالی نشه. به همین دلیل در ادامه مثلا نمونه تیپی از خانوم بازیگر مشاهده می کنید که گویای موارد گفته شده به طور صریح می باشد.

1227087608-parsnaz-com

نظر افسانه پاکرو: سینمای ایران فقط بازیگرای پروتزی و خوشگل میخواد!!

خب گفتیم که افسانه پاکرو نظری عجیب برای سینمای ایران داره که خب شاید بشه گفت حقم میگه! چرا که می بینیم این روزا در سینمای ما چه میگذره و بانوان بازیگر تا به کجا پیش رفتن. قطعا میگین خب مگه چخبره؟ که در پاسخ باید بگیم افسانه پاکرو بر این نظره که سینمای ایران تنها بازیگران زن خوشگل و پروتر شده ای رو میپسنده که تعداد فالوور بالایی هم دارن و یه جورایی باعث پولسازی هرچه بیشتر میشن!

این در حالیه که می بینیم دیگه کمتر بازیگری دیده میشه نچرال به نظر بیاد و همگی دستی بر آتش داشته اند و یا اصلا اول کارای اداریشون رو تو عمل ممل میکنن و بعد میان سراغ تست بازیگری!

Untitled

افسانه پاکرو زیبا رویی که حتی با لباس گشادم خوبه! و البته کامنتای عجیب کاربراش!

افسانه پاکرو همونطور که در ابتدای متن هم اشاره کردیم فیسی زیبارو داره که خب با تعریف و تمجیداتی که کاربران ازش میکنن هندونه بیشتری میدن زیر بغل! خب همیشه و برای هر شخصیتی یکسری طرفدار هست و یکسری مخالف که اصولا خانوم های زیبایی مثل افسانه بانو طرفداراشون زیادن و برخی هم بر این نظرند این بازیگر جوان ما یه خوشگلیه نسبی داره و چندااان شاخ هم نیست. اما بهتره بدونیم که افسانه پاکرو درسته که فیسی طبیعی داره اما یه کارای زیر پوستی هم انجام میده که چهرش رو جذاب کنه!

البته که نباید قافل شد افسانه پاکرو برخلاف بسیاری از هنرمندان خانوم در سینمای امروز اهل پروتز و ژل و تیغ جراحی هم نیست که خب البته خدا هم با افسانه خانوم خوب تا کرده و چهره ایشون رو زیبا آفریده و اعتماد به نفس خوبیم که این بازیگر داره باعث شده تا از این موارد دور باشه.

افسانه (1)

افسانه پاکرو دیگه دم دمای رسیدن به چهل سالگیشه اما همچنان زیبایی خاص خودش رو داره. شاید بگین چقدر ازش تعریف کرد که خب بین خانومای بازیگر امروزی چنین اخلاق هایی تعریفی هم هست! در ادامه آخرین پست منتشر شده توسط وی را مشاهده می کنید که  به قول یکی از کاربران حتی لباس ساده و گشادم میپوشه باز بهش میاد!!!

Untitled+(3)

افسانه پاکرو مهاجرت کرد اونم به ترکیه! خانوم بازیگر ازدواج کرد؟

افسانه پاکرو یکی دو سالی میشه که رفت و آمد و اقامتش در ترکیه زیاد شده و حتی خانوم بازیگر تو یک فیلم که محصول مشترک ایران و ترکیه هم هست حضور داشت که البته این ایفای نقش خالی از حاشیه نبود و شایعه شده بود که بعد از این فیلم یوسف چیم بازیگر مطرح ترک به افسانه خانوم پاکرو ابراز علاقه کرده. البته خود افسانه خانوم به تازگی در یک گفتگوی اینترنتی این ابراز علاقه رو به کل تکذیب کرد و گفت با یوسف فقط و فقط دوسته!

البته ماجرای خواستگار و ازدواج افسانه خانوم پاکرو داستان زیاد داشته و یه مدت هر دوتا داداشی که سن شون به افسانه و آبجیش می خورد تو اینستاگرام خانوم پا پیش می زاشتن و از خانم تو دایرکت خواستگاری می کردند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی خان ارسالی در

    قسمت فوق العاده اش رو که ما ندیدیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی