|

استایل خانومانه "افسانه پاکرو" که حجم لایکش خیلیه؛ چهرشو با یه حرکت کرد دهه هشتادی!

afsaneh pakroo shayanews

افسانه پاکرو در حال حاضر تو ترکیه به سر میبره اما در ایران استایل هایی میزد که از خانومیت در رقابت با هیچ یک از بازیگران ایرانی نیست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- حتما که نه، قطعاااا برای یک بازیگر به خصوص بانوان این تنها استعداد و توانایی در کار نیست که مورد توجه قرار میگیره و اونهارو به شهرت و اعتبار میرسونه، بلکه ظاهر واستایلی که این چهره ها استفاده می کند نیز برای اونها بسیار ارزشمنده. افسانه پاکرو یکی از بازیگرای خیلی خوشتیپیه که میدونه کجا جی بپوشه و اصلا بی گدار به آب نمیزنه که هیچ، خیلیم خوش فکره تو استایلاش. افسانه پاکرو مذتی میشه که از کشور رفته و یه جوریی مهاجرت کرده، حالاا به کجا؟ خب معلئمه ترکیه! این رو.زا دیگه ایرنیای مقیم ترکیه اونقئری رزیا شدن که انگاری ترکیه شده ایرانه دو! افسانه پاکرو اما به ماند افرادی مثل ریحانه پارسا نبود و با ظاهری درست درمون و حواشی بسیار کمی همراه بود.

افسانه پاکرو در ایران هم که بود بلد بود چیو با چی بپوشه تا به درستی همه چیر کنار هم چیده بشه. خانوم بازیگر دهه شصتیمون که اصلا سن و سال کمی نداره، پوست و چهرش به مانند برگ گل مونده و همچنان اون طروات و تازگیش به قدری هست که انگاری یه دختر دهه هشتادی و هفتادی جلو رومونه! در ادامه ابتدا تصویری از وی مشاهده می کنید که مربوط میشه به یکی از مراسمات سینمایی داخل ایران و این حجم خانومیت افسانه پاکرو در استایل قابل ستایش بود.

افسانه

همونطور که دیدین افسانه پاکرو چهره زیبایی داره و نچرال بودن خودش رو به قدری حفظ کرده که حتی ذره ای سوزن در چهرش دیده نمیشه و کلی هم فیسش طرفدار داره.

نظر زشت افسانه پاکرو در مورد مردم وقتی واسه چهرش نظر میدن!

البته که تنها زیبایی ملاک برای زندگی و به خصوص سلبریتی بودن نیست چرا که حتی در رابطه با چهره افسانه پاکرو هم خیلی از مخاطبین هستند که بر این باورند این بازیگر زن چندان هم زیبا نیست و چهره معمولی داره که با آرایش های ریز و مجلسیش اونرو بهتر میکنه.

افسانه-پاکرو

افسانه پاکرو اما در مجموع از دسته بانوان به شدت مغروری هستش که انگاری تنها خودش رو می بینه و خودش رو زیباترین میدونه. خانوم خانوما به این دلیل حتی هنوز ازدواج هم نکرده و با وجود اینکه سن و سال کمی نداره و از متولدین اوایل دهه شصت هستش اما تو مجردی به سر میبره و کسی رو هنوز لایق خودش ندیده!!

افسانه پاکرو مدتها پیش دلیل مهاجرتش از ایران رو هم فضولی مردم دونسته و گفته مردم نسبت به کارای هم خیلی فضول هستند مهاجرت کردن که خب باید بگیم شما خوبی!!

Untitled

داستان ترکیه رفتن افسانه پاکرو داره داستان میشه؟

افسانه پاکرو همونطور که در ابتدای متن اشاره کردیم دلو زده به دریا و خیلی وقته که تو ایران دیده نمیشه و خانوم بازیگر رو برای فیلم های ترکیه ای می بینیم. این روند اونقدری پیش رفته که خانوم خانوما حالا حسابی واسه خودش دک و پزی داره اونورا اما موضوعی که هم جالبه و هم قابل توجه، اینه که فسانه پاکرو هنوز کشف حجاب نکرده و با وجود ایفای نقش در کار خارجی اما همچنان روسری و یا کلاه و مینی اسکارفی به سر داره که خب راهی راحت برای برگشت به ایران داشته باشه. در صورتی که این روزا تو ایران خودمون خانومای بازیگر پشت بند هم دارن کشف حجاب میکنن و بدون اینکه از کشور خارج شن آزادانه عمل می کنند.

ولی همه اینهارو گفتیم و از افسانه خانوم حماتی کردیم حالا بهتره انتقادی هم شمنیده بشه و اونمن اینه که مدتی پیش ویدیویی در پیج این بازیگر جوان توسط خودش منتشر شد که با نظرات مختلفی همراه بود. در این ویدیو کوتاه، دستی که به دست مرد میخورد بر روی صورت خانوم بازیگر میاد و در این در حالیست که در کپشن افسانه پاکرو فیلم را مربوط به فیلم کوتاهش خطاب کرده!

بیوگرافی جالب افسانه پاکرو

افسانه پاکرو متولد 11 اردیبهشت 1362 می باشد.

وی فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک (نقاشی) است، عاشق بازیگری  اما از شهرت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد. افسانه پاکرو یک خواهر بزرگتر به نام سعیده و یک برادر کوچکتر از خود دارد. وی با وجود اینکه سن کمی ندارد اما همچنان مجرد است.

16531388-3605-b__5626

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناصری ارسالی در

    آخه باگلزاربه هم میایین

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی