|

رقابت عجیب افسانه پاکرو با بازیگرا تو زیبایی؛ لایف استایلش ترکیه ایرانی قاطیه شده این!

afsaneh pakroo shayanews

افسانه پاکرو از بازیگرای مشهوریه که با زیبایی چهره اش نیز شهرت زیادی داره و اینبار طی یک رقابت با شیلا خداداد برنده شد!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- افسانه پاکرو بی شک از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی در میون اینهمه خوبان هستش!! خانوم بازیگر خیلی سنش کم بود که با محمدرضا غفاری فیلم "رویای خیس" رو بازی کرد و هر دو چهره شدن بولد! چرا که این فیلم داستان عشق و عاشقی یک پسر و دختر نوجوان بود که از بازیگری خوش چهره ای هم براشون استفاده شده بود. میدونید که قطعا چنین موضوعاتی هم حتی همین حالا مورد توجه قرار میگیره چه برسه به اون تایم که این مسائل کمتر بود و برای مخاطب جذاب تر و جدیدتر به نظر میومد. افسانه پاکرو بعد تر در فیلم و سریال های دیگری نیز ایفای نقش کرد و از دسته بانوانی بود که تلویزیون رو دور ننداخت و درش دیده شد. افسانه پاکرو همیشه و در هر کجا به عنوان اون دختر خوشگله داستان بوده که ترجیحا بیشتر اوقات هم مثبت دیده میشده که یه ریز شیطنت هم داشته.

قطعا انتخاب بازیگر برای نقش ها تنها بر اساس استعداد نیست و چهره اون چهره هم به شدت تاثیر گذاره. افسانه بانو این مدلیه که منفی نیستا ولی خب اصلا و ابدا در ذهن مثبت و ساده هم تداعی نمیشه! همیشه سر اینکه افسانه پاکرو خوشگله با فقط توهم خوشگلی داره میون کاربرا صحبت بوده که بر روی خود خانوم بازیگر هم تاثیراتی گذاشته. مثلا در ادامه مشاهده می کنید رقابت افسانه پاکرو با شیلا خداداد رو وقتی در فضای مجازی در یک نظرسنجی کامنت های مختلفی رسیده و بیشتر هم خانوم پاکرو مورد توجه قرار گرفته!

Untitled

Untitled

و اما نظرات:

مطمعنا افسانه پاکرووووووو

صد در صد افسانه پاکرو

شیلا خداداد

بی شک افسانه پاکرو

شیلا خداداد طبیعی نیست ولی افسانه پاکرو نچراله

afsanehpakroo_121707167_3749548618460334_8104297427156836837_n

وقتی افسانه پاکرو رو فاز زیباترین میگیره!

البته که این صحبت ها خیلی وقته که خود خانوم افسانه پاکرو رو هم تحت تاثیر قرار  داده و حالا می بینیم که این افسانه دیگه اون افسانه سالها پیش نیست. چرا که خانوم بازیگر دهه شصتیمون که بی بی فیسا هستند و اصلا سن و سالشون به چهرشون نمیاد، حالا با غروری به شدت زیاد دیده میشن.

افسانه پاکرو که در اینستاگرام هم تو کامنتا و هم تو دایرکت زیاد از خوشگلیاش صحبت و تعریف میشه، طی یک خود زیبا بینی عجیب غریب به شدت خودپسند شده و حتی ذره ای به همون طرفدار بی نوا نگاهی نداره! البته که هستند برخی از هنرمندان به مانند خانوم ترلان پروانه که حداقل با کاربرش گاهی تو استوری صحبت میکنه اما برخی هم به مانند افسانه پاکرو بدون ذره ای توجه به ژست هایی پر از غرور تنها تولید محتوا دارند.

افسانه پاکرو مدتها پیش دلیل مهاجرتش از ایران رو هم فضولی مردم دونسته و گفته مردم نسبت به کارای هم خیلی فضول هستند مهاجرت کردن که خب باید بگیم شما خوبی!!

afsanehpakroo_12940204_1694372567481214_1272388802_n

معیار سینما برا انتخاب نکردن افسانه پاکرو! خانوم بازیگر زیبا نیست؟

البته که ناگفته نمونه افسانه پاکرو یکی از دلایلی که این روزها به شدت به خودش مینازه اینه که چهره ای طبیعی داره. میدونید که میون بانوان و اهالی سینما بیشتر فیس هایی مورد قبول واقع میشن و بیشتر هم مورد توجه قرار میگیرن که حداقل یکی دوبار زیر عمل جراحی و تزریقات ژل رفته باشن. این در حالیه که می بینیم و میدونیم که افسانه پاکرو اینچنین نیست و صورتی خدادادی دارد.

البته که باید گفت واقعا خدا هم خوب نظری به افسانه پاکرو داشته و چهره ای زیبایی به خانوم بازیگر داده. چهره ای که هم دیر پیر میشه و هم مثلا یه بینی فسقلی داره نه مثل برخی که باعث آزارشون میشه. افسانه پاکرو در این مورد بر این نظره که سینمای ایران ما بیشتر دخترای خوشگل رو میپسنده. البته که برای دختر خوشگل بودن هم معیار داره و معیارشم خانومایی هستند که تعداد فالوور بسیار بالایی دارن و صورتی عملی و پروتز دار!!

afsanehpakroo_116596482_809565339577035_1661916431761145639_n

افسانه پاکرو باعث و بانی شاخ شدن سحر قریشی

افسانه پاکرو ابتدای کار خود را در عرصه بازیگر در سال 1383 استارت زد اما با فیلم "رویای خیس" در سال 84 حسابی مشهور شد. خانوم بازیگر سال 1388 نیز در حالی که قرار بود در سریال دلنوازان نقش یلدارو بازی کنه دو بار قرار داد خود را با این مجموعه کنسل کرد که در نهایت خانوم سحر قریشی جای ایشون اومدن با این سریال به شهرتی بسیار عجیب رسید.

این بود که سحر قریشی جای پاکرو میاد و حالا یکی از شاخ ترین چهره های سینما باشه.

Untitled+(2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگرو هنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشید

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست تحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرداست موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی