|

لباس تمام سفید نازنین بیاتی نشون داد خانوم موقع عروسی چه پرنسسی بشه؛ ساعتش تلویزیونه!

nazanin-bayati shayanews

نازنین بیاتی از جمله بازیگرهایی هست که این روزا به خاطره حواشی که در خصوص پوشش داره حسابی تو چشمه و خیلی ها رو خانوم زوم هستن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازیگرهای زیادی هستن که به تلویزیون مدیون هستن چرا که از راه این قاب دیده و شناخته شدن و یه جورایی سکوی پرتاب اون ها تلویزیون بوده و این افراد از این طریق دیده و شناخته شدن و تونستن بالا برن اما در این بین هم یه عده هستن که خب هیچ دینی به تلویزیون ندارن و شانس حسابی باهاشون یار بوده و تونستن از طریق سینما دیده شن و میدونید که سینما یهو طرف رو بولد میکنه و میاره رو بورس و بعد از اون هم که پیشنهادهای پی در پی هست که به اینجور بازیگرا میشه و اونا هم نمیدونن که کدومو انتخاب کنن، کدومو جواب کنن! ولی در نهایت بیشترشون گزیده کاری رو انتخاب میکنن و میرن جلو و خوشبختانه، این رو هم بدونید دیگه زمان استفاده از بازیگرهای خوش چهره برای ساخت فیلم های گیشه ای تموم شده و خیلی ها این روزا دیگه تو سینما به سمت معنا میرن و دوس دارن که با فیلم های خوب دیده و شنیده بشن، البته که هنوز هم فیلم های بازاری درست میشن ولی خب دیگه حتی مردم هم علاقه ی چندانی به این مدل فیلم ها ندارن و دوس ندارن که برای دیدنشون وقت و هزینه صرف کنن مثل سریال نیوکمپ که بعد از تموم شدنش موج شدیدی از انتقادها رو به سمت خودش جلب کرد و خیلی ها به خاطره این سریال از منوچهر هادی خواستن که فعلا تا مدتی استراحت کنه و بیخیال ساختنه فیلم و سریال جدیدی بشه!

از اینا که بگذریم میرسیم به یه بازیگری که از اول شانس و البته زیبایی و البته استعدادش باهاش یار بود یعنی نازنین بیاتی که تونست در زمینه ی هنر به قدری به چشم بیاد و دیده بشه که خیلی ها حتی نتونن به گرده پای خانوم خانوما برسن. همونطور که میدونید چهره تاثیر بسزایی تو دیده شدنه یه بازیگر داره و نازنین بیاتی از اون دسته از بازیگرهایی هست که به واسطه ی چهره ی زیبای که داره بسیار مورد توجه مردم و فیلمسازها قرار داره، بیشترین چیزی هم که از چهره ی نازنین توجه خیلی ها رو به خودش جلب میکنه نچرال بودن و عمل نداشتنه این بازیگر هست که همین موضوع باعث شده که قیافش جوری باشه که بتونه نقش های مظلوم و شرور رو در عین حال ایفا کنه و یه جورایی آدم یه سری جاها دلش براش بسوزه و یه سری جاها ازش لجش دربیاد!

نازنین6416

سرکشی های نازنین بعد از معروف شدنش سرشو به باد نده شانس آوورده

کلا یه عده از بازیگرا هستن که انگار اول کار برای دیده شدن و خوب جلوه کردن لباس های معقول میپوشن و با ظاهری مورد قبول عرف و جامعه ظاهر میشن ولی خب شهرت چیزی هست که باید جنبش رو داشته باشی خصوصا تو این روزا هر کسی که از راه رسید نباید جوگیر بشه و خودش رو یهو تو یه محیطی ببینه که به خیالش میتونه هر کاری کنه، مثلا این اواخر خیلی از بازیگرا بودن که کشف حجاب کردن و البته که تنبیه هم شدن به خاطره این موضوع و حتی آزاده صمدی هم به خاطر حاضر شدنش با کلاه در انظار عمومی جریمه شد و حتی باید بره پیش روانشناس!

نازنین+بیاتی (5)

که خب احتمالا خبرهای نازنین رو هم شنیده باشید که خانوم به خاطره استایلش تو اکران فیلم اخیرش یعنی عروس مردم تو تهران یه تیپ حاشیه دار زد و به گفته ی یه مسئولی تو مشهد باید از حضور این بازیگر تو مشهد رای اکران این فیلم جلوگیری میشد که خب این حرف از لحاظ قانونی اعتبار نداشت و خانوم خانوما رفت مشهد بولی با یه تیپ عجیب تر از تیپ قبلیش که بیشترین مسئله در خصوص این بازیگر که به چشم میخوره نازک بودن شال و روسری ها ی اون هست که انگار نه انگار پوششی در کاره!

نازنین-بیاتی-مشهد-اکران-مردمی-عروسی-مردم-1

وقتی نازنین نشون میده اگه عروس مردم بشه چه شکلی میشه

تا به حال فکر کردید که بازیگرا چقدر خوش به حالشون هست؟! میگید چرا؟ خب چون اون ها میتونن هر نقشی رو که تو واقعیت نمیتونن اون باشن رو بازی کنن و یه جورایی به جای همه ی آدم ها زندگی کنن که خب این میتونه از قسمت های هیجان انگیز بازیگری باشه و خیلی ها حتی شاید به خاطره این موضوع باشه که جذب این حرفه میشن و میرن سراغش! خب گفتیم که نازنین خانوم این روزا فیلم عروس مردم رو در اکران داره ولی از ایشون عکسی منتشر شده با لباس سرتاسر سفید که خیلی ها راجبش اینطور گفتن که به نازنین خانوم عروس شدن حسابی میاد و میشه حدس زد که این بازیگر اگر یه روزی عروس بشه چه شکلی میشه که خب مشخصه خیلی خوشگل!

nazaninbayati_1625987839

ادیت خفن طرفدارا برا نازنین بیاتی که سنگ تموم گذاشتن

خیلی از افراد معروف تو اینستاگرام و فضای مجازی چندین فن پیج دارن که این فن ها و طرفدارا با عکس و فیلم های این عزیزان یه سری ادیت ها انجام میدن و از این راه علاقشون رو به سلبریتی مورد نظرشون نشون میدن و همچنین میشه از صفحه ی این طرفدارها آخرین اخبار مربوط به بازیگری که اون ها طرفدارش هستن رو دنبال کنید، حالا نازنین خانوم هم از اون دسته از بازیگرایی هست که فن پیج های حسابی پر و پاقرصی داره که یه همچین ادیت هایی مثل کلیپ زیر براش میزنن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی