|

وقتی تغییر طلااایی "نازنین بیاتی" برق از سر ملت پروند؛ داستان جالب عکس شوهرش!

nazanin bayati shayanews

نازنین بیاتی یکی از بازیگرهای جوون سینمای ایران هست که تویه سال های فعالیتش ثابت کرده که توانایی و قدرت بالایی تویه این عرصه داره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سلبریتی بودن تویه دنیای امروزی که هر کسی یه گوشی دستشه و خیلی راحت به اینترنت دسترسی داره واقعا کاره سختیه چرا که با یه عکس و یا فیلم یهو یه آدم سلبریتی میتونه بشه صدر نشین جنجال و حواشی ها و از اون بدتر حتی میتونه بین مردم منفور و بد جلوه کنه و یه جورایی آینده ی شغلیش به خطر بیفته مثلا اگه یادتون باشه مرحومه آزاده نامداری وقتی برای تفریح با همسر و بچش به خارج از کشور رفته بود و پوشش مناسب و رفتارهای موافق قانون ایران نداشت، یه نفر ازش تویه این موقعیت فیلم و عکس گرفته بود و بعد از پخش شدن این تصاویر آزاده نامداری که یکی از مجری های خوب تلویزیون محسوب میشه، به طور کامل از این عرصه کنار گذاشته شد و حتی اجازه ی این که تویه سینمای خانگی هم فعالیت کنه رو نداشت و بعدشم که افسردگی و گوشه گیری و نهایش هم اتفاقی که افتاد، پس بهتره که کنار معروف بودن به این موارد هم فکر کنیم که باعث میشن آدم یه استرس دائمی تویه وجودش داشته باشه که مبادا چیزی بشه!

یکی از بازیگرهایی که با وجود معروف و بنام بودنش حسابی هم محتاطه که یه وقت حاشیه ای براش درست نشه و به قولی آسه میره و آسه میاد تا شایعات نیشش نزنه، نازنین بیاتی هست. نازنین بیاتی یکی از بازیگرهای همه چی تموم تویه سینمای ایران محسوب میشه چرا که علاوه بر زیبایی ظاهری که داره حسابی تو کارش ماهره و تو این عرصه حرف های زیادی برای گفتن داره. البته باید بگیم که بعضی وقتا تویه این مسائل شانس هم دخیله و نازنین از اون بازیگرای خوش شانس بود چرا که با اولین فیلمش یعنی دربند مشهور شد و حتی نامزد دریافت سیمرغ تویه جشنواره ی فیلم فجر هم شده که خب یه همچین شروع طوفانی برای یه بازیگر اونم اول راه، میتونه آینده اش رو تضمین کنه و یه پشتوانه ی محکم باشه و همچنین باعث پیشرفت هر چه بیشتر اون بشه. حالا یه سری هم بزنیم به فعالیت خانوم تویه پیج اینستاگرامش؛ باید بگیم که نازنین خانوم یه پیج هنری و زیبا داره که هر چیزی که به دلش بشینه رو پست میکنه، حالا یا عکس از منظره باشه و یا خودش که به تازگی هم چندتا عکس زیبا از خودش پست کرده و دل مخاطب رو برده که در ادامه براتون بیشتر میگیم.

ناز5656

نازنین بیاتی با این بلوند از سادگی خداحافظی کرد

بعضی وقتا بازیگرا با یه تغییر استایل حتی تویه کوچیکترین جزئیات مربوط به خودشون یه جوری به چشم میان که نگو و نپرس، مثلا الهام پاوه نژاد همون الهامه ولی به تازگی که در حال بازی تویه تئاتره و بعضی وقت ها عکس هایی از پشت صحنه که با طرفدارا و یا همکاراش انداخته میذاره، میبینید که سبک میکاپ و قیافه همونه ولی تویه این عکسا خانوم کلاه سرش داره که همن یه آیتم باعث شده که کلی تغییر کنه و برای مخاطب تازگی داشته باشه یا اگر بخواهیم که یه مثال دیگه بزنیم مثلا مهران غفوریان این روزا به قدری وزن کم کرده که اصلا آدم باورش نمیشه این همون آدمه و البته که خیلی از مخاطب ها از این موضوع خوششون نیومده و به نظرشون قیافه مهران غفوریان، دیگه مثل سابق بانمک نیست!

IMG_20230611_103937

بگذریم، حالا برسیم به نازنین خانوم که مورد بحثمون بود، نازنین از اون دسته از بازیگرای خانومی هست که ترجیح میده تویه جشنواره ها و موقعیت هایی که به خاطر بازیگر بودنش در اون ها حاضر شده، لباس و استایل رسمی و به قولی خانومانه داشته باشه، حتی اگر تو حالت خودش خیلی عادی بگرده و یا حتی لباس های لش طوری رو امتحان کنه، که خب همین موضوع هم باعث محبوبیت بیشتر اون بین کاربرا شده، چرا که به نظر اکثر کاربرها لباس های لش طوری مناسب جشنواره هایی که مردم زیادی اون ها رو دنبال میکنن نیست. حالا نازنین که این روزها فیلم عروسی مردم رو روی پرده داره به تازگی تویه پردیس کوروش برای اکران این فیلم حضور پیدا کرده و یه چنتا عکس دلبر هم ازش ثبت کردن که تویه این عکس ها تغییر رنگ مو خانوم خیلی به چشم اومده و به نظر خیلی ها این رنگ بهش واقعا میاد حتی با وجود این که باعث شده اون حالت دخترونه و معصومانه ای که چهره ی این بازیگر داشت، کمی کمرنگ بشه البته این وسط هم یه سری ها به روتوش و ادیت بیش از اندازه ی عکس ها خرده گرفتن.

IMG_20230611_103817

IMG_20230611_103827

وقتی نازنین بیاتی تویه فیلم ها خاص پسنده

اگه دقت کرده باشید بعضی از بازیگرا هی فیلمی که بهشون پیشنهاد بشه رو با کله قبول میکنن و تویه اون ایفای نقش میکنن حالا مهم نیست که چقدر نقش لوس باشه و یا خود فیلم بی لول و بی کیفیت باشه! چون این افراد احتمالا فقط پول درآووردن براشون مهمه، ولی نازنین از این دسته از افراد نیست، چرا که مسلما میدونید که نازنین تویه فیلم های کمی بازی میکنه ولی همون فیلم ها بین مردم دوست داشتنی و معروف میشن که همین موضوع باعث بالا رفتن پرستیژ این بازیگر و دیگر بازیگرهای گزیده کار میشه، حالا نازنین هم در این خصوص یه مصاحبه کرده که اون رو براتون گذاشتیم، ببینید.

کمی بیشتر درباره ی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی که در حال حاضر 33 سال داره، مجرده و تا به حال ازدواج نکرده یه خاطره ی جالب در این زمینه داره که به گفته ی خودش یه بار که اسم خودش رو توی اینترنت سرچ کرده بود یه تیتر دیده بود با این عنوان که عکس های نازنین بیاتی با همسرش! نازنین میگه واکنشی به این موضوع نداشتم اما خیلی دوس داشتم که بدونم شوهرم چه شکلیه! این بازیگر فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد هستش که مدتی طراح لباس و صداپیشه بوده و کار موسیقی هم کرده.

ناز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی