|

"نازنین بیاتی" از لج تیپ قبلیش چه استایل پاشنه بلندددی زد؛ شد یه ترکیب سمی از قریشی!

nazanin bayati shayanews

نازنین بیاتی بازیگر خوش فیس ایرایه که میدوندم در شهر مشهد راهش ندادن در حالی که خانوم بازیگر همیشه یک سبک استایل داره!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نازنین بیاتی از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی ایرانیه که هیچگاه رنگ تلویزیون رو ندید و از همون اولم کارشو با بی در سینما شروع کرد. خب میدونید که کار بر روی پرده نقره ای میتونه چقدر رو سابقه و زودتر دیده شدن و البته درآمد بالای یک بازیگر تاثیر داشته باشه و نازنین بیاتی دقیقا از همین طریق حسابی دیده شد. نازنین بیاتی با بازی در فیلم "دربند" بود که به دنیای هنر شناسونده شد و حال می بینیم که خانوم بازیگر از دست هنرمندان اسم و رسم داری هستش که اگه در فیلم و یا سریالی حضور داشته باشه میشه نقطه قوت اون کار و حسابی میتونه پولساز باشه. 

نازنین بانو همین حالا هم درر فیلم "عروسی مردم" ایفای نقش کرده و به تازگی دیدیم خانم بازیگر رو که برای اکران این فیلم حضور پیدا کرد. اما انگاری نتزنین بانو از اونجای که بعد از کلی مدت در مراسم سینمایی پیداش شده، حسابی مورد توجه قرار گرفت و خلاصه اینکه با استایلش ترکوند. نازین بیاتی در فتوکال این مراسم لباسش رو به رخ کشید و با حواشی بسیاری همراه شد که خب برخی خوششون اومده بو و برخی هم میگفتن مگه ایشون اومدن عروسی! که خب باید گفت سلیقه ها متفاوته و فضای مجازی هم پررر از نظرات مختلف! در ادامه ابتدا تصوری از خانوم بازیگر در این مراسم مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

نازنین+بیاتی

نازنین-بیاتی-شکیب-شجره-1-824x1024

وقتی نازنین بیاتی همیشه چیتان پیتان دوست داشته و داره و خواهد داشت!

اما قصه همین جا تموم نشد و نازنین بیاتی خب به رسم همه فیلم و اکران ها در شهری دیگر برای اکران فیلمش دعوت شد. این شهر مشهد بود اما خب انگاری استایل خانوم بازیگر اونقدری جنجالی شده بوده که در این شهر راهش ندادن! 

همین شد که دوباره نظرات مختلف مثل سیل ریخت تو فضای مجازی و از هم طرف کامنت و سلیقه دیدیم. اما در ادامه بینیم استایل هایی دگیر از این بازیگر زن در حالی که نشون میده خانوم خانوما همیشه این سبکی لباس میپوشیدن و تا به حال تذکری هم نشنیدن اما اینبار اینچنین جلوشون گرفته شد!

Untitled

نازنین بیاتی یه ترکیب سمی از قریشی و کیانی

این روزا که بازیگری و فعالیت درش شده یا پارتی بازی و ارتباط با اهالی سینما، و  یا شده تلاش خیلی زیاد و همونطور که بالاتر گفتیم آسه آسه حرکت کردن! در این بین برخی هستند به مانند خانوم سحر قریشی که با گزینه اول میرن بالا و میشن بولد! برخی هم هستند به مانند لیندا کیانی که از دسته دوم هستن و با حضور در فیلم و سریال های بسیار زیاد میرن و میرسن اون بالا! برخی هم هستند مثل خانوم نازنین بیاتی که همونطور که ابتدای متن گفتیم یه ترکیبی سمی می باشند و از همون ابتدا کارشون رو با سینما شروع میکنن و تلویزیون رو در سطح خودشون می بینن و در نتیجه هم خاک سختی تلویزیون رو نمیخورن! اما خب در عوض بر روی پرده نقره ای تلاش بسیای  دارن و ثابت میکنن و برای این حرفه ساخه شدن!

Untitled

همزاد یا بدل؟ این بازیگر کپ نازنین بیاتی شده!

بازیگری هست به نام زیبا کرمعلی که خب قطعا می شناسیدش! خانوم بازیگر در ابتدای ورودش به بازیگری همه به شدت ایشون رو شبیه به نازنین بیاتی میدیدن جوری که خیلیا شک داشتند ایشون بدل اوشونه آیا؟

البته این اتفاق قبلا هم برای شادی مختاری افتاده بود که خیلیا ایشون رو شبیه به سحر قریشی میدیدن و این نشون دهنده اینه که بازیگران زن با استفاده از عمل های زیبایی که انجام میدن گاهی به شدت شبیه به هم میشن! اما فیلم دینامیت که نازنین خانوم بیاتی از بازیگرای اصلیش بود، کارگردان عزیزشون تو یه حرکت هوشمندانه اومد و زیبا کرمعلی رو در نقش خواهرش گذاشت که خب شباهت این دو بازیگر در کنار هم جذاب شد!

دینامیت از جمله فیلمای طنز خانوم خانوما محسوب میشد که البته خودش خشن بود تو فیلم اما در مجموع نازنین بیاتی با نقشایی که بازی کرده نشون داده به راحتی هم میتونه کاراکترای طنز رو بازی کنه و هم جدی رو همانند سریال شبکه خانگی مانکن!

Untitled+(7)+(1)

کمی بیشتر با نازنین بیاتی و مصاحبه ای جالب

نازنین بیاتی متولد 15 دی 1368 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد که مدتی طراح لباس و صداپیشه بوده و کار موسیقی هم کرده است. نازنین بیاتی ازدواج نکرده و مجرد است.

در یکی از مصاحبه هایت گفته بود که مردم جلوه ای از من را دیده اند که جدی و معصوم است، در حالی که خودم اهل شیطنت و شوخی هستم. دوست داریم بیشتر از این جنبه شخصیتی ات بدانیم.

من در کل آدم پرانرژی هستم و اگر قرار باشد کاری انجام بدهم، خیلی دوست دارم به آن چیزی که می خواهم خیلی زود برسم. مثلا وقتی دارم نقاشی می کشم دوست دارم زود تمام بشود. حتی اگر لازم باشد 24 ساعت پای آن بایستم انجامش می دهم. ولی اصولا در نقش هایی که پیشنهاد داشتم یا بازی کردم این ویژگی کمتر دیده شده.

مثلا در رخ دیوانه در صحنه تصادف، هیحانِ واقعیِ خودم است. یا آن جایی که ماشین دور 360 می زند، بدلکار نبود و من خودم کنار راننده نشسته بودم. برایم این هیجان، جذاب است. به خاطر همین دوست دارم در فیلم های هیجانی هم بازی کنم چون احساس می کنم بیشتر تخلیه می شوم.

نازنین+بیاتی (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سیاوش درویشی ارسالی در

    باعرض سلام وخسته نباشید بسیارعالی وقشنگ وزیباست این کارخانم نازنین بیاتی من واقعاچهره این خانم بازیگرخیلی دوست دارم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی