|

نازنین بیاتی با شال توری وسط عروسی مردم تو مشهد؛ کی اشک این دخترو درآورد؟

nazanin bayati shayanews

ویدئویی که می تواند گواه آن باشد که مردم مشهد، از دیدار بازیگر مورد علاقه خود، آن هم پس از پشت سر گذاشتن یک ممنوعیت جنجالی، بسیار خرسندند!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- پس از ممنوعیت حضور نازنین بیاتی برای اکران فیلم عروسی مردم در مشهد که واکنش های متعددی را نیز در پی داشت، اکنون شاهد حضور این بازیگر در میان مردم این شهر بودیم. در این اتفاق که به تاریخ 25، نازنین بیاتی با ظاهری متفاوت همراه هوادارانش به تماشای اکران عروسی مردم که پیش از این نامش روزی دو میلیون بود نشست.

ورود نازنین بیاتی پیش از این به مشهد ممنوع اعلام شده بود.  مدیر کل روابط عمومی وزارت ارشاد مهدی سموعی در واکنش به این موضوع بیان داشته بود که:مگر کسی می تواند بگوید که یک شهروند جمهوری اسلامی به مشهد سفر نکند؟

سموعی در ادامه گفته بود: تهیه کننده ها و کارگردانان علی رغم اینکه همه شان برای من و وزارتخانه محترم هستند اما اجازه دهید بخشی از اینها را به پای شیطنت هایی بگذاریم که به دیده شدن برخی از این فیلم ها کمک می کند

ezgif.com-webp-to-jpg (4)

وی همچنین در پاسخ به اینکه آیا این خبرسازی ها جزوی از کمپین رسانه ای فیلم است؟ توضیح داد: آنچه که گفته شده و در رسانه ها وجود دارد واقعیت ندارد.

سموعی در پاسخ به اینکه حتی اگر نازنین بیاتی در موضوعی قانون را رعایت نکرده باشد باید از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اعلام شود گفت: اگر همه قانون را رعایت کنند، اهالی هر صنفی درباره آن صنف تصمیم می گیرند.

وی در پایان اضافه کرد: درباره این مساله چه در مشهد و چه هر جای دیگری این اتفاق رخ بدهد قطعا وزارت ارشاد پیگیر است. امیدواریم هم حلم و همراهی از طرف جامعه هنری اتفاق بیفتد، وزارت فرهنگ و ارشاد هم به وظایف ذاتی خود عمل کند، اطمینان داشته باشید سایر دستگاه ها هم راحت تر هستند که مسائل از کانال اصلی خود پیگیری شود.

ezgif.com-webp-to-jpg (3)

nazanin_bayati_officiall_361091049_263027606459098_2383155686035243263_n

این رویداد تا کنون حواشی زیادی را به خود اختصاص داده است به عنوان مثال یکی از پربازدیدترین ها ویدئو ها در این خصوص گریه ی ظاهرا از روی خوشحالی دختری در هنگام دیدار با نازنین بیاتی است. ویدئویی که شاید می تواند گواه آن باشد که مردم مشهد، از دیدار بازیگر مورد علاقه ی خود، آن هم پس از پشت سر گذاشتن  یک ممنوعیت جنجالی، بسیار خرسندند!

عروسی مردم روایتگر زندگی یک دختر و پسر است که تصمیم می‌گیرند به عروسی افراد مختلف بروند

از جمله بازیگران این فیلم می توان به نازنین بیاتی، شکیب شجره، احترام برومند، زهرا داوود نژاد، محمد امامی، ایمان صادق و خسرو بامداد اشاره کرد.

وقتی تیپ و استایل نازنین بیاتی تو کنسرت علیرضا قربانی سوژه میشه

نازنین خانوم بیاتی بعد از ماجراهای مشهد که البته ختم به خیر شد و خانوم پاش به این شهر باز شد انگار سر لج افتاد و سعی می کنه این موضوع رو تو تیپ و استایل های اخیرش به وضوح نشون بده که از آخرین اون ها میشه به لباسای بانو تو کنسرت علیرضا قربانی اشاره کرد که رسما با بلوز و شلوار حضور داشته و یه تور هم به عنوان شال انداخته بود رو سرش که اگر خودتون هم عکس رو ببینید اولین سوالی که به ذهنتون میاد این هست که چرا بازیگرها این روزا این همه گستاخ شدن و جالبه که کسی هم جلو دارشون نیست!

IMG_20230715_102432

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی