|

"نازنین بیاتی" و حلقه گرونی که سِر درون رو لو داد؛ هوادارا چه سنگ تمومی گذاشتن واسش!

nazanin bayati shayanews

نازنین بیاتی از بازیگرای همیشه خوش پوشی هستش که علاقه وافری هم به کفش های پاشنه بلند داره و اینبار خانوم بازیگر با کفشش شد برج میلاد!!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نازنین بیاتی همیشه از بازیگرای خوشگل تو این عرصه شگفت انگیز بوده و هست که با فیس معصوم اما در عین حال شیطون و جذابش مخاطب رو محو خودش نموده! نازنین بیاتی اولین بار با بازی در فیلم "دربند" بود که شناخته شد و یهو اونچنان شهرتی رو دریافت کرد که شاید خودشم باورش نمیشد. البته که یک بازیگر قطعا الکی به این جایگاه نمیرسه و استعداد و توانایی و البته چهره ای سینما پسند داره که میتونه انقدر زود به خواسته هاش برسه. نازنین بیاتی بعد تر تجربه نقش های گوناگون رو کسب کرد و حالا در کارنامه کارشی هم کاراکترای مثبت و داره و هم منفی؛ هم مظلومو هم شیطون؛ هم اجتماعی و هم طنز! که خب همه اینها باز هم نشون دهنده توانای این بازیگر یعنی نازنین بیاتی می باشد.

نازنین+بیاتی

وقتی کفش های پاشنه بلننند نازنین بیاتی خیلی بلنده!!

قطعا در یک بازیگر به خصوص بانوان تنها کار و بار نیست که تاثیر گذاشته، استایل و ظاهر اون شخص هم نشون دهنده شخصیت و میزان جذابیتش هستش که میتونه باعث بشه مثلا نازنین بیاتی خوش بدرخشه و شهرتی شاخ پیدا کنه. و یا منفور بشه و آسه آسه بره بالا.

نازنین بانواز دسته هنرمندان به شدت خوش استایلی هستش که گاهی هم نامتعارف میشه اما در مجموع این جوری نیست که واسش پشت بند هم اخبا سوژه و مسائل اینچنینی ساخته شه! خانوم بازیگر که علاقه وافری به کفش های پاشنه بلند و یا لژدار هسش، اینبار با شلوا پارچه ای کوتاهش کفشی پرنسسی انتخاب کرد و به ظاهرش یه دست و روی خانومانه کشید.

irs01_s3old_1563019875214191

نازنین بیاتی و راه سمی که ازش اومد بالا تا بازیگر بشه!

این روزا که بازیگری و فعالیت درش شده یا پارتی بازی و ارتباط با اهالی سینما، و  یا شده تلاش خیلی زیاد و همونطور که بالاتر گفتیم آسه آسه حرکت کردن! در این بین برخی هستند به مانند خانوم سحر قریشی که با گزینه اول میرن بالا و میشن بولد! برخی هم هستند به مانند لیندا کیانی که از دسته دوم هستن و با حضور در فیلم و سریال های بسیار زیاد میرن و میرسن اون بالا!

برخی هم هستند مثل خانوم نازنین بیاتی که یه ترکیبی سمی می باشند و از همون ابتدا کارشون رو با سینما شروع میکنن و تلویزیون رو در سطح خودشون می بینن و در نتیجه هم خاک سختی تلویزیون رو نمیخورن! اما خب در عوض بر روی پرده نقره ای تلاش بسیای  دارن و ثابت میکنن و برای این حرفه ساخه شدن!

unknown_338273494_1518807045195512_7181039517067042790_n

حلقه گرونی که نازنین بیاتی رو لو داد!

نازنین بیاتی تا به حال مطلب خاصی در رابطه با ازدواجش نگفته و عکسی هم با آقایی که بشه گفت همسرشه نذاشته! اما تصویری از خانوم بازیگر وجود داره که یه حلقه خوشگل و گرون تو دست چپشونه اما خب از اونجایی که با خواست خودش انداخته مشخصه که یه خبرایی هست ولی نمیخواد صداشو دراره!

در ادامه تصاویری که مشاهده می کنید عکس چپی برای گذشته است که اثری از انگشتر تو اون انگشت نیست و اما راستی ....

Untitled+(1)+(1)

هوادارای نازنین بیاتی که واسش ادیت میزنن اساسی!

نازنین بیاتی با اینکه تو اینستاگرام خیلی فالوور نداره (1 میلیون و 200 هزار فالوور داره که به نسبت بقیه کم به نظر میاد) اما به نظر عاشق و طرفدار تو فضای مجازیش کم نیستن به تازگی هم برای خانم بازیگر ویدیویی درست کردن که ادیت جالبی از نقش های نازنین تو این یکی دو ساله و خانم بازیگر با دیدنش کلی کیف کرد وسریع تو اینستاگرام پست کرد برای تشکر استوری هم گذاشت.

کمی بیشتر با نازنین بیاتی

نازنین بیاتی متولد 15 دی 1368 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد که مدتی طراح لباس و صداپیشه بوده و کار موسیقی هم کرده است. نازنین بیاتی ازدواج نکرده و مجرد است.

Untitled+(1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا جذاب و خوش استایل وشیک پوش است مجرد است

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها