|

استتار "نوید محمدزاده و فرشته" وقتی ته عجیب غریبی رو نون کشیدن؛ تریپ خانوم شده قدغن!

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی همیشه به استایل های عجیب مشهور بوده اما اینبار خانوم بازیگر رو دیدیم که ژستی عجیب داشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فرشته حسینی رو به قطع میشه یکی از بازیگرای باحالی دونست که در این چند ساله یهو از فرش به عرش رسید، اونم نه با سرعتی تندا، بلکه با سرعتی به شدت تند! البته که خب سرنوشت هر کسی به نحوی رقم میخوره و یکی رو می بینید که تو بازیگری هیچی نمیشه و به جایگاه آنچنانی نمیرسه. یکی رو می بینید به مانند خانوم سحر قریشی خیلی زود شهرت پیدا میکنه اما دست آخر این مدلی بیخیال بازیگری میشه و یکی رو هم می بینید که بدون پارتی بازی و با تلاش خودش میترکونه. اما فرشته حسینی از دست هنرمندان معدودی هستش که فرشته خوشبختی بدجوری رو شونه چپ و راستش نشسته و خانوم بازیگر رو از فرشته حسینی به فرشته حسینی یه سینما تبدیل کرد.

قطعا پشت چنین موضوعی نمیتونه پوچ باشه و تا چهره ای به مانند نوید محمدزاده ساپورت نکنه این میزان بالا کشیده شدن هم منطقی نیست. البته که نوید محمدزاده همسر رسمی فرشته می باشد و اصلا زنشو بالا نکشه پس کیو بکشه؟ خیلیا هستن به مانند خانوم سمیرا حسن پور و یا یکتا ناصر که به یاری شوهرشون پله های ترقی رو دو تا یکی رفتن و حالا می بینیم که فرشته حسینی تبدیل شده به چهره ای خاص و اسم و رسم دار بر روی پرده نقره ای. این زوج از همون ابتدا هم عجیب بودن و اصلا یه جورایی به هم کمک کردن و همو مشهور ساختن، حالا یکی کمتر و یکی بیشتر! 

شاید بپرسین چرا گفتیم این زوج عجیب هست که خب در ادامه نمونه ای ریز اما بارز مشاهده می کنید.

hashiyeh_irooni_s instagram 2023-7-9 story

چجوریاست که فرشته و نوید روشون میشه اینجوری تیپ بزنن؟

دیدین؟ قطعا چنین استایل و چنین ژستی برای زوجی به مانند مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور قفله چرا که سلیقه ها و افکار به شدت متفاوته. میدونید که حتی پنج انگشت هم شبیه به هم نیستند چه برسه به دو انسان و بعد هم دو زوج که خیلی با هم فرق دارن و ممکنه یه موضوعی برای اینوریا منفی باشه و برای اونوریا مثبت و یا بلعکس.

مثلا برای نوید محمدزاده و همسرش فرشته، اینکه خاص پوشی های عجیب داشته باشی نه تنها نکته ای منفی نیست بلکه خیلیم خفن دیده میشن. این زوج بعد از ازدواجشون تا به این اندازه تو استایل های غریب پیش رفتن و حالا می بینیم که توسط همین روند خیلی بیشتر از قبل شناخته شده هستند و حتی برای خود دارای سبک و امضای شخصی نیز شده اند.

Untitled

ست بازی غیرمعمول فرشته حسینی از وقتی با نوید ازدواج کرده!

این روزا دیگه طلاق و کات کردن اونقدری زیاد شده که به ازدواج ها هم اعتماد خاصی نیست و خیلیا قایم میکنن که متاهل هستند چه برسه به دوستی هایی که مشخص نیست تا کی ادامه پیدا میکنه. اما در این بین هستند چهره هایی به مانند نوید محمد زاده و فرشته حسینی که نه تنها در استایل های خود ست بازی بسیاری دارند، بلکه در بیو اینستاگرامشون هم هر دو حرکتایی کپ هم زدن تا همه ببینن و بدانند که این زوج مال همن!!!!!!

Untitled (2)

وقتی فرشته حسینی اینجوری قدغن میشه!

این روزها فیلم دسته دختران در حال اکران است و فرشته حسینی هم یکی از بازیگران این فیلم است و نکته جالب اینکه به گفته تهییه کننده این فیلم انتشار عکسی خاص از فرشته حسینی روی بیلبوردها و تبلیغات شهری دسته دختران ممنوع است!

محمدرضا منصوری تهیه کننده این فیلم گفت: چرا تاریخ نمی‌خوانید که ببینید در هفته اول جنگ در سال ۵۹ که حدود ۱/۵ سال از انقلاب اسلامی گذشته بود و ما هیچ خط کشی در جامعه نداشتیم چه زنانی رو به روی دشمن ایستادند! باید همه این زنان را با پوشش شبیه چادر نشان می‌دادیم؟! ما امروز عکس فرشته حسینی که انگشت اش را به نشانه پیروزی بالا برده نمی‌توانیم در سطح شهر نشان دهیم، چون می‌گویند ممنوع است...

Untitled

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد 1376 و نوید محمدزاده 11 سال از او بزرگ تر است. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد.

فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌ خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی