|

زیبایی بی امان خواهر فرشته حسینی که استایل اروپایی داره؛ همچنان نوید واسه زنش زیاده؟

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی بازیگر جذابی که از اهل افغانستانه، پنج خواهر جذاب مثل خودش داره که اینبار مریمشون مورد توجه کاربران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فرشته حسینی از دست هنرمندان شناخته شده ای هستش که میشه گفت از طریق پارتی بازی به این عرصه شگفت انگیز سلام گفت. شاید فکر کنید منظورمون از پارتی نوید محمدزاده هستش که باید بگیم بله درست فکر کردید، اما نکته اینجاست که فرشته حسینی پیش  ازدواج با نوید هم بازیگر بود و باز هم نکته ای دیگر که این زوج قبل از وصلتشون چهار سالی با هم در ارتباط بودن و شاید واقعا نوید دست فرشته رو گرفته و بازیگرش کرده! آخه میدونید که فرشته حسینی بعد از اینکه در کنار هنرمندانی همچون نوید خان و به کارگرادانی هومن خان سیدی در سریال نمایش خانگی "قورباغه" ایفای نقش کرد شهرت یافت.

وی در حالی که بعد از این کار کمتر در جایگاه بازیگر دیده شد، اما توسنت به شهرتی باور نکردنی برسه و همه اینها مدیون نوید بود! اما اینروز ها می بینیم فرشته حسینی رو در فیلم "دسته دختران". خانوم بازیگر در این کار از نقش های اصلی محسوب میشه که به گفت مخاطبین معمولی بازی کرده، نه خیلی قوی! بسیاری بر این نظرند که چون دسته دختران بر اساس داستان واقعی ساخته شده میتوست خیلی جذاب از در آب دربیاد ولی خب انگاری اینجوری نبوده! اما برگردیم سراغ فرشته حسینی که چهر ای از افغانستان هستش و در ایران بزرگ شده و زندگیش رو تشکیل داده. خانوم بازیگر در حالی که کنار نوید به هرآنچه که میخواست و نمیخواست رسیده، حالا به مانند همسشرش در سکوتی عجیب به سر میبره. 

تیزری از فیلم دسته دخترای

اما پنج خواهر خارجکی فرشته حسینی چی میگن! زیبا رویانِ حسینی

اما جدا از این ها همونطور که گفتیم فرشته حسینی در ایران لایف استایل خودش رو تشکیل داده. این دختر دهه هفتادی که سن وسال اونقدر بالایی هم نداره، هیچگاه جهت بالابردن خونوادش و شهرتشون حرکت عجیبی نزده. آخه میدونید که خیلی از چهره ها هستند برای بولد ساختن اعضای خانوادشون یه کارایی میکنن و خب باید بگیم تو راهشون موفق هم میشن. اما فرشته حسینی با وجود اینکه خواهرانی زیبا رو داره اما هیچگاه برای نشون دادن اونها تلاشی نداشت.

_fereshtehosseini_220772921_545347793275857_8569599642490416304_n

فرشته بانو پنج خواهر و یک برادر داره که چهره هایی شبیه هم دارند. اما اینبار خانوم بازیگر از خواهری رونمایی ساخت که چهره ای بسیااار شبیه به خود فرشته داره. مریم حسینی خواهر کوچیکه فرشته می باشد که سابقه بازیگری نیز دارد اما جالبه که مریم خانوم مدتی پیش تو پیجش با انتشار یک ویدیو کلی کامنت مثبت گرفت، چرا که به نظر کاربرا چهره ای ناز و اروپایی طور داشت. 

فرشته حسینی و نکات جذابی که تو وجودشه و هر خانومی نداره!

اما باید در کنار انتقاداتی که از فرشته حسینی شد نکات مثبت و خفن خانوم خانومارو هم بیان کرد و گفت تو این دوره زمونه این موارد رو هرررر خانمی نداره! بله درست شنیدین هر خانومی نداره به خصوص میون بانوان بازیگر! حالا اون چیه؟ اینه که می بینیم این روزها خانوما و دختران سرزمینمون تا به یه سن و سالی میرسن زود تند سریع میرن سراغ یه کارای اضافه بر سازمان به مانند عمل های زیبایی و ژل و بوتاکس و اقسام پروتز ها! این در حالیه که تازه به اونچه که میخوان هم نگاری نمیرسن و در نهایت با استفاده از آرایش های غلیظ و فلیترای اینستاگرام کار رو تموم میکنن.

این قضایا میون بازیگرای خانم نیز به شدددت دیده میشه و هستند بانوانی که اصلا بدون موارد گفته شده دیده نمیشن! اما همونطور که میدونید و تا به اینجا دیده اید، فرشته حسینی اهل هیچ کدوم از اونها نیست و در حالی که یه چهره خدادادی داره، نه تنها چهرش رو از نچرالی در نیاورده، بلکه به آرایش های خیلی غلیظ و فیلتر هم اهمیتی نمیده و خلاصه اینکه اعتماد به نفس درجه یکی داره.

استایل+فرشته+حسینی+و+نوید

_fereshtehosseini_57439979_172046467120136_1328833439148760446_n

نوید برای فرشه زیاد بود یا فرشته برای نوید؟

اما جدا از اینها بسیاری از نظرات هستند که در رابطه با فشته حسینی و نوید محمدزاده جورواجورن! حالا یعنی چی؟ سعنی مثلا یکسری از کاربران هستند که هوادار چهره و ظاهر و اخلاااق فرشته حسینی می باشد در حدی که اصلا فرشته رو برای نوید زیاد میدونن و به نظرشون این دختر با استعداد و خوووشگل باید انتخاب بهتری در ازدواجش میداشت.

از طرفی برخی هم هستند که میگن نوید محمدزاده استعداد شاخ ایرانیه که تا به حال در فیلم و سریال های زیادی ایفای نقشی سنگین داشته  با وجود اعتبار و پولی که دالره اصلا فرشته در حدش نبوده و برای خانوم بازیگرمون زیادیه! 

قطعا تمام اینه حرفی بیش نیست و علف باید به دهن بزی شیرینی بیاد که اومد. نوید فرشته روحیه ای شبیه به هم دارن که تا جای ممکن علاقشون رو هم در فضاهای مختلف نشون دادن تا همه بدونن چخبره!

_fereshtehosseini_169386214_106605771452737_4112785016524507226_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی