|

بررسی استایل فرشته حسینی

کَنُ و عروسی نداره فرشته حسینی و نوید همیشه آوانگاردن؛ با جسورترین زوج سینما آشنا شوید

 استایل فرشته حسینی

فرشته حسینی بازیگری ایرانی و افغانی تبار است ک نه تنها در سینمای ایران خوش درخشیده بلکه در زمینه استالی و مد هم سر و صدا به پار کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- فرشته حسینی بازیگری ایرانی و افغانی تبار می باشد که متولد 6 اردیبهشت 1376 در تهران است. او از سال 1388 فعالیت خود را در زمنیه بازیگری آغاز نموده و تحت هدایت بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران به نام های اصغر محبی، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان، دانش بازیگری را فراگرفته است. او با نقش آفرینی در فیلم رفتن، به کارگردانی نوید محمودی، موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش شد. از دیگر افتخارات او می توان به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل زن از چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر اشاره کرد. فرشته حسینی متاهل است و چند سالی است که با بازیگر جوان و با استعدا کشورمان نوید محمدزاده ازدواج کرده است. از جمله آثار فرشته حسینی می ‌توان به عناوینی همچون سریال قورباغه، شکستن همزمان بیست استخوان، سونامی، هفت و نیم و یلدا اشاره کرد. فرشته حسینی و نوید محمد زاده نه تنها در دنیای سینما خوش درخشیده اند بلکه در دنیای مد و استایل هم به گونه ای جسورانه درخشیده اند که بر سر زبان ها افتاده اند. این زوج هنرمند معمولا برای انتخاب لباس های خود از استایل آوانگارد استفاده می کنند، که نوعی استایل خاص و به دور از کلیشه ها است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید آوانگارد بودن به معنی شکستن کلیشه ها و پاگذاشتن به دنیایی جدید و خلاقانه در زمینه های مختلف است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های جسورانه فرشته حسینی آشنا شوید.

استایل فرشته حسینی و نوید

استایل فرشته حسینی و نوید

فرشته حسینی با شلوار نارنجی در جشن خانه سینما!

فرشته حسینی مانند همسرش یکی از بازیگران با استعداد و جسور سینمای ایران است که از پوشیدن و انتخاب لباس های رنگی هیچ هراسی ندارد، به طوری که در بعضی از عکس های اینستاگرام خود پا از مرزهای دنیای مد فراتر می گذارد و رنگ ها و آیتم هایی را با یکدیگر ترکیب می کند که گاهی حتی استایلیست ها و طراحان هم این حد از ریسک را قبول نمی کنند. با نگاهی به کوتاه به تصاویر پایین خواهید دید که فرشته حسینی برای شرکت در جشن خانه سینما یک شلوار بگ نارنجی را انتخاب کرده است و آن را با یک مانتو شومیزی و یک کیف کلاچ رسمی ست نموده است. شاید به نظرتان کمی عجیب باشد که کیف و کفش رسمی را با مانتو شومیز استفاده بپوشید ولی جالب است که بدانید فرشته این کار را با جسارت و شهامت خاصی انجام می دهد.

استایل فرشته حسینی و نوید

استایل فرشته حسینی و نوید

استایل آوانگارد فرشته حسینی و نوید در فجر؛ این زوج ماشین زمان دارند

ابتدا خوب است که بدانید هرچیزی که مرزهای نرمال بودن را کنار بزند و از جایگاه خود یک گام فراتر برود در دیکشنری فشن، لیبل آوانگارد را می‌ گیرد. امروزه بسیاری از طراحان مد تلاش می‌ کنند تا برچسب آوانگارد بودن را برای نام، برند یا محصولات خود بگیرند. فردی که این پوشش را به تن کرده به نظر می‌ رسد از یک قرن بعد سوار ماشین زمان شده و به زمان ما برگشته است! دقیقا مانند فرشته حسینی و نوید محمدزاده در چهلمین دوره از جشنوراه فیلم فجر. جالب است که بدانید این زوج هنرمند در این مراسم با ست کردن مانتوهای بلند و تا نوک پا و همچنین به پا کردن بوت و بستن کمربندهای خاص استایلی ست و آوانگارد را از خود به نمایش گذاشتند به طوری که تا مدت ها درمورد آن صحبت می شد.

استایل فرشته حسینی و نوید

استایل فرشته حسینی و نوید

فرشته حسینی و اکسسوری های جذابش در مراسم رونمایی از نمایشنامه های محمد رحمانیان

زیبایی استایل آوانگارد در بی‌قانونی آن است، هیچ قانون و کلیشه‌ ای در این استایل وجود ندارد. این بدان معنا است که شما می‌ توانید انواع پارچه‌ ها، برش‌ ها، بافت‌ ها و اکسسوری‌ ها را با هم ترکیب کنید و به یک ظاهر آوانگارد برسید. در مد آوانگارد ممکن است لباس هایی را ببنید که تزییناتی بسیار اغراق‌ آمیز و بیش از حد دارند. این  قانونی کلی که مقدار تزیینات لباس‌ ها در حدی معقول باشد کلیشه‌ ای است که استایل آوانگارد آن را می‌ شکند. پس استفاده از اکسسوری های خاص و متفاوت مانند کاری که فرشته حسینی در استایل پایین با انتخاب مینی اسکارف پلنگی کرده است در استایل آوانگارد اتفاقی رایج است.

استایل فرشته حسینی و نوید

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل فرشته حسینی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • چشم هارا باید شست.... ارسالی در

    الهی که خوشبخت بشید،

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند باتحصیلات بالا متاهل هستند وزندهگی خوبی دارند موفق باشند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی