|

فرشته حسینی با این تیپ و قیافه شد عجیب ترین تا به امروز؛ ابراز علاقش به نوید رویاییه

Fereshteh Hosseini shayanews

فرشته حسینی از بازیگرهای جوون سینمای ایران هست که این روزها فیلم دسته ی دختران ازش در حال پخش هست که خانوم بابتش جایزه نقش مکمل زن رو هم برد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ازدواج سلبریتی ها باهم دو سر برد هستش چون در این حالت شهرت هر دو نفر زیادتر میشه و برای مدتی میشن نقل محافل مثلا ازدواج رعنا خانوم آزادی ور با مهدی پاکدل یکی از این ازدواج ها بود که حسابی سر و صدا کرد و خانوم و آقا رو آوورد صدر خبرها و خیلی ها شروع کردن به اظهارنظر در خصوص این این زوج هنرمند و گفتن اینکه چقد بهم میان و جالبه که رعناخانوم تو زخم کاری هم یه شخصیت و کاراکتری داشت که خیلی ها برای مهدی پاکدل آرزو کردن که این شخصیت رو خانومش تو واقعیت نداشته باشه! اما طلاق هم شاید در ظاهر یه باخت به نظر برسه ولی سلبریتی ها رو برای مدتی میاره سر تیتر خبرها مثل طلاق بهاره رهنما و پیمان قاسمخانی و یا طلاق سحردولتشاهی و رامبد جوان، حالا در طول این مقاله میخواهیم راجبه یه زوج هنرمند که با ازدواجشون به قدری به چشم اومدن که میشه اون ها رو سر دسته ی همه ی اینایی که اسم بردیم بدونیم و این زوج کسی نیستن جز فرشته حسینی و نوید محمد زاده.

تکلیف نوید محمدزاده که روشن هست ولی فرشته خانوم حسینی دختر افغان و عروس ایران با ازدواجش یه جوری اومد تو چشم که از برق زیادش چشم خیلی ها زده شد و شروع کردن به بد گفتن پشت سر فرشته خانوم که و یه جورایی حسادت این خانوم رو میکردن جوری که انگار نوید محمد زاده بهشون قول ازدواج داده بود بعد رفته سراغ فرشته و این ها رو قال گذاشته! خب این موضوع درسته که فرشته قبل از نوید شاید معروف بود ولی نه در حد الانش و این مشخص هست که بعد از ازدواج بیشتر به چشم اومد و البته که قبل از ازدواج این دو عزیز حواشی هایی داشتن مثل لباس های ست و حتی دیده شده بود که لباس های هم رو هم میپوشیدن و این موضوع از چشم کاربرا دور نمونده بود و از اونجا استارت حواشیه این دوستان شروع شد تا زمانی که دیدیم بله فرشته خانوم شد همسر رسمی و شرعی پسر ایرانی. اما موضوعی که در خصوص این زوج وجود داره این هست که حتی کوچیکترین کارهای اون ها میتونه حواشی درست کنه براشون که در ادامه چند تا از اون ها رو براتون میگیم.

IMG_20230706_101225

دوستی فرشته خانوم با کسی که رفت قاطی باقالی ها

یه سری از بازیگرها هستن که تا یکم به چشم میان از خود بیخود میشن و کلا فاز تغییر برمیدارن مثلا از جدیدترین ها میشه به محمد صادقی اشاره کرد که نقش هایی تو سریال مانکن و یه سریال تلویزیونی بازی کرد و الان حسابی افتاده تو یه خط عجیب که به تازگی از خودش عکس هایی با رژ و کفش پاشنه بلند و حتی دامن منتشر کرده که خیلی ها دلیل کار این آقا براشون سواله و معلوم نیست که ایشون قصد حمایت از یه قشر خاص از جامعه رو داره و یا صرفا جهت دیده شدن هست که این کارها رو میکنه!

فر464

حالا یکی از افراد دیگه ای که بعد از دیده شدن یهو رد داد و زد تو باقالی ها صدف عسگری بود که خانوم به عنوان بازیگر فیلم آیه های زمینی تو جشنواره کن کشف حجاب کرد و استایل عجیبی از خودش رو تو این جشنواره به نمایش گذاشت که این حرکت خانوم باعث لطمه به این فیلم و پخش نشدنش تو ایران شد که میشه گفت این خانوم با خودخواهی این حرکت رو انجام داده و دیگر عواملی که زحمت کشیده بودن رو در نظر نگرفته! اما بگذریم و برسیم به دوستی فرشته و خانوم که که هر دو فاز گنگستر طوری دارن و همکاری هایی هم باهم داشتن مثل فیلم دسته دختران که فرشته بابتش جایزه نقش مکمل زن رو هم گرفت ولی جالبه که با فازهای یکی که صدف و فرشته دارن فرشته شون خیلی زیرکانه عمل میکنه تا جایگاهش تو ایران همچنان محفوظ باشه و البته که هست چون یادتون میاد که بعد از حضورش با نوید تو کن و اون داستان بوسه و این حرفا بعدش باز هم در عرصه دیده شد.

فرشت

فرشته و لوکیشن های نابی که تو سفرهاش انتخاب میکنه

خب همونطور که میونید نوید محمدزاده یکی از پولسازترین و پولدارترین بازیگرهای ایرانی هست و قیمت خیلی بالایی داره و به همین راحتی تو هر فیلمی بازی نمیکنه و حسابی طاقچه بالا هستش! حالا فرشته خانوم هم خودش دستش تو جیبش هست و بازیگره قابلیه پس اگر این دو عزیز عشق و حال نکنن کی بکنه؟! این زوج هنری و البته پوووولدااااار سفرهای خارجیشون هم خیلی خاص هست و مثل خیلی ها ترکیه و دبی رو بولد نمیکنن بلکه میرن یه جایی فراتر از اون ها مثل بالی و مالدیو که هر کسی تو دنیا آرزوش هست که این دو جا روببینه.

فر64464

IMG_20230706_101212

قیافه ی عجیب و غریب فرشته که ترسی از نشون دادنش نداره

در اولین واکنش ها به ازدواج فرشته و نوید خیلی ها اومدن گیر دادن که آره فرشته حسینی قیافه ی اونقدر زیبایی نداره و قحطی دختر ایرانی بوده که نوید رفته سراغ یه خارجی و این حرفا ولی اگر بخواهیم صادق باشیم در وهله ی اول علف باید به دهن بزی شیرین بیاد و در وهله ی دوم هر کسی زیبایی های خودش رو داره و البته که فرشته یه نچرال فیس هست و مثل خیلی از بازیگرها عمل ها ی آنچنانی نکرده و جالبم هست که اصلا به حرف کسی اهمیت نمیده و این انتقادات و یا بهتره بگیم تحقیرها رو نمیبینه و بهشون اهمیت نمیده و همیشه خود واقعیش رو نشون میده مثل عکس زیر که تو اون یه قیافه ی جالب و عجیب داره.

IMG_20230706_101234

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی