|

نمایی متفاوت از "فرشته حسینی" وقتی کلی فرق کرده؛ نوید به کنار خواهر خانوم مدلینگه!

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی از بازیگرای مشهور و پایه ایرانیه که این روزا می بینیم داره هی کم کم یه مدلای دیگه میشه و ریز به سمت هالیوود فر خورده!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فرشته حسینی از بازیگرای مشهور و باحال ایرانیه که این روزا می بینیم با فیلم "دسته دختران" بر روی پرده نقره ای دیده میشه. این چهره که سالهاست شده بازیگری کاربلد، میدونیم که بعد از ازدواج با نوید به شدت لایف استایلش زیر و رو شد و حالا خانوم خانوما در حالی که بازیگری ساده هستند در شهرتی فرای کارشون به سر میبرند. فرشته حسینی یه دختر دهه هفتادیه که با شوهرش فاصله سنی زیادی داره اما نشون داده اونچه که مهمه تفاهم و درک همدیگست، و اینکه سن  واقعا فقط یه عدده! فرشته حسینی با بازی در سریال "قورباغه" بود که اوج گرفت که میشه گفت این کار هم شاید به واسطه نوید محمدزاده بود!!

فرشته حسینی از چهره های جسوریت که نشون داد یه روی دیگه هم داره. البته کمه قطعا همه آدما رویی دیگر هم به جز اونی که نشون میدن دارن، اما نکته اینجاست که برخی به مانند خانوم حسینی وقتی شرایط مهیا میشه عجیب تغییر میکند. شاید هم این تغییرات فرشته بانو تنها در ظاهر و برای حفظ ظاهر باشه اما خب اونچه که مشخصه اینه که فرشته حسینی تمام و کمال اعتماد به نفس خودش رو از نوید محمدزاده میگیره و بس! چرا که مثلا خانوم بازیگر تا پیش از علنی شدن ازدواجش با استایل هایی متعارف و ایرانی طور می دیدیم اما حالا این چهره با هر آنچه که دل تنگش بخواد دیده میشه. مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصویری از وی در حالی که همه چیو رها کرده!! خانوم جان یواشتر .....

_fereshtehosseini_337322410_950667926284816_2882987038618094588_n+(1)+(1)

وقتی رفیق فاب فرشته حسینی کشف حجاب میکنه اونم جلو همه!

فرشته حسینی هنوز به مانند بسیاری از همکارانش کشف حجاب کامل نکرده و میخواد که تو سینمای ایران بمونه. البته که این چهره قطعا نمیتونه فقط به فکر خودش باشه و نوید محمدزاده نیز در این راستا و سینما زحمتای زیادی کشیده و میشه گفت حالا هنرمندی به شدت محبوبه که تونسته یکسری از نقش ها رو فقط مال خودش کنه و به اسم خودش ثبت کنه تا بهترین کارگردانا برای اون کاراکتر خاصشون به سراغ این چهره بیان.

اما جدا از این ها فرشته حسینی رو میدونیم که اصالتی افغانستانی داره و با این تفاسیر اگه کشف حجاب کنه باید برگرده کشور خودش و اونجا فعالیت بازیگریش رو ادامه بده که خب میدونید خانوم بازیگر احتمالا عمرا چنین کاری کنه! اما فرشته حسینی یه رفیق فاب داره به اسم صدف عسگری که از هنرمندان شناخته شده میون اهالی سینما می باشد. خانوم بازیگر که همین تازگیا کشف حجاب کردن و خب این دوست بازیا میتونه تاثیراتی هم بر روی یکدیگرد داشته باشه و نتیجش میشه تصویری که بالاتر دیدیم!

sadaf.asg_46973211_284384995559132_1452085512994729096_n

دسته دخترا؛ فیلمی که عکساش این روزا قدغن شده!

اما این دو چهره در فیلم "دسته دختران" نیز همبازی بوده اند. به تازگی فیلمی بر روی پرده سینما رفته با نام "دسته دختران" که بر اساس گفته مخاطبین جذابیت خاص و خوبی هم داره و تونسته آدمارو به سمت خودش بکشونه. اما این فیلم به مانند خیلی از فیلم ها نکات و حواشی خودش رو هم داشته و با بازی فرشته حسینی به تصویر کشیده شد که بادی بگیم قطعا فیلم و سریالی که فرشته حسینی درش نقش داتشه باشه باید هم به چالش کشیده بشه چرا که اصولا برخی از هنرمندان علاقمندن تا در هر کجا که ددیه میشن به سادگپی از کنارشون گذر نشه و بولد بشن!!

به نقل از سینمادیلی؛ محمدرضا منصوری تهیه کننده دسته دختران در گفتگو با امیرعباس صباغ در برنامه این هفته سینما معیار گفت: «اتهام ما این بود که وقتی تهیه کننده فیلم حزب اللهی نیست اصلا چرا باید سراغ ساخت چنین فیلمی با این موضوع رفت! چرا تاریخ نمی خوانید که ببینید در هفته اول جنگ در سال ۵۹ که حدود ۱/۵ سال از انقلاب اسلامی گذشته بود و ما هیچ خط کشی در جامعه نداشتیم چه زنانی رو به روی دشمن ایستادند! باید همه این زنان را با پوشش شبیه چادر نشان می دادیم؟! ما امروز عکس فرشته حسینی که انگشت اش را به نشانه پیروزی بالا برده نمی توانیم در سطح شهر نشان دهیم چون می گویند ممنوع است…

هفته اول جنگ خانم ها چه گرایشاتی داشتند و از چه طبقاتی بودند و چگونه جنگیدند؟ اشکالی دارد یک خانم اینها را نشان دهد و به نسل امروز بگوید با هر پوشش و از هر طبقه و قشری کنار هم بودیم و اگر باز هم اتفاقی برای این کشور بیوفته باز هم همه از آن دفاع خواهند کرد؟»

BnGHlUUOfv39-1

sadaf.asg_279326700_163695609376979_5104633751915858994_n

فرشته حسینی شد کیم کارداشیان و خواهرشم مدلینگ!

اما دیدین که همیشه اینجوری بوده که اگه یه بازیگر یا بلاگر و یا فوتبالیست و خلاصه هرکی که شهرت داره با آوردن اعضای خونوادش جلوی دوربین، اونهارو هم به شهرت میرسونه. اصلا این حرکت اونقدری اطرافیان شخص رو هم به نون و نوا میرسونه که میتونن یعد مدتی برن و واسه خودشون بشن چهره! مثلا خونواده کیم کارداشیان رو دیدین؟ اصلا هیچ کجای دنیا رو نگرفت اما خب چون آبجیشون کیم بود اونها نیز دیده شدن و شهرتی جهانی پیدا کردند.

فرشته حسینی نیز اینچنین است و با توجه به اینکه خونوادش رو بارها نشون داده، اینابر تصویری از آبجی خانوم رونمایی شد که نشون میداد انگاری اشون همو به اون بال مالاها رسیدن مدلینگ طور فعایت دارند. 

Untitled (1)

اما کمی هم با نوید محمدزاده که اصلا نمیشه ازش ساده گذشت!

قطعا هر کسی و هر چهره ای از جایی شروع کرده و از ابتدای به دنیا اومدنش شاخ و نامدار نبوده! البته که اگه فکر می کنید نوید محمدزاده از اول این مدلی بوده سخت در اشتباهید چرا که آقای بازیگر به مرور با شهرتی که پیدا کرد تصمیم گرفت تا سبکی خاص برای خودش داشته باشه و حالا لباس پوشیدن وی شده به نوعی امضای نوید محمدزاده!

ویدیویی از نوید محمدزاده در اوایل دهه نود وقتی که هنوز مجری برنامه "دوستان" در شبکه جام جم بود رو ببینیم که نوید خان تو دهه نود چه تغییر شگرفی داشته!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی