|

فرشته حسینی تو نبود نوید عجیب ترین لباس عمرشو پوشید؛ تولد بازیه وسط خیابونشونو!

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی همیشه با استایل های عجیب دیده میشد تا اینکه این شلوار انتخاب خانوم بازیگر شد و همرو متعجب ساخت.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- فرشته حسینی بازیگر مشهور ایرانیه که اصالتی ایرانی اما نداره. خانوم بازیگر از سن و سالی کم در کشور ما بزرگ شد و در اینجا هم فرهنگ و هنر آموخت. فرشته حسینی درسته که اصالتی افغانستانی داره، اما حالا میشه گفت از خاص ترین چهره های سینما محسوب میشه و میدونید که سینمای ما هم در حد خودش تونسته تو جهان جایگاه قابل توجهی داشته باشه، پس تو این عرصه بودن و جایی خاص داشتن هم میتونه پیشرفتی عالی باشه. البته که اوج پیشرفت و دیده شدن فرشته حسینی وقتی صورت گرفت که خانوم بازیگر با نوید محمدزاده هنرمند اسم و رسم دار ایرانی ازدواج کرد. این وصلت از تعجب زیادی که داشت برای هر دو چهره باعث شهرتی خفن شد و حالا می بینیم که هم فرشته و هم نوید جوری دیگر شاخته شده هستند.

البته که باید گفت منوید محمدزاده واقعا هنرمندای قابل و با استعداد هستش که تا به اینجا تونسته سابقه کاری درجه یکی رو تو کارنامش به ثبت برسونه. اما خب فرشته حسینی با استفاده از دیگر آیتم ها به مانند استایل های متفاوت و همسری خاص و تصاویری دیده نشده، بشه فرشته سینمای ایران. این ها نه انتقاد بود و نه بد گویی، بلکه اتفاقاتی بود که برای فرشته بانو افتاد و حقایقی ک باعث بهتر شدن لایف استایل وی شد. فرشته حسینی همونطور که گفتیم حالا با تیپای عجیب الخلقه ای دیده میشه که جسارت نهفته درونش رو نشون میده. در ادامه نمونه ای از ان را مشاهده می کنید که شاید این استایل رو هیچ بازیگری دلش نخواد بزنه اما فرشته حسینی نشون داد اهل ریسکه.

Untitled

غروره که از این عکسای فرشته حسینی میباره!

خب صفحه اینستاگرام هرکسی نشون دهنده کمی تا قسمتی سلیقه و عواطف و اعتقادات اون شخصه، حتی اگه بخواد فیلم بازی کنه هم باز تو عمق کار نشون میده چه مدلیه! سبک و افکار فرشته حسینی نیز از پیجی که درش فعالیت داره مشخصه و تا به اینجا خانوم بازیگر نشون داده کلا همه مدله پست و استوری میذاره اما اونچه که واضحه اینه که این چهره برای انتشار هر عکس و یا ویدیو و متنی ابتدا با همسرش هماهنگ میکنه. چرا که فرشته حسینی قبلنا راحت تر در این راه عمل میکرد و حالا می بینیم که به مانند اقاشون مغرور و خودپسندانه رفتار میکنه.

این در حالیه که خانوم بازیگر دهه هفتادیمون که تو نیمه دوم این دهه هم متولد شده و سن و سال بالایی نداره، بدون اینکه نشون بده به فالوورش در ارتباطه تنها از خودش با ظواهری مغرورانه عکس میذاره. این در حالیه که مثلا ترلان پروانه گاهی تو استوریا با فالووراش صحبت میکنه اما چنین حرکتی تا به حال از فرشته و نوید دیده نشده.

_fereshtehosseini_262524788_326803215573645_1521804268344307455_n

فالوورای فرشته حسینی یا صفرن یا صد! خوشگلیه تمام عیار، یا بیریخته پر عیب؟!

فرشته حسینی گفتیم که خیلی ساله تو ایرانم زدگی میکنه و با اداب و رسوم و زبان ایرانی زندگی کرده. اما خب قطعا هیچکس از اونچه که بوده که نمیتونه فرار کنه و فرشته حسینی نیز اینچنین است. این بازیگر جوان مثلا مدتها پیش ویدیویی ازش دیده شد که با زبان افغانستانی و چهره ای که خیلی ریز تر از حالش هستش دیده میشه.

فرشته حسینی این مدلیه که فالووراش یا صفرن و یا صد! در حالی که خانوم بازیگر از چهره نچرال ها می باشند و حتی با ارایش هم خیلی رابطه خوبی ندارن، بسیاری از کاربران بر این اعتقادت که فرشته حسینی خیلی حیلی خوشگله و با چهره کیوت و طبیعی که داره خیلی دلبری میکنه. از طرفی هو برخی هستند که فرشته حسینی رو یه دیو دو سر میبینن که اومد و نوید ایران رو دزدیده و اصلا هم فیس خوشگلی نداره!

ویدیو قدیمی از فرشته حسینی

تصویر جدید فرشته حسینی تصویر جدید فرشته حسینی

نوری که از فرشته حسینی میتابه و نوید عاشقشه! تولد بازیشونو

تصویر بالایی رو دیدین؟ روش پیج نوید محمدزاده تگ شده بود و مشخص بود که خانوم بازیگر تولدشون بوده و همسرشون هم با این بادکنکای باحال رنگی سورپرایزش کرده.

البته همونطور که مشخصه کادو هم از بادکنکا آویزونه و در حالی که فرشته حسینی به شدت ذوق زده شده این عکس ب ثبت رسیده. این اولین باری نیست که فرشته حسینی در حالت طبیعی ازش عکس گرفته میشه و منتشر میکنه و تقریبا میشه گفت بیشتر تصاویری که این چهره از خود به اشتراک میذاره همین سبکیه! ناگفته نمونه فردی عاشق هم نیازمنده تا در مواقعی که هیچکس حواسش به تو نیست اون شخص حواسش باشه و این مدلی ازت عکس بگیره، و اون کسی نیست جز نوید خان که زیر تمام پست های خانوم بازیگر اولیم نفر کامنت میذاره اما نه طولانی و لوس بلکه کوتاه و پر معنا! مثل : نور من

نوید+محمدزاده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • امین ارسالی در

    واقعا که لیالقت افغانیا همون طالبانو داعشه

  • قاسم ارسالی در

    خوبه که گاهی پخش مستند از حیات وحش

  • ناشناس ارسالی در

    خدایی خوشتیپه

  • lYl ارسالی در

    خلایق هرچه لایق

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی