|

بررسی استایل مهراوه شریفی نیا

استایل پر سر و صدا ولی کژوال مهراوه شریفی نیا؛ لیلی سریال آکتور هم دارک پوشه هم جسور!

استایل مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی‌ نیا یکی از بازیگران جوان ایرانی است که به تازگی با نقش آفرینی در سریال آکتور بیش از قبل مطرح و مشهور شده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مهراوه شریفی‌ نیا بازیگر سینما و تلویزیون متولد 29 فروردین 1360 در تهران است که از سال 1368 فعالیت هنری خود را آغاز نموده است. مهراوه شریفی‌ نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خوانده، اما به دلایلی از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داده است. او در حال حاضر دیپلم ریاضی فیزیک دارد و فارغ‌ التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه هنر تهران است. او در سال 1398 موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم دیاموند ایتالیا برای فیلم کوتاه پیاده شد. از جمله آثار مهراوه شریفی‌ نیا می توان به آکتور، سرگیجه، گورکن، مری پاپینز، دزد عروسک ها، قلب یخی، درخونگاه، دل، پرسه در حوالی من و اگر باران ببارد اشاره کرد. جالب است که بدانید این بازیگر جوان و با استعداد تا حدودی به خاطر استایل های جنجالی ای که تا به امروز از خود به نمایش گذاشته است هم شناخته می شود، برای مثال استایل کژوال و جنجالی او در جشنواره بین المللى فیلم ماربیا در اسپانیا بسیار سر و صدا به پا کرد و تا حدودی باعث انتقادات تند و تیز متنقدان نیز شد.

برای آشنایی بیشتر با مهراوه شریفی نیا خوب است که بدانید پدر او محمدرضا شریفی نیا و مادرش آزیتا حاجیان از مدرسان و پیشکسوتان سینمای ایران هستند و او یک خواهر با نام ملیکا دارد که او هم مانند مهراوه به بازیگری مشغول است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های زیبا و جذاب مهراوه شریفی نیا آشنا شوید.

استایل مهراوه شریفی نیا

استایل مهراوه شریفی نیا

استایل جسورانه مهراوه شریفی نیا در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

شاید برایتان جالب باشد که بدانید مهراوه شریفی نیا دارای استایل شخصی کژوال است و در بیشتر مواقع ترجیح می دهد جوری لباس بپوشد که در عین سادگی و شیک بودن راحت نیز باشد. او برای سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر یک مانتو قرمز را با آیتم های مشکی و دارک انتخاب کرده بود و همانطور که در تصاویر پایین می بینید این انتخاب او انتخابی جسورانه و در عین حال موفق بوده است. فراموش نکنید که خانم هایی که در استایل های خود چه کژوال چه کلاسیک از رنگ های شاد و جیغ استفاده می کنند افرادی جسور و با اعتماد به نفس هستند. مهراوه شریفی نیا یکی دیگر از این خانم های هنرمند سرزمین ما است.

استایل مهراوه شریفی نیا

استایل مهراوه شریفی نیا

استایل دارک و جنجالی مهراوه شریفی نیا در جشنواره بین المللى فیلم ماربیا

استایلی که مهراوه شریفی نیا برای شرکت در جشنواره بین المللی فیلم ماربیا در کشور اسپانیا انتخاب نموده بود با واکنش جالب کاربران روبه رو شد، طبیعتا عده ای تعریف و تمجید و عده ای خواستار استایل رسمی تری برای مهراوه بودند. این انتقادات در حدی زیاد بود که مهراوه در صفحه شخصی اینستاگرام خود به این انتقادات پاسخ و واکنش نشان داد. او برای این جشنواره استایلی دارک را همانطور ک در تصاویر پایین می بینید انتخاب کرده بود و از اکسسوری طلایی و پر زرق و برق برای تکمیل استایل خود کمک گرفته بود.

استایل مهراوه شریفی نیا

استایل مهراوه شریفی نیا

باز هم مهراوه کژوال پوش در کنار خانواد در اکران فیلم پرسه در حوالی من

همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم مهراوه شریفی نیا دارای استایل شخصی کژوال است و لباس کژوال به لباس هایی گفته می شود که حالت رسمی ندارند. این لباس ها جزو لباس های راحت و زیبایی هستند که از آن ها معمولا در موقعیت ها و مراسم های غیر رسمی استفاده می کنند. البته غیر رسمی بودن به این منظور نیست که این لباس ها جز لباس های ورزشی محسوب می شوند، لباس های کژوال با لباس های اسپرت تفاوت دارند. برای آشنایی بیشتر با این سبک بهتر است به لباس های داخل تصویر پایین دقت نمایید زیرا به جز مهراوه بقیه اعضای خانواده او هم مانند خودش کژوال پوشیده اند.

استایل مهراوه شریفی نیا

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل مهراوه شریفی نیا قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست تحصیلات بالا مجرد است

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی