|

بهناز جعفری با لباس عروسی که دو متر از کَلش زد بالا؛ تولدشو یجا گرفت که همه زیر پاشن!

behnaz jafari shayanews

یهناز جعفری بازیگر مهشوریه که هم طنز کار میکنه و هم اجتماعی، اما اینبار تصویری از خانوم بازیگر سر سکانسی طنز بود که مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- بهناز جعفری بازیگر مشهور و با استعداد ایرانیه که این روزا در فیلم و سریالی دیده نمیشه اما در عوض خانم بازیگر اونقدری سابقه کاریش و کارنامش بالا و در سن حسابی هست که دیده شده بهناز جعفری هم در کاراکتر جدی و اجتماعی مثل "پنج ستاره" دیده شده و هو در نقشای طنزی مثل سریال "نیسان آبی" به خوبی خودش رو ثابت کرده است. بهنار جعفری گرچه که از بازیگرای به شدت کم حاشیه میون اهالی سینماست، اما اگر وارد صفحه اینستاگرامش باشید متوجه خواهید شد که بهناز جعفری اتفاقا اصلا هم بی جنجال نیست و اتفاقا خانوم بازیگر خیلی هم انتشار عکس و ویدیوهای نا ساده می باشد.

همیشه نا ساده بودن بر این معنی نیست که شخص به مانند سحر قریشی بره و بیاد با اخباری نامتعارف و عجیب غریب دیده بشه، بلکه هستن چهره هایی به مانند بهناز جعفری که سلیقه و اعتقادی میانه دارن. یعنی هم میخوان که خدا رو داشته باشن و هم خرمارو. بهناز بانو سال گذشته بود که در سریال نمایش خانگی "نیسان آبی" ایفای نقش داشت و با لباس عروس و ظاهر بانمکش حسابی نظر مخاطب رو نسبت به خودش تغییر داد چرا که این چهره دقیقا از اون مدل بازیگراست که با گریم و کاراکتر تغییر میکنه و انعطاف پذیره!

behnazjafari53_246205160_247716830556765_1385964824280032071_n

تولد بهناز جعفری که تو آسمونا گرفته شد! خانوم اینجوری به ریسمان حواشی چنگ میندازه!

خب خیلی از بازیگرا هستند به مانند خانوم بهناز جعفری که اصلا اهل ساخت حواشی نابسامان نیستند و بیشتر سعی بر این دارند تا همون روال خودشون رو در کار و لایف استایلشون جلو برن! بهناز جعفری البته که اونقدرها هم ساده و بی آلایش نیست و با انتشار تصاویری جالب از خود گاهی به ریسمان حواشی چنگی میزنه! بهناز جععفری مثلا همنی چند وقت پیش بوئ که اومد و اسه تولدش یه حرکت جددی زد. این حرکت اونقدری بولد شد که بهناز جعفری که کسی ازش انتظار دیدن جنجال نداشت کلی مورد توجه قرار گرفت!

این در حالی بود که خانوم بازیگر واسه تولد بازی لوکیشن بانجی جامپینگ رو انتخاب کرد و بعد از اینکه با ترسش مقابله نمود و از اون بالا پرید، با همون لباس مخصوص، تولدش رو هم گرفت و اینجوریا بود که خانون خانوما رو به جای اینکه با لباس مجلسی و چتان پیتان شده ببینیم، با لباسی عجیب دیدیم که کیک به دسته و با بادکنکها ژست مثلا حواسم نیست گرفت!

unknown_299747070_472628421035673_4588082716407013413_n

بهناز جعفری عکسی گرفت که بهاره رهنما عمرا منتشرش کنه!

تو این دوره زمونه که تعداد بی شماری از سلبریتیا قصد دارن با میکاپ های عجیب و غرق شدن در عمل های زیبایی باورنکردنی از خودشون یه چهره شاخ و دیدنی بسازن، اگه یه بازیگر خیلی نچرال فیس باشه و عکسای شرقی و ساده از خودش بذاره، دیگه میشه یه شخصبت بولد تو اینستاگرام و طرفدارای این دسته از سلبریتیا شروع میکنن به فالو کردنش. بهناز جعفری هم دقیقا از همون دسته بازیگراس که چندان تو راتسای این عمکلا نیست و تزریقای عجیب و غریب نکرده و میخواد خودش باشه. علاوه بر این سعی داره همیشه پست هاش رو در نهایت سادگی تو پیجش بذاره و البته با چاشنی طبیعت که خب عجیب دل همه رو میبره!

y (1)

فیس خانوم بازیگر رو دیدین؟ قطعااا مثلا خانوم بخهاره رهنما راضی به انتشار چنین تصویری از خودش نیست! درسته؟

آرایش کنید، اما در حد بهناز جعفری!

البته که از اونجایی که کلا بانوان علاقمندن تا زیبایی رو در خودشون ببینن وبرای هرچه بهتر شدن چهرشون هم تلاش میکنن، خب آرایش کردن یکی از علاقیشونه مگه اینکه خلافش ثابت شه! بهناز جعفری نیز اینچنین است و گاهی هم با انتشار عکس های میکاپ شدش چشمای مخاطبش رو قلبی میکنه و نشون میده اگه بخوا  میتونه این مدلی هم باشه!

hfr

اما کمی بیشتر با بهناز جعفری 

بهناز جعفری متولد 25 مرداد سال 1353 در شهر تهرانه که رشته تحصیلی او در زمینه ادبیات نمایشیه. بهناز خانوم بچه طلاقِ و پدرش حسابدار بود و مادرش هم پرستار. این بازیگر مدت ها بود که با بیماری MS دست و پنجه نرم میکرد، اما فعلا حالش رو به بهبوده و داره ایام خوبی رو در زندگیش سپری میکنه.

بهناز خانوم در سریال هایی همچون "مختارنامه"، "بچه مهندس 1"، "زیر پای مادر" و این اواخر در سریال نمایش خانگی "نیسان آبی" به نقش آفرینی پرداخت و تونست به شهرتی زاید الوصف دست پیدا کنه. این خانوم بازیگر در مصاحبه ای بیان کرد که هیچ علاقه ای به ازدواج نداره، چون باعث میشه از شغل خودش بازیگری دور بمونه و به آینده دلخواهش نرسه.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی