|

صبحونه خوشمزه "یهناز جعفری" تو یه جای بهشتی؛ چِش درار ترین تولدو میون سلبریتیا گرفت!

behnaz jafari shayanews

بهناز جعفری از بازیگرای سن دار ایرانیه که البته روحیه و ظاهری جوون تر از سنش داره و اینبار با یه صبحونه دبش مورد توجه کاربران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بهناز جعفری بازیگر مشهور و جذاب ایرانیه که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش کرده که به کنار، در ابعاد مختلف ژانر هم دیده شده که این خودش یه توانایی بزرگ برای خانوم و با آقای بازیگره! بهناز جعفری هم سابقه کاری در فیلمی همچون "پنج ستاره" رو داره که نقشی کاملا جدی و اجتماعی رو داشت و هم سابقه به تصویر کشیدن کاراکتری طنز همچون سریال شبکه خانگی "نیسان آبی". قطعا به مانند بهناز جعفری کمه، چرا که خانوم بازیگر نشون داده میتونه تو هر سبکی بازی کنه و به مانند خیلیا مثل نیوشا ضیغمی نیست که تنها تو یک بُعد دیده بشه و بس! 

بهناز بانو اما در واقعیت و لایف استایل خود شخصیتی شیطون و در عین حال جدی طوری داره که البته علاقمنده تا لطیف تر نشون بده. خانوم خانوما برخلاف تصوراتی که فکر میکنند چون قرتی نیست و ظاهری عملی پروتزی نداره، طرفدار خاصی هم نداره که خب باید بگیم سخت در اشتباهند چرا که بهناز جعفری در اینستاگرام کاربران دنبال کنده بیشتری داره که کلی کامنت جذابم براش میذارن و تو پیجش فعالن. بهناز بانو در این صفحه خود تصاویر بسیاری رو به اشتراک میذاره که اینبار نوبت به کافه گردی خانوم بازیگر اون بالا مالاهای شهر رسید و بدون هیچ فیلتر و آرایش الکی و زیبایی های دروغین خودش رو نشون فالووراش داد!

unknown_303921953_146346557839545_2768959054006304105_n

تولدی خاص تو دل آسمون واسه بهناز جعفری!

همونطور که در ابتدای متن هم اشاره شد بهناز جعفری شیطنت های خاص خودش رو هم داره چرا که خانوم بازیگر مثلا همین چند ماه پبش یود که یه تولد فوق العاده عجیب غریب از خود رونمایی کرد. بهناز جعفری در حای که یه دختر دهه پنجاهیه و اوایل این دهه متولد شده، با یه طراوت و خواسته باحال خودش رو تو تولدش به چالش کشید و به اونچه که خیلی علاقه داشت رسوند و این در حالی بود که خانوم بازیگر سن و سال کمی نداره و یه جورایی میشه گفت میانساله!

بهناز جعفری در این چالش چون علاقمند بود تا از ارتفاع پرش داشته باشه، پس این حرکت رو برای رو تولدش انتخاب کرد و رفت برج میلاد تا از بانجی جامپینگ بپره پایین و یه جشن متفاوت داشته باشه. در ادامه ابتدا این ویدیو رو مشاهده کنید تا ادامه ماجرا.

خب شاید بگین پس تولدش کو که در پاسخ باید بگیم اما کار به اینجا ختم نشد و همونطو که بالاتر اشاره شد تولدی شاخدار داشت. بهناز جعفری با کیک تولد و در حالی که تو آسانسور ایستاه بود و یه جورایی غل و زنجیر شده بود، تصاویری از خود به اشترک گذاشت و همرو مات و مبهوت سبک تولد گرفتنش کرد.

unknown_299747070_472628421035673_4588082716407013413_n

نظر بهناز جعفری در رابطه با اصغر فرهادی و دخترش وقتی خیلی عمیق حرفیده!

بهناز جعفری از دسته بازیگرانی می باشد که تا به حال در فیلم و سربال های جذب و شاخی ایفای نقش داشته و در سابقه کاری خود پروژه های معمولی و پیش پا افتاده ای هم داره. بهناز جعفری که قبلتر در کلاس های فیلم نامه نویسی اصغر فرهادی شرکت داشت با انتشار تصویر زیر متنی بلند بالا و پر مهر نوشت!!!

وی در کپشن این تصویر عنوان کرد: 

بهناز جعفری چنین نوشت:

چقدر این لحظه زیباست …

یادم می‌آید همین چند سال پیش نه خیلی دور، کلاس‌های فیلمنامه‌نویسی آقای فرهادی می‌رفتم. مثل کلاس یوگا بود برایم آرام ومتمرکز، منظم و پرانرژی. آقای فرهادی قصه‌ی پیش و پس عکس‌ها را تعریف می‌کردند، مثلن چه حکایت‌ها دارد عکس یک مرد کنار دریا که به افق زل زده؟ از کجا آمده؟ آیا منتظر کسی ست از دریا؟ آیا دیر رسیده؟ یا زود؟ آیا وداع می‌کند با دریا یا سلام بر خورشید می‌گوید؟ می‌خواهد تنی به آب بزند یا دیوانه‌وار خودکشی کند در کف سپید هر موج؟

حالا حکایت این عکس چه است؟ خدا می‌داند. دخترک زیبا، نازک اندام و ترد، پری‌وار آغوش مهر برای پدر خسته از گزند روزگار گشوده، چه سخت لحظه‌ای است. شاید هم پدر دارد درگوش مهربانوی عزیزش چیزی می‌گوید به نیاز، یا شاید خواب تعبیرشده‌ی دخترک است که دیدی بابا نگفتم؟ دستهای پدر پر از عشق به دور شانه‌های کوچک دخترک رسیده و نرسیده به هم پر از قدرت عشق و تمنا است، این لحظه یکی از زیباترین لحظه‌های خداست…

سپاس از بودنتان آقای فرهادی عزیز و سپاس از سکوت وسنجش موقرانه و خاصتان درطول سالهایی که برای این سرزمین شادی و سرافرازی به یادگار ساختید. قدردانتانیم.

Untitled

صاف و سادگی بهناز جعفری وقتی همه سِلبا در حال تغییر ظاهرن!

تو این دوره زمونه که تعداد بی شماری از سلبریتیا قصد دارن با میکاپ های آنچنانی و غرق شدن در عمل های زیبایی باورنکردنی از خودشون یه غول بی شاخ و دم بسازن، اگه یه بازیگر خیلی نچرال فیس باشه و عکسای شرقی و خوشگل از خودش بذاره، دیگه میشه یه چهره غلیظ اینستایی که طرفدارای این دسته از سلبریتیا شروع میکنن به فالو کردنش.

بهناز جعفری دقیقا این مدلیه و خانوم بازیگر در حالی که چهره ای نچرال داره ظواهری زیبا برای خود میسازه و دارای شخصیتی درست حسابی در استایل و رفتار می باشد که ثبات دارد نه به مانند چهره هایی مثل خانوم بهاره رهنما هر روز به یک رنگ!

unknown_11296889_995190063832282_584199414_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی