|

انتظار "الهه حصاری" وقتی رمانتیک پست میکنه؛ ایشالا تو واقعیت شانسش بهتر از فیلماشه

elahe hesari shayanews

الهه حصاری یکی از بازیگرهای بیبی فیس سینماست که که بیشتر فعالیتش تویه سینمای خانگیه و به خاطر چهره اش حسابی معروفه و طرفدار داره.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- تلویزیون میتونه خیلی قدرتمند باشه حتی الان هم خیلی ها ادعا میکنن که نه ما تلویزیون نگاه نمیکنیم، ولی یه سری از کلیپ ها رو تویه فضای مجازی از تیکه هایی از سریال های در حال پخش از تلویزیون، نگاه میکنن که خب میشه گفت این یعنی یه جورایی غیر مستقیم مخاطب تلویزیون محسوب میشن! قدرت تلویزیون اینجوریه که اگر یه ذره قیافه و استعداد داشته باشی یه جوری شناخته میشی که حد نداره مثلا اگر تو یه سریال بازی کنی و اون سریال سر و صدا کنه بعدش از طرف برنامه های مختلف دیگه تویه همین تلویزیون دعوت میشی، که بگی نقشی که بازی کردی چه سختیایی داشت و چطور از پسش براومدی که این خودش باز هم یه بازار گرمیه دیگه برای کارت محسوب میشه و بله یه پله ی دیگه از نردبون ترقی رو بالا رفتی! مثلا احتمالا یادتون باشه که یه سریال به اسم آوای باران پخش شد که دیالوگ ماندگارشم سوسک توله بود که تویه زمان خودش حسابی ترکوند و بعد از تموم شدنش، تلویزیون رو که باز میکردی بازیگرای این سریال رو میدیدی که دعوت شدن تا از مشقت های کار بگن که اینجوری بیشتر به مردم معرفی میشدن و توذهنشون میموندن، که حاصلش موفقیت بیشتر در این زمینه براشون میشد.

حالا یکی از بازیگرهایی که از طریق یه سریال پر مخاطب تویه تلویزیون به مردم معرفی شد، الهه حصاری بود که با وجود سابقه ی قبلیش در این زمینه، تویه سریال هشت و نیم دقیقه که اولین حضورش در قاب جادویی بود، حسابی ترکوند و میشه گفت معروف شد که این هم به خاطر نقشش و هم به خاطره زیبایی شدیدی که داشت، بود اون هم در عین سادگی! خب میدونید که سریال های تلویزیون گریم خاصی ندارن مثل سینما و قیافه ی فرد هم فضایی نمیشه و کلاغ رو به جایه قناری معرفی نمیکنن تویه این قاب! اما موفقیت الهه حصاری به همین جا ختم نشد و حسابی سر رشته ی کار رو دستش گرفته و جلو رفت ولی این بار با سینما ی خانگی، خب مطمئنا هنرمایی الهه خانوم رو توی سریال ممنوعه و زخم کاری دیدین که خب کارش خوب هم بوده، یعنی باید بگیم که شهرت جنبه میخواد که این خانم برخلاف کسایی مثل ریحانه پارسا، این جنبه رو داشته و الان هم خیلی بدون حاشیه داره راه موفقیت خودش رو طی میکنه، اما به تازگی این خانوم زیبا یه پست از خودش منتشر کرده که داستان دار شده! حالا در ادامه براتون بیشتر میگیم.

IMG_20230531_142723

چه خبر از عشق و عاشقی

خب طبیعیه که همه ی سلبریتی ها زندگی خصوصی خودشون رو دارن، که ماها ازش بی خبریم، البته این اواخر امین فردین که قبلا تویه ایران خبرنگار بود و الان ساکن آلمانه، یه مدت شروع کرد به افشاگری راجبه همه ی سلبریتی ها و افراد مشهور ایرانی که کی با کیه و چه حاشیه هایی داشته و چه داستان هایی داشته که مردم ازش بیخبرن که خب این مسئله زیادی غیراخلاقی بود، چون بالاخره همه ی آدم ها یه رازها وزندگی خصوصی دارن که دوس ندارن کسی ازش اطلاع داشته باشه!

IMG_20230531_142737

خب برگردیم سر الهه خانوم، بیبی فیس سینمای ایران که در حال حاضر مجرده و تویه فیلم هایی هم که بازی میکنه، عشق های بنده خدا روانی از آب درمیان مثل فرزین تویه هشت و نیم دقیقه و سامی توی ممنوعه! تویه زندگیه واقعی هم اطلاعی از وجود عشق تویه زندگی این بازیگر نداریم ولی به تازگی عکس زیر رو ازخودش منتشر کرده که کپشن اون خیلی احساسیه و این خیال رو برای مخاطب ها ایجاد کرده که انگار الهه خانوم تویه دام عشق اسیر شده و دل باخته! حالا کپشن چی بود؟ عشق که در میزنه اونو جوابش نکن، این همه انتظارو نقش بر آبش نکن... اگر اینجوری باشه که براشون آرزوی شادی داریم همونطور که تویه این عکس لبخند به لب دارن و شاد به نظر میرسن.

IMG_20230531_142703

هدف از بازیگری الهه حصاری

خب هر کسی تویه هر شغل و هر جایگاهی که قرار داره یه هدفی رو دنبال میکنه، یکی میخواد خیاط معروفی بشه و حسابی پول دربیاره که خونه بخره، یکی میخواد بهترین مکانیک منطقه شون بشه و... حالا سلبریتی ها و بازیگرها هم با یه قصد و نیتی وارد عرصه ی هنر میشن، مثلا یکی از هنر لذت میبره و روحش رو از طریق اون صیقل میده و دوس داره دنبالش کنه و یکی هم دوس داره که مشهور بشه به هر قیمتی، یکی هم دوس دارن که محبوب بشه بین مردم و شهرت رو هم در کنارش داشته باشه، الهه خانوم حصاری هم وقتی به برنامه ی دورهمی دعوت شده بود راجبه هدفش از بازیگری گفت که اگر یه بازیگر دیده نشه، کارش به درد نمیخوره ولی من دوس دارم که بازیگر موندگاری بشم تویه ذهن مردم و خدا رو شکر میکنم که در این مورد بازیگر خوش شانسی بودم. بقیه ی گفتگوی ایشون رو از کلیپ زیر تماشا کنید.

کمی بیشتر درباره ی الهه حصاری

الهه خانوم حصاری که در حال حاضر 32 سال داره، مجرده و دو خواهر به نام های المیرا و ملیکا داره که الهه از همشون بزرگتره. در خصوص تحصیلات الهه باید بگیم که اون کاردانی تربیت بدنی و کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی داره. از موقع مدرسه و دبیرستان، بازی تویه تئاتر مدرسه رو شروع کرده و بعد از اون به کلاس های بازیگری رفته. الهه مربی یوگا هم هست که در این باره اینجوری گفته که: رشته تحصیلی من تربیت بدنی بود و از همون کودکی عاشق ورزش کردن بودم و دنبالش کردم که بعد از مدتی ماجرا برام جدی تر شد. دنبال مدارک فیتنس و بدنسازی رفتم، زمانی که ورزش یوگا در کشورمون مطرح شد خیلی به اون علاقمند شدم که بعدا متوجه شدم ورزش آسونی هم نیست، من استاد خوبی داشتم و دوره های کامل این رشته را گذروندم و مدرکم رو در این زمینه هم گرفتم.

IMG_20230531_142752

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلا تبالا شیکپوش جذاب خوش استایل اعتماد به نفس بالا وعلا قمند به کارش است مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها