|

ورزش باکلاس الهه حصاری که هزار هزار طرفدار داره؛ عکس ابهام دارش چقده حاااشیه ساخت!

elahe hesari shayanewd

الهه حصاری بازیگر مشهور ایرانیه که این روزام تو فسیل ایفای نقش داره و با عکس های رنگ وارنگش حسابی مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الهه حصاری بازیگر ریز نقش اما در عوض درشت استعداد ایرانی می باشد که با بازی در سریال "هشت و نیم دقیقه" دیده و مشهور شد. اما ظاهرا بسیاری از بازیگران این مدلی هستند که تا با تلویزیون مشهور میشن، میرن و میزنن تو کار سینما بازی و به کل یادشون میره جعبه جادویی هم بود که اونهارو به مخاطب شناسوند! الهه حصاری مثلا خیلی وقته که در این رسانه دیده نمیشه و خانوم بازیگر در حالی که تو سریال نمایش خانگی "ممنوعه" نقش برکه رو ایفا کرد دیگه از اون پس زد تو کار پرده نقره ای و شبکه خانگی! الهه حصاری سن و سال کمی نداره اما چهره ای به شدت بی بی طور خدا بهش داده که تا اخر یه دختر نوجوون به نظر بیاد.

الهه حصاری این روزها هم در فیلم "فسیل" دیده میشه که خب به واسطه این کار خانوم بازیگر دوباره اومد رو بورس. فسیل این روزا میدونید که خیلی سر و صدا کرده و مخاطبان بسیاری رو جذب خودش نموده. الهه حصاری در اینستاگرام فعالیت بسیای داره اما خب این مدلی نیست که فقط به عکسای خودش بپردازه و یا فقط و فقط از مسائل کاری عکس و فیلم منتشر کنه! چرا که اگه هر یک از اینها باشه مخاطب کم کم خسته میشه. اما در ادامه تصویری از جدید از این بازیگر خوش فیس مشاهده کی کنید تا ادامه ماجرا.

campec.ir_s instagram 2023-5-7 story (1)

الهه حصاری کژوال پسندی که راحتی حرف اولشه

درسته که سیرت انسان ها از صورت اونها مهم تره اما داشتن یک استایل خوب و چشمگیر برای افراد هنرمند و مشهور مهمه چون توجه و احترام اون ها به مخاطب رو نشون میده.الهه حصاری در کنار چهره زیبایی که داره از استایل و تیپ خوبی هم برخورداره که طبیتا باعث میشه زیباییش بیشتر به چشم بیاد و بیشتر به درخشه. 

الهه حصاری با پیروی از سبک اسمارت کژوال پوششی رسمی تر و فورمال تر برای خودش در نظر میگیره که باعث میشه بین موقعیت مراسم و نوع پوشش او تناسب ایجاد بشه که البته حفظ تناسب از اصل های اولیه خوش پوشی است.

الهه+حصاری+کژوال+پسندی+که+راحتی+حرف+اولشه

الهه حصاری با این شرایط تا صد سالگی هجده سالست!

خب همونطور که دیدین الهه حصاری چهره ای به شدت ساده دره و این در حایله که خانوم بازیگر ته آرایش و به چهره رسیدنش هم همینقدره! 

الهه حصاری چهرش طبیعی نیست و اتفاقا بینی تراشیده و خوش فرمی هم برای خود ساخته. اما خب میشه گفت در میون چهره هایی که اهالی سینما به حساب میان کمتر خانومی هستش که این چنین به میکاپ کم قانع شده باشه!

unknown_241536715_383826503317506_828216449599340566_n

ترفندای الهه حصاری واسه زیبایی که خانوما بهش دقتی ندارن!

خب یکسری از چهره ها هستند که خدادادی فِیسشون بی بی هستش و کوچیکتر از اونچه که سن و سالشون میگه نشون میدن. الهه حصاری دقیقا یک نمونه بارز از این موضوعه که خب البته خودش هم با یه ترفندایی این موضوع رو بولد تر کرده.

قطعا میدونید که آرایش غلیظ باعث میشه تا چهره خانومها بزرگتر نشون داده بشه حتی اگه خیلی کوچولو باشید. الهه حصاری یه دختر دهه شصتیه که انگاری دهه هشتاد به دنیا اومده راااحت دو دهه خودش رو انداخته اونور. حالا چجوری؟ مثلا تا به حال موی رنگ شده و بلوند و این حرفا از الهه خانوم دیده نشده و همیشه با رنگ موی نچرال و جذاب خودش دیده میشه که عاملی اصلی هستش، و یا از آرایش های غلیظ به شدت دوری میکنه و همیشه سعی داره تا مثلا ابرو هایی ضخیم و طبیعی داسته باشه!

از طرفی استایل و نوع ژست هایی که این بازیگر جوانمون میگیره حتی از دهه هشتادی ها هم هشتادی تره و فسقلی میخوره که خب همه اینها نشون میده الهه حصاری خواسته خودشه که این سبکی دیده بشه و تمام! اللبته که آدمها تنها یکبار زندگی می کنند و چه ایرادی داره اونطور که دلشون میخواد تا جایی که آسیبی به کسی نرسه بچرخن و استایل بزنن و زندگی کنند!

unknown_279777949_326722196081498_8482758815362871791_n

خانواده عجیب و تینیجر الهه حصاری که الهه بزرگشونه، حتی از مامانشم بزرگتره!

الهه حصاری دو خواهر به نام های المیرا و ملیکا دارد که یکیشون با عمل و آرایش همیشه چهره ای شاخ طور و خوشگل دارد که البته بیشتر به مامانشون رفته، اما اون یکی چهره ای نچرال و زیبا برای خود ساخته.

اما مهم تر از همه اینا همونطور که گفتیم مامانشون هست که انگار آبجیه دختراست نه مامانشون! تا به حال هر فیلم و عکسی که از مامان خانوم منتشر شده با نظرات خوب و تعجب کاربران همراه بوده که بیشتر جذب او شدند تا خانوم بازیگر و آبجیاش!

ناگفته نماند به گفته خود الهه حصاری مادرشون به تنهایی سه دختر را بزرگ کرده و پدر ندارند. در ادامه ابتدا ویدیویی از مادر الهه حصاری مشاهده می کنید که برای تبریک تولد الهه بانو این ویدیو رو منتشر کرد و با نظرات بسیاری روبرو شد.

و اما خواهر های الهه حصاری که شباهت چندانی به هم ندارند!

persian_art_news_1636895491

بیوگرافی الهه حصاری

الهه حصاری متولد 5/18/ 1369در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل رشته زبان نگلیسی در مقطع لیسانس و فوق دیپلم تربیت بدنی است، دوخواهر دارد، از ورزشکاران حرفه ای هوازی بوده، از بازیگران جوانی آینده داری است که با سن کم تدریس یوگا نیز میکند.

unknown_274165540_681848759747312_2624035183471837439_n

وقتی یه عکس از الهه خانوم حصاری کلی جنجالی شده بود!

الهه حصاری مدتی پیش تصویری از خود منتشر کرد که خطای دید برای کشف حجابش داشت. بسیاری از خبرگزاری ها با این تیتر برای او شایعه درست کردند و کاربران هم در نظرات به برداشت حجاب او آن هم در کشور مشکوک شدند.

اما اگر کمی به عکس دقت کنید متوجه می شوید که به دلیل سیاه و سفید بودن تصویر چنین خطای دیدی رخ داده و او تنها کلاهی مشکی به سر دارد و کشف حجابی در کار نبود!

elahehesari_1606680332_2

اینجوریاست که الهه حصاری میشه مربی یوگا

رشته تحصیلی من تربیت بدنی بود و از همان کودکی عاشق ورزش کردن بودم و دنبالش کردم که بعد از مدتی ماجرا برایم جدی تر شد. دنبال مدارک فیتنس و بدنسازی رفتم، زمانی که ورزش یوگا در کشورمان مطرح شد خیلی به آن علاقمند شدم که بعدا متوجه شدم ورزش آسانی هم نیست.

من استاد خوبی داشتم و دوره های کامل این رشته را گذراندم و مدرکم را در این زمینه هم گرفتم.

unknown_109838093_715425589020028_8917910852754818362_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند است تحصیلات بالا ورزشکار جذاب شیک پوش خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا است مجرد است وورزشکار جذاب شیک پوش خوش استایل موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست تحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی