|

چهره دست نخورده "الهه حصاری" که ده هیچ از اونوریا زد جلو؛ ژستی عجیب غریب کنار دریا!

elahe hesari shayanewd

الهه حصاری بازیگر فیلم فسیل می باشد که این روزا حسابی رو بورسه و با تصویر جذاب و نچرالش حسابی مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الهه حصاری بازیگر جذاب و دوست داشتنی ایرانی می باشد که خیلی ساله وارد این عرصه شگفت انگیز شده و حالا برای خود هم طرفدارای خاصی پیدا کرده و هم اسم و رسمی دارای اعتبار و ابهت داره. الهه حصاری با بازی در سریال "هشت و نیم دقیقه" بود که دیده شد و شهرت یافت و اما خب اصلش رو بخوایم بگیم باید در نظر بگیریم که الهه حصاری با بازی در سریال شبکه خانگی "ممنوعه" بود که به معروفیتی عجیب رسید اما چون نقشش چندان مثبت نبود و از طرفی هم نقش مقابلش آقای میلاد کی مرام بود با کلی هوادار، باعث شد تا بسیاری از مخاطبین شیفته میلاد خان بشن و الهه حصاری رو چندان ساپورت نکنن!

اما از کار و بار که بگذریم و برسیم به لایف استایل الهه بانو باید بگیم که ایشون یکی از هنرمندان به شدت نچرال فیس و با اعتماد به نفسی هستند که همه جور عکسی از خود بدون فلیترای اینستاگرامی منتشر میکنند. البته که بعد از دیدن سلفی جدید و جذاب خانوم بازیگر قطعا به این فکر میکنید ایشون که نچرال نیست که خب در پاسخ باید بگیم درسته چهره ای خدادادی ندارن و دست بنده‌ی خدا رفته واسه جراحیش، اما خب منظور از نچرال بودن آرایش بسیار کم وی می باشد که میتونید این روزا کمتر کسی پیدا میشه چه میون خانومای تو جامعه و چه هنرمندا که ایرانی ها به آرایش کم قانع نیستند!

campec.ir_s instagram 2023-5-24 story

بازیگر سریال فسیل، چه ژستای نرمی میاد تو اینستاگرام

الهه حصاری که این روزا در فیلم "فسیل" ایفای نقش داره و بر روی پرده سینماها داره میدرخشه، یه دختر رها و آزاده که در عکاسی هم راه و رسم خوبی رو بلده. چرا که خیلی از بازیگران هستند به مانند خانوم مریم مومن که چندان تو فیگور گرفتن خوب عمل نمیکنن و مصنوعی طور عکسشون رو از آب در میارن، اما برخی هستند به مانند الهه حصاری که نرم و رها ژست میان و هم میتونن خوشگلتر تصویرشون رو ثبت کنن و هم میتونن مثلا حواسم نیست های بهتری رو داشته باشن!

در ادامه نمونه هایی از موارد گفته شده رو مشاهده می کنید که ازشون تو پیج الهه حصاری فت و فراوونه و علاقه وافر و باحال این چهره رو به عکس نشون میده.

unknown_295894467_3212633412344272_5187159785956271374_n

unknown_347354030_904414834192082_632748194060395021_n

الهه حصاری تو دهه پنجاه چه سانتی مانتالی بوده واسه خودش!

ظاهرا دیگه تلویزیون و فیلم و سریالاش کم و بیش از رده خارج شده هستند چرا که هم به شدت دارن ضعیف عمل میکنن و هم سینما و شبکه خانگی مثل بنز دارن میتازونن. مثلا این روزا می بینیم که دیگه کردن حاضرن وقت بذارن گول بذارن نت بذارن اما فیلمای روی پده سینما و یا شبکه خانگی رو دنبال کنن تا اینکه بشینن پای جعبه جادویی!

یکی از فیلم هایی کم این روزا روی پرده نقره ای در حال اکرانه فیلم طنز و باحال "فسیل" هستش که بازیگران جذاب و دوست داشتنی بسیاری مِن جمله الناز حبیبی و بهرام افشاری رو درش جا داده. البته که الهه بانو حصاری هم در این فیلم ایفای نقش دارند که با گریم وظاهر دهه شصتیشون موردتوجه کاربران قرار گرفتند.

الهه حصاری هم به حجاب جدید الورود پیوست؟

این روزا دیگه میون خانوما بازیگر میدونید کشف حجاب چقدر راحت شده و شده مثل آب خوردن! جریمه ای هم که برای خانوم خانوما در نظر گرفته میشه یک میلیون و نیم هستش که خب برای یک بازیگر چندان زیاد نیست! اما ظاهرا این جسارت میون بانوان بسیار زیاد و هم هوادارای خاص خودشون رو دارند و هم مخالفین خاص!

در این موین بازیگرانی هم هستند به مانند خانوم الهه حصاری که نه تنها دست به کشف حجا نزدن بلکه صحبتی هم در رابطه با هیچ طرف ندارند تا قضاوتی هم پیش نیاد. اما مدتی پیش تصویری از این چهره منتشر شد که خطای دید عجیبی داشت. البته که این موضوع مربوط به خیلی قبلتر از این ماجراها بود و خب اون تایم اصلا تا به این اندزه روال نشده بود! این تصویر که با شالی مشکی انداخته شده به خیال برخی کشف حجاب شده دیده شد و رفت تو حاشیه، اما در نهایت مشخص شد کذبی بیش نبود!

elahehesari_1606680332_2

الهه حصاری و مدیتیشن ریلکسی که توش استاده!

الهه حصاری در سال 1369 متولد شد و پیشتر گفته بود که رشته تحصیلی من تربیت بدنی بود و از همان کودکی عاشق ورزش کردن بودم و دنبالش کردم که بعد از مدتی ماجرا برایم جدی تر شد. دنبال مدارک فیتنس و بدنسازی رفتم، زمانی که ورزش یوگا در کشورمان مطرح شد خیلی به آن علاقمند شدم که بعدا متوجه شدم ورزش آسانی هم نیست.

من استاد خوبی داشتم و دوره های کامل این رشته را گذراندم و مدرکم را در این زمینه هم گرفتم. خانوم بازیگر به نظر علاقه زیادی هم به مدیتیشن و ریلکس کردن تو دریا و آب داره و تا حالا چندین ویدیو در این باره منتشر کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا خوب فیلم بازی می کند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی