|

زنِ شهاب حسینی با این عکساش نشون داد شاخِ ولی نه الکی پلکی؛ تولد بازی تو کافه عجیب!

sanaz arjmand shayanews

شهاب حسینی خودش یه چهره مشهوره که خب حالا همسرش رو هم به شهرت رسونده اما خانوم خانوما با انتشار برخی تصاویر نشون داد اهل شهرت آنچنانی نیست!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شهاب حسینی رو قطعا می شناسید و می دونید که مِن جمله هنرمندان به شدت محبوب و جذاب ایرانیه که تا به اینجای کارش که کم کاری هم نیست، تونسته حسابی میون اهالی سینما از دوست داشتنی ترین ها بشه. شهاب حسینی تازگیا سریال شبکه خانگی "پوست شیر" رو به نمایش داشت که خب این کار هم با بازی و وجود جذاب شهاب حسینی کلی هوادار پیدا کرد. شهاب حسینی تا به حال دو بار ازدواج کرده که جالبه هر دو همسر آقای بازیگر به مانند خودش دوست داشتنی بوده و هستند! شهاب حسینی این مدلیه که حاشیه فراوونی نداره اما خب اصلا و ابدا هنرمندی بی حاشیه هم محسوب نمیشه!

حالا چرا این میگیم؟ چون شهاب خان حسینی سالها با خانوم پریچهر قنبری زندگی کرد و همسرشون جوری بودن که شهرتی فراوون پیدا کردن به طوری که حتی حالا هم که جدا شدن باز پریچهر خانوم معروفه! وی که چهره ای محبوب میون مخاطبین بود یکهو جاش رو داد به ساناز ارجمند و رفت! ساناز بانو همسر فعلی شهاب حسینی می باشد که ایشون هم تو این مدت نشون دادن اهل حاشیه سازی و دیده شدن های خاله زنک طور از طریق همسر مشهورش نیست و حالا ساناز تارجمند نیز برای مخاطب محبوبه نه منفور! 

ساناز بانو حرفه عکاسی رو دنبال میکنه، اونهم از نوع درست درمونش، نه عکس های اینستاگرامی و لایک خود! به همین سبب شاید کمتر طرفداری داشته باشه. میگین مگه عکساش چیه؟ خب در ادامه جدیدترین اونهارو مشاهده می کنید.

sanazarjmnd_347074122_805173991122815_1456098612400713564_n

تولد بازی ساناز ارجمند که خیلی با خانومای اینستاگرامی فرق داره!

ساناز ارجمند این مدلیه که اصلا و ابدا تا به حال حرکت و یا رفتار و حرفی نداشته که مورد توجه عجیب قرار بگیره! این روزا دیگه میون بازیگرامون به شدت عرف شده و دیگه داره عادی سازی میشه که آقای بازیگر بره و با خانومی بسیار جوان تر از خودش ازدواج کنه و قبلی رو به حال خودش رها کنه! این در حالیه که در بین بازیگران آقا ازدواج با فاصله سنی زیاد خیلی بیشتر دیده شده تا بانوان!

ساناز ارجمند نیز اینچنین است و با وجود اینکه خودش یه دختر دهه شصتیه با ظاهری نچرال و بیبی فیس، اما با شهابِ ایران که از متولدین دهه پنجاه هستش و ازدواج قبلی داشته، رفته زیر یک سقف!

در ادامه تصویری که ساناز ارجمند به مناسبت تولدش منتشر کرد رو مشاهده می کنید.

sanazarjmnd_275309586_973390963382719_8124810349371938873_n (1)

وقتی همسر شهاب حسینی از چاخان بازی و ژستای نامتعارف به دوره!

قطعا شما هم با دیدن این تصویر گفتیم وا این دیگه چجور عکسیه، که خب باید در پاسخ بگیم ما انقدر به دیدن تصاویر چیتان پیتات شده و شلوووووغ و پر از ادا اطوار عادت کردیم که ظاهرا با دیدن عکس ساده و بی آلایش و بی شوهر خیلی حس درست حسابی نداریم!

این در حالیه که این روزا هم بازیگرا و هم بلاگراااااا و هم فوتبالیستا و خواننده و خلاصه هر کی که شهرت داره، برای هر مناسبت حالا چه سالگرد چه تولد و هرچیز دیگه میان و با سورپرایز های چاخان و لوکس بازی های فیک برای درآوردن چشم همکار عزیز، کلی پول خرج میکنن حتی اگه شده با قرض و قوله تا بلکه بتونن از دیگری کم نیارن و این دقیقا نکته مثبت و جنتلمن بودنه شهاب حسینی هستش که نشون میده در انتخاب همسر نیز اینچنین است و خانومی به مانند اخلاق خودش رو یافته!

احتمالا ساناز ارجمند هم اگر به مانند چهره هایی مثل همسر سپهر حیدری خودش رو در عمل و پروتز و ارایش غرق میکرد و از طرفی با لباس های نامتعارف و ژست های اروتیک دیده میشد، الان به جای 14 هزار فالوور 1 میلیون دنبال کننده داشت و اینجاست که میشه گفت ماهیت اینستاگرام رو ببینید!!!!!

sanazarjmnd_17881557_305610219857175_8563711102238588928_n

اما کمی هم با شهاب حسینی

شهاب حسینی متولد 14 بهمن 1352 در تهران، بازیگر، مجری و گوینده می باشد. آقای بازیگر دیپلم رشته انسانی دارد و دانشجوی انصرافی رشته روانشناسی دانشگاه تهران است که فعالیت خودش رو با گویندگی در رادیو آغاز کرد و حالا کارگردانی هم می کند.

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی، همونطور که از نام خانوادگی اش هم مشخصه اهل تنکابن مازندرانه و یک برادر بنام سید مهدی و دو خواهر دارد.

AndroidOnlineNewsImage-3-682x1024

شر بودنای شهاب حسینی اینجا تابلو شد!

شهاب حسینی در حین تولد 3/700 کیلوگرم وزن داشته و ساعت 3/30 دقیقه نیمه شب بدنیا اومده!

 مادرم می‌ گفت تو پسر شری بودی ولی گذشت تا اینکه روزی به خاطر سر‌بازی سرم را با نمره 4 اصلاح کردم و دیدم سرم از 9 ناحیه شکسته . با توجه به اینکه زمان وقوع 5 – 4 مورد از این شکستگی‌ ها را به خاطر نمی‌ آورم، باید آن‌ ها را به دوران کودکی‌ ام نسبت داد.

شهاب+حسینی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • نگار ارسالی در

    به شما چه سرتان از زندگی بقیه بکشید بیرون

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی