|

"شهاب حسینی" با زنِ جوونش چه زیر و روشد؛ خانوم تریپ و لایف استایلش چه بالیوودیه!

shahab hosseini shayanews

شهاب حسینی که این روزا در پوست شیر ایفای نقش داره، اینبار در رابطه با روسیه متنی بلند بالا نوشت که کم از توپ و تانک براشون نبود!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شهاب حسینی قطعا از بازیگرای جذابیه که هزار ساله تو سینما و تلویزیون داره بازی میکنه و تا به حال هزاران مخاطب رو پای کاری که درش ایفا نقش داشته نشونده! شهاب حسینی این روزها نیز بعد از کمی تا قسمتی غیبت، در سریال شبکه خانگی "پوست شیر" دیده میشه که خب یکی از نقش های اصلی هم هست و اصلا اگه غیر این بود باید شک میکرد! شهاب حسینی همیشه سعی بر این داشته تا با موراد بیخود حاشیه دار نشه اما مگه امکان داره شما بازیگر باشید و مشهور، انسان باشید با کلی افکار و سلیقه متفوت، بعد جنجالی هم براتون ساخته نشه؟!

شهاب حسینی رو بیشتر به عنوان بازیگر دیده ایم و می شناسیم اما بهتره بدونید که این چهره تجربه تهیه کنندگی رو نیز داشته. مثلا "خانه ماهرخ" به تهیه کنندگی شهاب حسینی بود اما بدون اطلاع از شهاب خان اتفاقاتی رقم خورده که به شدت صدای شهاب حسینی رو درآورد و باعث شد تا واکنشی تند داشتنه باشه!

شهاب+حسینی

شهاب حسینی نوشت: جایزه روسیه متجاوز برای من فاقد ارزش است… شهاب حسینی در اعتراض به حضور بدون هماهنگی فیلمی که تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشته، («خانه ماهرخ» به کارگردانی شهرام ابراهیمی)، در فستیوال روسی و برنده شدن جایزه نوشت:
.
«پیرو خبر موفقیت فیلم سینمایی «خانه ماهرخ» در جشنواره Spirit of fire در کشور روسیه که نام بنده را صرفا بابت حمایت و رفاقتی بی‌نتیجه به عنوان تهیه کننده یدک می‌کشد، لازم به ذکر است که ارسال این فیلم به جشنواره این کشور متخاصم، بدون هماهنگی با اینجانب صورت پذیرفته.
.
فلذا، کسب موفقیت از جشنواره کشوری که آغاز کننده جنگ ویرانگر و متجاوز به خاک اوکراین است، برای بنده فاقد ارزش بوده و بدینوسیله از سمت اهدایی خود به عنوان تهیه کننده این فیلم اعلام برائت می‌نمایم.»
.
پانوشت این پست اینکه هر کشور جنگ افروزی در جهان امروز مشخص می‌کند که فاقد فرهنگ انسانی است. لذا این تصمیمی است که اهالی فرهنگ و هنر در زمان خود میبایست درباره هر کشوری که آغاز گر جنگ و ویرانی است، اتخاذ کنند.
به امید جهانی سرشار از صلح پایدار که در سایه آن بتوانیم پرچم دار فرهنگ و هنر و تمدن باشیم.

Untitled

اینجاست که ساناز ارجمند نشون داد چرا نشون کرده شهاب حسینی بوده!

احتمالا تا به اینجا به ذهنتون اومده باشه که خانوم جَوون و جذابی که درتصاویر حضور داره کیه؟ که خب باید در جواب بگیم ایشون ساناز ارجمند عکاسی قدرتمند می باشد که ابتدا نزد آقای بازیگر مشغول به کار بود و حالا همسر شهاب حسینی می باشد.

ساناز ارجمند درست به مانند شهاب حسینی از کم حاشیه ترین بانوانی هستش که تا به حال همسر چهره های مشهور شده اند! این خودش میتونه نشون بده ساناز بانو تا به چه میزان شخصیتی جذاب دارند که به دنبال دم به دقیقه عکس گذاشتن و خودنمایی نیست. این رو بیان کردیم چرا که ساناز ارجمند چند صباحی میشه که با شهابِ ایران ازدواج کرده اما چندان تصویر زیادی ازش در فضای مجازی وجود نداره در صورتی که معمولا وقتی افراد با فردی شهرت دار ازدواج می کنند از شریط استفاده کرده و خودشون رو حسابی میکشن بالا!

Untitled

رفتار شهاب حسینی با همسر اولش چجوری بود؟

شاید شما هم با دیدن چهره ساناز ارجمند به این فکر کنید که اووو چقدر جَوون تر از همسرشه اما خب باید گفت آقای بازیگر هم شهابِ سینماستا! از قدیم هم گفتن علف باید به دهن بزی شیرینی بیاد و این مَثل رو این روزا به شدت می بینیم چرا که آقایون مشهور همسرانی اختیار میکنن که یا خیلی جَوون تر هستند و یا بلاگرن و مدل با هزار عمل و گاهی هم خانوم خانوما جایگاهی ساده و معمولی داشته و با حالا شده شاخ مجازی! خیلی از فالوور ها بر این نظرند که شهاب حسینی در حق همسر اولش یعنی خانوم پریچهر قنبری چندان رفتار درستی نداشته چرا که با همدمی که از 15 سالگیش در کنار بوده نباید به این راحتیا گذشت و دختری جوان انتخاب نمود.

البته که باید در نظر بگیریم انسان ها تنها یک بار زندگی می کنن پس چه بهتر آزاده اونطور که دلشون میخواد برن جلو و عمل کنند! مثلا همین جریان ازدواج خب کی گفته که دو نفر بااااید تا آخر عمر کنار هم باشن و تحت هررر شرایطی همو تحمل کنن؟

unknown_40656842_235017970528449_55729043206569984_n

وقتی ساناز ارجمند مثل اروپاییا فکر میکنه نه ایرانیا!

ساناز ارجمند یه دختر دهه شصتیه که آخرا این دهه به دنیا اومده اما خب چهره ای بی بی فیس تر از اونچه که سن و سالش میگه داره. ساناز سعیدی همونطور که در تصاویرش مشخصه چندان اهل میکاپ نیست و ترجیحش بر اینه که نچرال و دخترونه بمونه.

اصلا یکی از دلایلی بی بی فیس بودن وی هم همینه که خانوم خانوما متفاوت از خیلی از زنان و دختران جامعه هستش و دستی بر آتش آرایش نداره!

unknown_122452860_714443935820601_5273702583387767851_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها