|

وقتی مهناز افشار زورش زیاده و با خواهرزاده آسش رفته یجای ممنوعه؛ ولوِله گری با آرش!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار که چند سالی میشه از کشور رفته حالا اونور آب سعی بار این داره تا با موضوعات مختلف یه جورایی دل فالوور رو بشوزوزنه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهناز افشار بازیگر مهشور ایرانیه که این روزا البته در حال و هوایی دیگر به سر میبره و با توجه به اینکه چند سالی میشه از  ایران رفته، حالا اونور تنها راه ارتباطیش با مخاطب ایرانی شده اینستاگرام! البته که مهناز افشار بعد از رفتنش یه چند باری با امواج مختلف دیده شد و خانوم بازیگر رو ابتدا به دلیل مهاجرت و حضور در برنامه گات تلنت، خار دیدیم چرا که هجوم نظرات منفی کاربران به شدت دیده میشد! بعد از مدتی که مهناز افشار رویی جدید و مظلوم از خودش نشون داد کامنت مردم مهربون ایرانی هم تغییر کرد و شدن طرفدارش! بعد که باز مهناز افشار در کنار همسر سابقش دیده شد دوباره خشم فالوورا اوج گرفت!!

unknown_263704514_3245035532418915_8336929079523135975_n

وقتی مهناز افشار زووورش زیاده و با خواهر و خواهرزادش میرن استادیوم!

مهناز بانو حالا میون بازیگران بالاترین تعداد فالوور رو داره که بیش از 17 میلیون نفر هستند و فعالیت بسیار زیاد این بازیگر نیز تاثیر گذاره که راه به راااه در حال انتشار فیلم و عکسی از خودش هستش!! مهناز افشار در این مدت اخیر و شرایط نابسامانی که تو کشورمون رخ داد هم واکنشاتی داشت و تو پیجش به نوعی دیگر اکتیو شد که ظاهرا اینها هم برای خودنماییه چرا که مهناز بانو بیشتر تو هررر پستش تلاش بر این داشت تا عکس و ژست خودش رو هم با کپشن قالب کنه و اینجاست که مخاطب چندان خوشش نمیاد. اما به تازگی این چهره همراه با خواهر و خواهرزادش به ورزشگاه برای دیدن فوتبال رفت که خب این رو هم فراموش نکرد منتشر نکنه و میلیون ها نفر ایرانی نشونش داد.

mahnaz_afshar_s instagram 2023-1-31 story

وقتی فقط مهناز افشاره که عاشق فیس خودشه!

مهناز افشار همونطور که گفتیم علاقه وافری به عکس گذاشتن داره و کلا این مدلیه که عاشق خودشه. البته که همه عاشق خودشونن! ولی خب برخی هستند به مانند مهناز افشار که اونطور که هستند خودشون رو دوست دارن و نمیخوان تا به چهره ای دیگه تبدیل بشن و به همین علتم چندان دستی بر این فیس بینوا نمیبرن! اما چرا میگیم بینوا، چون خیلیام هستند به مانند نیوشا ضیغمی که خیلی اهل ساخت و پاختن و اگه دو دقیقه ولشون کنی قطعا یه بلای جدید سر فیسشون آوردن! 

مهناز افشار ولی این سبکی نیست که البته باید بگیم چون ایشون شباهت زیایدی به گوگوش داره، شاید اصلا به همین علت نمیخواد تغییری داشته باشه چرا که اصلا مهناز افشار تو یه دوره ای به همین دلیل خیلی دیده شد و به شهرت رسید. پس پیش خودش میگه چرا که نه؟!

unknown_327481739_900008791128076_4439274556058763340_n

مهناز افشار از بیخ و بن بیخیال شده هررر چی دلش میخواد میگرده!

مهناز افشار تو ایران مِن جمله هنرمندانی بود که به شدت سرش شلوغ بود و در حالی که خانوم بازیگر رو مدام در حال بازی در فیلم و سریال های مختلف میدیدیم، یهو سرش حسابی خلوت شد! حالا چجوری؟ اینجوری که مهناز افشار بعد از رفتن به مانند گلشیفته فراهانی نبود که اونورم بازی کنه و راهش رو ادامه بده، بلکه از بیخ و بن بیخیال این عرصه و حرفه شد و حالا میشه دید که مهناز بانو مدااام در حال گشت و گذار و تفریح با دوستان و خونوادشه!

البته که میدونید خوشگذرونی تو آلمان و اروپا سبک و ثروت خاص خودش رو داره و اینجوریام نیست که هر کی دلش خواست بره و خوووش باشه مگه اینکه مهناز افشار باشید و با مهریه و ثروتی زیاد و شاید هم هنگفت برید اونور!

unknown_271345638_1695918840740185_2410656914439480281_n

حوله بازی مهناز افشار با آرش خواننده که بردتش تو حاشیه!

البته که گاهی هم اینه تفریحات جوری پیش میره که یهو یه ویدیو ناجور از این بازیگر سابق دیده میشه و تا مدتها میشه باعث و بانی آبرو ریزیش! ولی خب از بُعدی دیگر هم که نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که مهناز خانوم خودش این ویدیو رو منتشر کرده پس آگاه بوده به کاری که داره انجام میده و با توجه به این که یک بازیگره و میدونه از هر چیزی ممکنه حاشیه در بیاد از عواقب این حرکت نیز باخبر بوده!

مهناز افشار بعد از رفتنش خیلی با آرش خواننده ایرانی گرم گرفته در حدی که مدتی پیش  ویدویی که از مهناز افشار منتشر شد که خانوم بازیگر در کنار آرش خواننده لس آنجلسی نشسته و مورد عجیب پوشش مهناز خانومه که وقتی دوربین میره سمتش خودش رو تو حوله پیچیده! مهناز از وقتی که به آلمان مهاجرت کرده از خیلی از خطوط قرمز رد شده.مثلاً خانوم بازیگر دیگه ابایی نداره که عکس بی حجابش منتشر بشه چرا که انگار دیگه قصد برگشت به ایران رو نداره و کلاً قید بازیگری تو ایران رو هم زده.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها