|

وقتی مهناز افشار میخواد بزنه تو خط گلشیفته شدن و فاز میگیره ناجور؛ سبد رو سرش چی میگه!

Mahnaz Afshar Paparazzi

مهناز افشار که بعد از مهاجرت همچین کار خاصی نکرده بود این روز ها تو استودیو طراحی و عکاسی کله گنده ها سیر میکنه و عکس های خفن خفن میگیره!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهناز افشار یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سلبریتی های ایرانی است که کرور کرور هم طرفدار و خاطر خواه داره، با این همه بعد از اینکه مهناز خانوم افشار با یک آقازاده ی اسم و رسم دار ازدواج کرد و حواشی ای براش پیش اومد و نهایتا مجبور به ترک ایران شد یه جورایی میشه گفت که تعداد طرفدار های سینه چاکش کم شد، با این حال هنوز هم خانوم تو اینستا از لحاظ دنبال کننده بین سلبریتی های ایرانی یکه تازه.

خیلی از سلبریتی هایی که مثل خانوم مهناز افشار از ایران مهاجرت کردند بعد از ترک کشور شروع کردن به فعالیت های مدنی تا به قول خودشون صدای مردم کشورشون باشند، اما مهناز خانوم گویا زیادی سرش با زندگی خودش گرم بود و خیلی تمایلی به انجام چنین فعالیت هایی نشون میداد، شاید هم غم غربت و دوری از وطن خانوم و از تکاپو انداخته بود؛ به هر حال نکته ای که هست اینه که همون طور که می دونید این روزها شرایط اجتماعی ایران خیلی ثبات نداره و مردم از هر قشری که هستند دارند با چالش هایی دست و پنجه نرم می کنند که شاید تا چند وقت پیش فکرش رو هم نمی کردیم، همین مسئله هم باعث شده تا مردم خارج از ایران خودشون رو وارد یک جریان اعتراضی کنند و بالاخره گویا مهناز خانوم افشار هم تصمیم گرفت تا به انجام فعالیت های مدنی برای حمایت از مردم کشورش بپیونده، مثل شرکت در اعتراضات یا عکس گرفتن در باشگاه سنگنوردی برای تقدیر از بانو الناز رکابی، اما این تازه اول داستانه...

مهناز افشار

وقتی مهناز افشار میشه مدل طراح درجه یک فرنگی

بعد از این که مهناز افشار از جمع اعتراضیون ایرانی کنار گذاشته شد خیلی ها فکر کردن که مهناز خانوم افشار دیگه عقب میکشه و کاری به این کار ها نخواهد داشت اما ظاهرا خبری از این داستان ها نیست و مهناز افشار همچنان به روند کاری خودش ادامه میده تا حدی که حالا داره کارهای لاکچری و سطح بالایی میکنه که تو کل اقامتش در آلمان انجام نداده بود. اما این کار ها چیه؟ مهناز خانوم به تازگی شده مدل یه عکاس و طراح آلمانی که عکس های سوپر خفن از مدل ها میگیره و ظاهرا این سری از عکس ها هم برای این بودن که اعتراض خودشون رو به نمایش بگذارند. در ادامه یکی دو نمونه از عکس های این سری رو با هم میبینیم.

مهناز افشارمهناز افشار

وقتی مهناز افشار غرق در فوتوشاپ وارد فاز گلشیفته میشه

خب همون طور که می دونید گلشیفته فراهانی به محض این که از ایران رفت شروع خیلی توفانی ای هم داشت و بعد از بلافاصله کار حرفه ای خودش رو شروع کرد اما مهناز افشار این طور نبود و بعد رفتن بیشتر رفته بود تا فاز بلاگری و این داستان ها، حالا این سری از عکس های فاز بالا و سوپر مدلینگی خانوم خانوما که منتشر شده خیلی از کاربرها رو به این فکر واداشته که نکنه مهناز افشار داره از این فرصت استفاده می کنه تا خودش رو دوباره بیاره تو چشم و به قولی بتونه مثل گلشیفته حرفه اش رو دنبال کنه!!! به خصوص که آقای عکاس و طراحی که این عکس ها رو از مهناز خانوم افشار گرفته همچین آدم سطح پایینی نیست و از طرفی عکس های همچین معمولی ای هم نمیگیره.

مهناز افشار

unknown_321450489_1203356086931247_1746365936947084295_n

مهناز+افشار

وقتی مهناز افشار از مدل سبد به سر میشه انقدر خفن

به گزارش شایانیوز، البته پیش از اینا هم مهناز افشار خیلی از خودش عکس های منتشر کرده بود که همچین بگی نگی فاز مدلینگی برداشته بود که یعنی ما خیییلی خفنیم اما متاسفانه عکس های خانوم خانوما به اون خوبی که انتظار داشت نشد و بیشر شبیه عکس های عجیب غریب و سوال برانگیز فریبا نادری بودن تا مدل ها، البته کمی شیک تر و خلاقانه تر!

مهناز افشارمهناز افشار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها