|

مهناز افشار یه طاقه پارچه تنشه باز داره منفجر میشه؛ تو بهارخوابِ آرش با آرش چه میکنی!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار از بازیگرای مشهور و محبوب و البته سابق کشوره که حالا آلمان زندگی میکنه و با تصاویر رنگ وارنگش حسابی خودشو میندازه تو جنجال!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مهناز افشار رو میشه یکی از بازیگرای به شدت پر حاشیه ای دونست که تو جمع مهاجرت کننده ها هستش و بعد از گلشیفته فراهانی بیشترین جنجال رو ساخت و از بازیگرای مشهور و با اهمیت برای سینمای ایران بود. مهناز افشار کارنامه کاریش در حوزه شغلی که داشت کاملا پر باره که البته این بار بی ارزشم نیست و فیلم و سریال های کاملا جذاب بوده که میشه گفت مهناز افشار خودش از چهره های پولساز تمام این کار ها نیز محسوب میشده!

unknown_301783882_396657489260890_4166437378248671378_n

مهناز افشار تو آلمان با این رفقا گشتیده که شده این؟!

مهناز افشار حالا این روزا در آلمان به سر میبره که البته خانوم خانوما لایف استایل بسیار مرفه و حالی به حولی هم دارن اما موضوعی که هست اینه که این هنرمند مشهورمون حال چرا آلمان رو انتخاب کرده؟ چون خانواده همسرش در این کشور زندگی می کنند و دخترش هم باید به آلمان میبرده که این خودش نشون میده مهناز افشار همانند خیلی از بازیگران که تنها ترکیه میتونن برن نیست و حسابی برنامه ریزی قبلی و پوووولش رو داشته.

حالا از ین ها که بگذریم مهناز افشار تصاویر بسیاری از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر میکنه که این زیاده خیلیییی زیاده ها! مهناز بانو تا به اینجای کار تونسته بیش از 17 میلیون دنبال کننده جذب پیجش کنه و از اون فعالای دست به گوشیه که حتی خوابم هست باز تو اینستاگرام اکتیوه!! در ادامه نمونه ای از تصاویر خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که از اون مدل آلمانی طوراست.

191325_706

وقتی فاز و نول مدلینگی مهناز افشارو میگیره! بیا پایین سرمون درد گرفت!

مهناز افشار در ایران که بود خب غرور بیشتری داشت اما حالا با زندگی در انور آبها و البته دوستی و رفاقت با شخصیت های خارجی و ایرانیه مقیم اونور، به نوعی تغییر رفتار و ظاهر داده و حالا گهگاهی تصاویری ازش دیده میشه که نشون میده خانوم بازیگر کمی تا قسمتی علاقمند به مدلینگ هم شدن که البته میگن هر کسی را بهر کاری ساختن! قطعا مهناز افشار بهر مدلینگی نیست چرا که دلیل نمیشه وقتی چهره ای مشهوره و هوادار زیادی داره پس بااااید حتما بزنه تو کارای اینچنینی!

البته که تو خود ایران بانوان بازیگر بسیاری هستند همانند بهاره رهنما که چنین توهمی دارن و فکر میکنن چون شهرت پیدا کردن پس چهره و اندام و سبک ظاهرشون دیگه اهمیت نداره و میتونن برای هرکار و باری برن جلو! مهناز افشار نیز چنین است و با وجود اینکه تو حوزه بازیگری عملکرد خوبی داشته اما مدل خوبی نیست!!

236926_419

مهناز افشار و تواناییِ دو بُعدی بودنش که خاصش کرده!

مهناز افشار از خوبیاش اینه که دو بُعدیه! حالا یعنی چی؟ یعنی خیلی از بانوان هستند همانند نیکی کریمی که شاید سابقه و توانایی و اعتبار بالایی داشته باشند اما تا میتونن تو یه جهت حرکتت کنن و بازی داشته باشن اما مهناز افشار این مدلیه که نشون داده هم میتونه تو نقشای طنزی همچون "نهنگ عنبر" ایفای نقش داشته باشه و هم در کاراکترای جدی مثل "گیسو"! البته که شاید شما هم بر این نظر باشید که گیسو یه کار به شدت ضعیف بود اما این برمیگرده به کارگردان و نویسنده نه بازیگر!

مهناز افشار در این چند سالی که از ایران رفته هیچ فعالیت هنری و بازیگری نداشته و تنها کاری که کرده این بوده که عکس بگیره و بذاره اینستاگرام!! اصلا شاید به همین دلیل بیکاری هم صفحس به آلبوم هزار جلدی تبدیل شده!

unknown_305873732_136891515722130_4390162078256619266_n

مهناز افشار حوله پیچ شده پیش خواننده ممنوعه!

مهناز از وقتی که به آلمان مهاجرت کرده از خیلی از خطوط قرمز رد شده.مثلاً خانوم بازیگر دیگه ابایی نداره که عکس بی حجابش منتشر بشه چرا که انگار دیگه قصد برگشت به ایران رو نداره و کلاً قید بازیگری تو ایران رو هم زده.

این تنها تغییر شگرف مهناز افشار تو این مدت نبود و خانوم بازیگر تو اروپا با خیلی از خواننده های لس آنجلسی طرح رفاقت ریخته و حتی با اون ها رفت و آمد هم داره.

مدتی پیش  ویدویی که از مهناز افشار منتشر شد که خانوم بازیگر در کنار آرش خواننده لس آنجلسی نشسته و مورد عجیب پوشش مهناز خانومه که وقتی دوربین میره سمتش خودش رو تو حوله پیچیده!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی