|

استایل چهل تیکه پاره "مهناز افشار" که خیلی سوسکی اونورآبی شد؛ کیفش ساندویچ فویله!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار بازیگر مشهوریه که حالا محبوبیتش بگیر نگیر داره و استایل هایی میزنه که اونام بگیر نگیر دارن و اینبار به شدت بدتیپ ظاهر شد!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مهناز افشار و میشه از بازیگرای جذاب قدیم ندیما دونست و حالا هم از بازیگران منفوری که دیگه اونور آب زندگی میکنه و چندان مورد قبول همه مردم و کاربران نیست. مهناز افشار تو دهه هشتاد همراه با محمدرضا گلزار اونقدری ترکوند و پولساز شد که تبدیل به زوج هنر داشتن میشدن اما خانوم خانوما ابتدای دهه نود و از وقتی که با یک آقا زاده ازدواج کرد و مهریش فرازمینی شد، کم کم از چشم مخاطب افتاد تا ادامه ماجرای همسرش و رفتنِ خودش! اما مهناز افشار رو اگه بخوایم از لحاظ کاری ببینیم باید بگیم که واقعا هنرمدی توانا بود!

چرا که همه بازیگرا نمیتونن و توانایی این رو ندارند که هم در قالب طنز عالی باشن و هم در قالب اجتماعی و جدی! اما مهناز افشار کاراکتر جالبی همانند سریال "نهنگ عنبر" رو در سابقه کاریش داره و از طرفی هم فیلم وسریال های بسیاری همانند عاشقانه و ... هستند که مهناز خانوم در اونها حسابی تازونده! 

حالا از کار و بار مهناز افشار که در بیایم و برسیم به حال حاظرش باید بگیم که این بانوی هنرمند ما اونور آب چندان خوشتیپ نمیگرده و اغلب با استایل هایی دیده میشه که عمرا تو ایران میپوشید اما میگن کمال همنشینی اثر میکنه این طور که نشون میده مهناز افشار با خوشتیپا همنشینی نداشته و در ایران خوش استایل تر عمل میکرد. در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید.

unknown_305873732_136891515722130_4390162078256619266_n

unknown_306197881_832228037942098_1524580130655196368_n

mahnaz_afshar_286138945_706708763883495_86739827318395961_n

مهناز افشار لوکسِ قدیم ایران و بیریخته حال حاضر

خب تریپ مهناز خانوم افشار رو مشاهده کردین؟ احتمالا مورد پسند شم هم قرار نگرفت. مهناز افشار از وقتی که رفته به شدت از نظر کاربران بدتیپ شده و با وجود اینکه مثلااا میخواد استایل های اروپایی بزنه اما ظاهرا اصلا موفق نبوده که هیچ، یه ترکیبی سمی از ایرانی اروپایی هم زده که خب چندان جالب از آب در نیومده.

البته که این اولین باری نیست که مهناز افشار بدتیپه و تقریبا از وقتی که رفته فقط چند بار خوشتیپ دیده شده! مهناز افشار در  ایران که بود و در مراسمات سینمایی، با استایل هایی شیک تر و لوکس تر حضور پیدا میکرد اما حالا خانوم بازیگر هرچه که دم دست باشه و هر چه که تنشون باشه براشون مهم نیست و درجا عکس میگیرن میذارن! اما خب وقتی مثل عکس بالایی تریپم میزنن باز خوشایند نیست!

مهناز افشار دست به دعای فضای مجازی شده چون ....

 مهناز افشار تو ایران همیشه مرکز توجهات بود هر فیلمی هم که بازی می کرد غالباً فروش خوبی داشت و حتی عکس ایشون رو بیلبوردهای سطح شهر هم به کرات دیده می شد. حالا اما تو آلمان مهناز یک شهروند عادیه و هیچ کس ایشون رو نمیشناسه یا اگه بشناسه مهناز خانوم افشار براشون هیچ جذابیتی نداره حالا خانوم بازیگر برای اینکه دیده بشه و همچنان بگه که من هنوزم برای خودم طرفدار دارم متوسل شده به اینستاگرام و فضای مجازی! مهناز این روزا تو اینستاگرام همه کار می کنه از گذاشتن عکسای جذاب و یکم منشوری تا استفاده از فیلترهای مختلف و البته عکس با چهره های ممنوعه مثل آرش! خانوم بازیگر تو تازه ترین جلوه گریش هم اومده با استفاده ابزارهای سرگرمی که سن رو تخمین می زنند زیبایی خودش رو محک زده اما جواب به شدت شوک کننده ای گرفت!

بیوگرافی جالب مهناز افشار

مهناز افشار متولد 21 خرداد 1356 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلکرده دیپلم تجربی و دوره 4 ساله رشته تدوین در یک موسسه غیرانتفاعی است که از 21 سالگی جلوی دوربین رفت و تا به حال فیلم و سریال های بسیاری را ایفای نقشی خفن کرده است.

دو برادر دارد که یکی جواهرساز و دیگری تولیدی سلفون دارد و تنها خواهرش هم آرایشگر می باشد ، پدرش سالهاست فوت کرده و مادرش خانه دار می باشد.

از معماری تا سوپراستاری

پس از گرفتن دیپلم علاقه داشت معماری بخواند اما در رشته تربیت بدنی دانشگاه سراسری قبول شد اما بجای آن 4 سال تدوین را زیر نظر مجید فخرایی یاد گرفت.

مهناز+افشار

mahnazafshar3-vaghtesobh

MiEh2gxFv6hE

mahnaz-afshar

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها