|

تیپ ژیمناست طور مارال فرجاد وقتی اون بالا مالاها میوَرزشه؛ این لباس عروسته الکی مثلا؟

maral farjad shayanews

مارال فرجاد بازیگر محبوب ایرانی که این روزا خارج از ابیران به سر میبره با استایل سفیدش کاربران رو به اشتباهی عجیب انداخت!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مارال فرجاد از بازیگرای محبوب و با استعداد ایرانی می باشد که سالهاست در سینما و تلویزیون فعالیت میکنه که البته مدتیه کمرنگ شده و انگاری خانوم خانوما هم از این شغل داره میبُره! اما این رو هم باید گفت که مارال فرجاد نزدیک به دو سالی میشه که ایران نیست و مجارستان زندگی میکنه. مارال فرجاد اونقدر اونجا موند و عکس گذاشت و اینستاگرام فعالیت کرد که دیگه کم کم داشت براش حرف و حدیث مهاجرت در میومد تا اینکه توسط یک مجله خارجی مشخص شد خانوم بازیگرِ ما سرطان دارن و برای مداوا در این کشور به سر میبرن.

مارال بانو در حال حاضر حال بهتری داره اما خب اینطور که مشخصه همچنان قصد برگشت نداره. مارال فرجاد در خانواده ای هنری و بازیگر زندگی کرده چرا که هم پدرش جلیل فرجاد هنرمندی پیشکسوته و هم خواهرش مونا فرجاد از هنرپیشگان قدیمی در این عرصه می باشد. البته که مونا و مارال هردو جَوون هستند و منظور از قدیم عهد بوق نیست!

حالا از این ها که بگذریم، مارال فرجاد در اینستاگرام به عنوان یک هنرمند حسابی اکتیوه اما به تازگی تصویری با لباس تمام سفید و گل از خانوم بازیگر منتشر شد که خب برخی از کاربران این ظاهر رو برای ازدواج دونستن! اما چیزی که در واقع هست تریپ مارال فرجاد مروط به یکی از اکران های سینمایی می باشد.

مارال+فرجاد

مارال فرجاد به خانومای سینما فهموند استایل یعنی چی!

خب همونطور که دیدین مارال خانوم فرجاد چندان اهل عجیب پوشی نیست و کلا این مدلیه که سادست اما ترند و باحال. حالا چرا اینو میگیم چون بعد از کم شدن کرونا و باز شدن سینماها و اکران های سینمایی، خانومای بازیگر به شدت تغییر ظاهر دادن  هر بار یه اکرانی مراسمی بود با استایل هایی اجق وجق و حتی نامتعارف دیده میشدند.

این روند به قدری پیش رفته که تبدیل به مسابقه ای جنجالی شده و بانوان بازیگر هییی در حال سبقت برای زدن تریپای ناجور هستند! خب در این میون وقتی برخی از بازیگران ساده و متناسب دیده بشن قطعا میتونن محبوب تر باشن!

2019-05-06 230

maralfarjad_1635784905

اما مواردی که گفتیم دلیل بر این نمیشه که مارال فرحاد رفته اونور آب پس اونجام ساده میچرخه. البته اگه بخوایم بهتر منظورمون رو برسونیم باید بگیم در اصل مارال بانو بی هیچی لباس نمیپوشه، بلکه سعی داره تا هم در استایل داخلی و هم خارجی هم جینگول مستون و ترند باشه و هم ساده و البته از نامتعارف بود به دور‍!

maralfarjad_1658072438

مارال فرجاد اونور آب کنسرت میره درجه یک و خارجی طوررر!

اما مارال فرجاد در این مدت که به تنهایی در مجارستان زندگی کرد و به دور از وطن و خانواده بود و فعالیت هنری هم نداشت برای گذراندن شرایط سخت بیماری، گاهی به کنسرت های خارجی و یا فشن شو ها میرفت و عکس و فیلم هایی هم منتشر می کرد. 

وی مدت پیش در یک کنسرت موسیقی که شقایق نصرتی پیانیست ایرانی ساکن آلمان برگزار کرده بود حضور داشت.  مارال فرجاد در توضیح این کنسرت نوشت: حدودا یک ماه پیش به دعوت دوست عزیزم پریسا جعفر مقدم به کنسرت پیانو یک بانوی ایرانی که از آلمان امده بودن دعوت شدم. تمام سالن پر شده بود از نوای روح انگیز موسیقی، با لمس هر کلاویه توسط انگشتان پر توانش روح همه مدعوین را در تسخیر خود در می آورد.

وقتی مارال فرجاد تو خفا کل اندامو میذاره به نمایش!

اما جدا از همه اینها اگه بخوایم برگردیم سر ماجرای خودمون باید بگیم که مارال خانوم فرجاد یک ورزشکار حرفه نیز هستند البته اینطور که نشون میدن! اما موردی که مورد توجه قرار گرفت مدلی ویدیویی بود که مارال فرجاد از هنگام یوگا از خود در سایه و تاریکی و با لباس راحت و جذب گرفت. اگه از دنبال کننده بازیگران بوده باشید احتمالا این سبک فیلم گرفتن رو تو خیلی از پیجای بازیگران زن دیده اید و ظاهرا مُد شده و اگه اینجوری نگیرن و نشون ندن ورزشکارن اصلا زشته!!

بیوگرافی مارال فرجاد

مارال فرجاد متولد مرداد 1361 در تهران، بازیگر است وی فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی است. اصالتا اهل مرند و ترک زبان می باشند. او بازیگر را از سال 1377 با حضور در مجموعه کت جادویی ساخته محمدحسین لطیفی در تلویزیون آغاز نمود. 

PQOwABzcoyeO

228798383_983504459050174_4563653320701130906_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها