|

وقتی مارال فرجاد اونور آب فقط با یه باندانا میپِلکه؛ ژستای آنجلینایی راااه به راه چیه!

maral farjad shayanews

مارال فرجاد بازیگر مشهور ایرانی می باشد که از وقتی رفته مجارستان تصاویر رنگی زیبای بسیاری منتشر میکند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مارال فرجاد از بازیگرای جذاب و با استعدادی محسوب میشه که البته خیلی وقته در مجارستان زندگی میکنه. البته که خیلیا ابتدا بر این گمان بودند که خانوم بازیگر مهاجرت کردن و اگر اینطوره چرا پس کشف حجاب نمیکنه و یا علنی نمیگه و قایم موشک بازی در میاره اما مارال فرجاد در نهایت گفت به دلیل سرطان و طول درمان مدتیه از ایران رفته. مارال فرجاد در اون مدت تصاویر بسیاری از خود منتشر میکرد که خب همونطور که میدونید وقتی یه بازیگر ابتدا تصاویر اونور آبیش رو منتشر میکنه با نگاه ها و تعحب بسیاری از سوی کاربرن همراه میشه و بعد عادی میشه!

حالا مارال خانوم فرجاد در حال رفت و آمد به ایران هستند و بعد از فوت مادرشون نیز مدتی رو در حالاتی دِپ و ناراحتی به سر بردند اما حالا دوباره تصاویر جذاب خود را منتشر می کند و ادامه ماجر ....

در ادامه نمونه ای از جدیدترین تصاویر خانوم بازیگر را مشاهده می کنید که با استایلی سفید صورتی و البته جذاب هستند و همچون برجی بلند بالا جلو دوربین وایسادن!!

maralfarjad_1658072438

مارال فرجاد نمونه بارز تغییر در ایران و خارج!

البته این اولین باری نبود که مارال فرجاد تصاویر خود را با ژست هایی آنچنانی منتشر میکنه و کلا از یه تایمی به بعد کلا خانوم بازیگر گل از گلشون شکفت و حالا تصاویری با استایل های مختلف و فیگور هایی مختلف منتشر می کنند.

البته که خیلی از بازیگران ما هستند همانند خانوم فریبا نادری که اصلا استعداد خوبی در  ژست گرفتن ندارن و کلا عکساشون تو یه محدوده خیلی خیلی عادی میچرخه اما خب عکسم فَت و فراوووون منتشر میکنه.

اما حداقل مارال فرجاد کمی تا قسمتی ژست بلده و تنوع زیبایی به پیجش داده. در ادامه نمونه هایی از گَنگ تا ظریفش رو مشاهده می کنید که در ایران بود از این مدلیا نمیذاشت!!!

maralfarjad_1655920065

maralfarjad_1642784776

maralfarjad_1635784905

maralfarjad_1636485160

استفاده بهینه مارال فرجاد از سرطانش، عجیبن غریبا مدل شد!

از چند سال پیش که مارال خانوم تصمیم گرفت بره مجارستان، کلا اینستا شده واسش یه راه فوق العاده واسه پول درآوردن. کاری که شاید اگه تو ایران میموند، هیچوقت ازش درخواست نمیشد بیاد و انجام بده، اونم چه کاری، مدل شدن!

مارال فرجاد که کلا اعتماد به نفس تو خونوادشون موج میزنه، حالا درسته که سرطان داره ولی همین موضوع باعث شده که با برندهای مجارستانی کار بکنه و بزنه تو کار توریست شدن و همه جای دنیا رو بگرده. از ایتالیا گرفته تا شهرای ریز و درشت مجار رو! حالا باشه اگه مریضی که واقعا درمان کن ولی اینقدر ریخت و پاش اونم کنار دست آقاشون واقعا خط خطی میکنه اعصاب کاربرا رو.

maralfarjad_1655370853

maralfarjad_1654432962_1

اعتماد به نفس درجه یک مارال فرجاد اونور آب!

عکسای مارال فرجاد رو دیدین؟ یه رنگ جیغ پوشیده با یه آرایش کمی عجیب و دوربینی که از جلو بدون افکت و فیلتر از ایشون عکس گرفته! مارال فرجاد هیچگونه تزریق و یا عمل زیبایی انجام نداده تا به حال و به چهره ای که داره راضیه و خودش رو دوست داره.

این تصاویر برای مجله بود اما با این حال تغییر خاصی درش ایجاد نشده بود، البته که تمااام تصاویر مارال فرجاد که در اینستاش گذاشته و دِلی گرفته و برای مجله یا جای خاصی هم نبوده نیز همینگونه هستش و مارال خانوم هرچه که هست حداقل اعتماد به نفس کافی داره و همانند خیلی از خانومای بازیگر که هم من میدونم و هم شما میدونین نیست که با فیلتر های اینستایی و عمل و صد قلم آرایش و در آخررر هم باز افکت و رنگ عکسش رو منتشر کنه!

maralfarjad_1645023909_1

دل و قلوه مونا و مارالشون از این سر تا اون سر دنیا

مونا خواهر کوچیکه مارال خانوم که ایشون هم مثل همه اعضای خانواده فرجاد دستی بر آتش هنر دارن و بازیگر هستند. مونا این روزها در ایران است و برخلاف مارال که خیلی تو فضای مجازی و اینستاگرام فعال هستنش مونا زیاد اهل اینستا بازی نیست. مارال گویا حسابی این روزها و بعد از اینکه چندی پیش مادرشون رو از دست دادن احساسی شده و حسابی دلتنگ خواهر کوچیکه شده. مونا به همین بهونه عکسی از خودش تو اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: برای تو گذاشتم مارال فرجاد

مارال خانوم هم که حسابی از این عکس آبجیش ذوق کرده بود بلافاصله استوری کرد و نوشت: چه عجب ما روی شما رو دیدیم در اینستا....

monafarjad_289622039_160151319888323_2276059136455778109_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی