|

استایل خارجکی و جینگولِ "مارال فرجاد"؛ خانومی خیییلی تند داری میری، گاز وِرمه!

maral farjad shayanews

مارال فرجاد از بازیگران خوش استایل ایرانیه که به تازگی به مجارستان رفته و در حال درمان بیماریشه. او اخیرا پستی با استایل خارجی منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مارال فرجاد از بازیگران خوش چهره و تقریبا کم کار سینما و تلویزیونه که پدرشون آقای جلیل فرجاد از بازیگران پیشکسوت و معروف سینماست. او اخیرا با بیماریِ سخت سرطان درگیر شده و مدتیه به مجارستان کوچ کرده و از اون زمان فعالیت زیادی هم تو اینستا به طرق مختلف داره که باعث میشه طرفدارانش او رو کمتر از خاطر ببرن.

مارال فرجاد به تازگی عکسی منتشر کرد که او رو با استایل متفاوت تو مجارستان نشون میده. خانوم بازیگر تو این عگس حسابی لنگ و پاچه رو بیرون انداخته و انگار نه انگار که قراره یه روزی برگرده ایران! مارال خانوم با گذشت زمان گویا بیشتر داره از درون می پاشه و به گفته کاربران فضای مجازی با این جور استایل و تیپ زدنا باید فاتحه برگشتنش رو بخونه.

maralfarjad_1655370853

خانوم خیییلی دیگه خوشش میاد از خودش!

مارال فرجاد از زمانی که پا به کشور خارجی گذاشتن خیلی متین و موقر بودن که حتی بعضیا فک میکردن میخواد بعد درمانش به ایران برگرده. ولی حالا با انتشار این مدل عکسا مشخص شد که خانوم حسابی خارج گردی بهش مزه داده و قصد نداره حالا حالاها پا به کشورش بذاره.

او حتی برای چند برند خارجی و مجارستانی تبلیغات انجام میده و با وجود بیماریش تونسته استایل و فیس دوست داشتنیش رو حفظ کنه. به گفته کاربران خانوم خانوما انگار به جای سرطان، بیماری خودشیفتگیِ بیش از حد گرفته و با ادا اصولایی که گاه و بیگاه تو اینستا میریزه داره تبدیل به یه شاخ مجازی میشه.

maralfarjad_1645458989

maralfarjad_1645023909_1

سرطان، هیچی از ارزش های خانوم کم نمیکنه!

به گزارش شایانیوز: از زمانی که مارال خانوم بخاطر بیماریشون به مجارستان رفته و این موضوع رو به صورت رسمی اعلام کردن، خیلیا بر این باور بودن که قراره کلی از ایشون بی خبر باشن و ندونن چی بر سر این بازیگر میاد. اما واقعیت اینه که حالا مارال فرجاد فعالیت بیشتری نسبت به قبل تو اینستا پیدا کرده و به بهانه های مختلف از خودش عکسای جذاب منتشر میکنه.

علاوه بر این خانوم بازیگر گاهی به مکان های تفریحیِ مجارستان هم میره و نشون میده که حسابی هم به خودش میرسه و چیزی اونجا کم و کسر نداره. به گفته کاربران مارال خانوم تو ایران به خوبی تونسته پول به جیب بزنه و بار خودش رو از قبل بسته که حالا اونور آب راحت میتونه گلیم خودش رو از آب بکشه بیرون و در کنار درمانش، خوش گذرونیاش رو هم داره!

maralfarjad_1654432962_1

کمی بیشتر با مارال فرجاد

مارال فرجاد از بازیگران دهه شصتی سینما و تلویزیونه که اصالتا ترک زبانه و در خانواده ای هنرمند به دنیا اومد. او ابتدا خیلی شناخته شده نبود و هر کس برای دفعه اول مارال خانوم رو میدید، او رو با پدرش نسبت میداد و از این طریق ایشون به محبوبیت بیشتر هم رسید. پدر مارال فرجاد، آقای جلیل فرجاده و خواهرش هم مونا که بیشتر او رو به عنوان کتایون در سریال محبوب "ساختمان پزشکان" میشناسن، حالا مدتیه که از هم دور افتادن.

مارال خانوم لیسانس رشته عکاسی داره و به گفته خودش رابطه بسیار صمیمی با پدر داشت و هنوز هم این رابطه ادامه داره. او در مصاحبه ای گفت: "پدرم از بچگی به من و مونا میگفت هیچوقت چیزی رو از من پنهون نکنید و همیشه راستگو باشین؛ چون ما هر چقدر هم از دستتون ناراحت باشیم در نهایت شما رو حمایت خواهیم کرد."

maralfarjad_1640373153

maralfarjad_1636485160

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی