|

زنِ علیرضا نیکبخت با این همه ژل و بوتاکس قشنگ کوفته از نو ساخته؛ چی بودی چی شدی!

mona nikbakht shayanews

علیرضا نیکبخت و خانومش باهم زدن تو یه بیزینس پر پول و اونا برای اینکه بتونن تو اینستاگرام و البته تلویزیون تبلیغ کنن کلی عمل زیبایی کردن!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- علیرضا نیکبخت واحدی هم در دورانی که فوتبال بازی می کرد و هم حالا که نزدیک به یک دهه است از مستطیل سبز خداحافظی کرده همیشه جزو چهره هایی بود که حاشیه زیاد داشت. از انتقال جنجالی ش به پرسپولیس و یاغی شدنش بگیرید تا همین تبلیغ نچسبش برای یک برند فرش که حسابی تو مخه و البته خانوم جذابش که داره میشه یه بلاگر شاخ!

علیرضا نیکبخت خودش هم کلی عمل زیبایی و تزریق بوتاکس و ژل کرده حالا در مدلینگ فعالیت دارد و به عنوان مدل تبلیغاتی با برندهای معروف همکاری دارد. وی تجربه بازیگری نیز دارد و از طریق خانم سپیده میرحسینی برای حضور در یک فیلم کوتاه به عنوان مدل و مانکن انتخاب شده بود که قرار بود در جشنواره کن به نمایش دربیاید که گویا این اتفاق محقق نشد.

15415495

علیرضا نیکبخت آنچه بود و آنچه هست

وقتی زنِ علیرضا نیکبخت مژه کاشته قد موهای سره بنده!

مونا نیکبخت ظاهری جینگول مستون داره و همیشه هم با دامن و یا شلوارهایی بسیار کوتاه دیده میشه. از طرفی میدونید که این روزا تو اینستا راه جذب فالوور شده همین موارد و خب ایشون هم با استفاده از انتشار تصاویر خود و شهرت آقای شوهر تونستن فالوور بگیرن و حالا تبلیغاتی شاخ میذارن که البته درآمدی شاخ هم دارد! 

همسر علیرضا نیکبخت اینبار به سراغ اکستنشن مژه رفت و هم حال و صفایی به مژه هاش داد و هم تبلیغی گرون انجام داد.

در ویدیویی که بالا مشاهده کردید وقتی دوربین بدون فیلتر میره جلو تازه چهره اصلیه ایشون رو نشون میده که به گفته کاربران زیبایی چندان خاصی هم ندارند!

در واقع همسر علیرضا نیکبخت به مانند خیلی از چهره های مشهور کشور عمل های زیبایی بسیاری انجام داده تا به این مرحله از چهره رسیده اما همیشه عکس هایی که منتشر می کنند یا با فیلتر اینستایی بوده و یا کلی روتوش، که حالا آرایش رو ندید میگیریم!

sds

وقتی زنِ نیکبخت عاشق اینه همه بدونن ماشین دارن لاکچری!

مونا نیکبخت به واسطه همسر مشهور و انتشار تصاویر و ویدیو هایی عجیب فالوور جذب کرد و حتی تبلیغات هم میگیره! خانوم خانوما بسیااار زیاد اهل به اشتراک گذاشتن ویدیوهای ماشینی هستند که با دو کیلو آرایش و فیلتر اینستایی گرفته شده ولی خب جهت نشون دادن ماشین لاکچری و خودنمایی گزینه بدی هم نیست! خانوم خانوما به تازگی انگاری فیلم کم آوردن به همین جهت از فیلمای زمستون استفاده نمودن و با یه کپشن متن کمرشکن کار رو جمع کردن!

آقای نیکبخت این عکسای خصوصی جاشن تو اینستا نیستااا

علیرضا نیکبخت و خانومش همه تلاش شون رو می کنن که بلاگر بشن و از طریق اینستاگرام پول دربیارن اونا حت برای تحقق این هدف عکس های خصوصی ازدواج شون رو هم تو اینستاگرام منتشر کردن و این جوری می خوان زندگی لوکس و لاکچری شون رو به رخ بکشن و به همه نشون بدن.

uigiul

وقتی علیرضا نیکبخت گووول میخوره!

علیرضا خان در یکی از مصاحبه هاش پرده از راز زندگیش برداشت و گفت که قبلا با خانومی از طریق فیس بوک آشنا شد و تصمیم به ازدواج با او گرفت. آقای واحدی بیان کرد که در طی مدت کوتاهی تمام خانه و ماشین و هر چه داشت رو به اسم خانومش زده و بعد از گدشت زمان اندک از او جدا شد.

براساس گفته علیرضا نیکبخت تماما زندگی او بخاطر تصمیم اشتباهی بر باد رفت و این موضوع تجربه بزرگی برای این فوتبالیست شد. ولی انصافا آقای نیکبخت قدیما چی بوده و حالا چیییی شده!

Untitled

اینم تبلیغ ضایع علیرضا نیکبخت

گفتیم که علیرضا نیکبخت زده تو کار تبلیغ اونم واسه یه برند خوش نام فرش، حالا جدا از اینکه علیرضا نیکبخت با اون استایل های قرتی طورش چه یهو برای تبلیغ و بَنر اتو کشیده شد به کناررر! به تازگی هم ویدیویی بسیار عجیب منتشر کرد که خب از مهد فرش بعید بود ساخت چنین روایتی و ربط بی نمک فرش به گل و فوتبال!!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها