|

تیپ ساحلی و مااایه داریه زنِ علیرضا نیکبخت؛ خاص بودنِ زیاد یعنی مانتوت صورت دار باشه!

alireza nikbakht shayanews

علیرضا نیکبخت که پول از سر و کولشون بالا میره همراه با همسرش چند روزیه در سفر کیش به سر میبرند و تصویری جدید منتشر کردند.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- این روزا تو اینستاگرام برخی از آقایون فوتبالیست حتی از بلاگرا و بازیگرا هم شاخ تر شدند، البته شاخ مجازی! علیرضا نیکبخت یکی از این چهره های فعال در شبکه های اجتماعی می باشد که تصاویری بسیااار زیادی از خود و به همراه همسرش منتشر می کند. قطعا میدونید که وجود همسر در بالا بردن پیج و حاشیه سازی تاثیر خفنی داره به خصوص که خانوم خانوما پایه هم باشن. البته که علیرضا نیکبخت خودش هم چهار پایست و از دیده شدن بدش نمیاد که هیچ، تلاش زیادی هم در این راستا داره!

علیرضا نیکبخت در دهه پنجم عمر خود به سر میبره و به تازگی 42 ساله شده اما خب از قدیم گفتن پول در جیب خر در بازار، حکایت این فوتبالیست قدیمی است که سن و سال کمی نداره اما جَوون و جذاب مونده که خب با پول میشه خودسازی هم کرد! ناگفته نمونه که آقای فوتبالیست مدتی هم در عرصه مدلینگ فعالیت داشته و با بازیگران هم رفت و آمد صمیمانه ای دارد. اما ابتدای متن گفتیم این زوج همپای هم هستند از این لحاظ بود که هر دو خودنمایی شدید در اینستا رو دوست دارند و تصاویر بسیار زیادی هم منتشر می کنند. این تصاویر اغلب در مهمانی و رستوران و سفر است و یا برای مناسبت های مختلف همدیگرو سورپرایز می کنن! هی سورپرایز هی سورپرایز! اما در ادامه تصویری از علیرضا و مونا نیکبخت مشاهده می کنید که در سفر کیش به سر میبرند.

jygilh

اینستاگرام یه غول بی شاخ و دُم برای خیلی چیزا...

کلا چند سالیه که اینستاگرام شده غولی برای ارتباط و کار و پول و خودنمایی و خلاصه شده حتی زندگی یکسری افراد که بدون اینستا ممکنه حتی افسرده بشن و یا امیدی برای کارشون نداشته باشن.

خب چهره های معروف و پولدار هم از این فرصت استفاده کرده و خود را پولدار تر می کنند. مونا نیکبخت نیز دستی بر آتش دارد و مدتی پیش ویدیویی پست گذاشت که برای میکروبلیدینگ در سالنی مجهز و لوکس رفت و کارش رو هم انجام داد. اما حالا جدا از مسئله تبلغیات، انگاری در صفحات اینستایی ایران تبدیل به اروپا میشه و خانومها دیگه علنی و راحت بدون حجاب هستند که خب اینم خودش راهی برای جذب فالووره!

بیوگرافی جالب علیرضا نیکبخت 

علیرضا نیکبخت واحدی  در نهم تیر 1359 در مشهد متولد شده است. او یک برادر و 3 خواهر دارد و یکی از آرزوهای کودکیش دکتر شدن بود که نرسید. ورزش را از دوره نوجوانی با والیبال شروع کرده و به دلیل داشتن قد بلند و اندام و استایل به این ورزش روی آورد. اما بعد از مدتی علاقه اش کم شد و به سمت فوتبال گرایش پیدا کرد و از همان زمان بطور حرفه ای دنبال فوتبال رفت.

زندگی لوکس و اشرافی آقایون فوتبالیست

او با توجه به تصاویر منتشر شده از زندگی شخصیش وضع مالی خوبی دارد و انواع ماشین های میلیاردی و خانه لوکس مجلل این موضوع را نشان می دهد. وی بسیار هم علاقه مند به خودرو مازراتی می باشد.

uigiul

alirezanikbakht22_1652335578_1

ازدواج اول

علیرضا نیکبخت که تا به حال دو بار ازدواج کرده در مورد همسر اولش گفت: از طریق فیسبوک با همسرم آشنا شدم و اما بعد از سه سال کارمان به جدایی کشید. تمام زندگی اعم از خانه و ماشین و اقلام دیگر را به نام همسرم کرده بودم.

lhi

ازدواج دوم

اما همسر جدید نیکبخت واحدی ارایشگر می باشد و در حرفه آرایشگری و گریم فعالیت دارد و خودش نیز مدرسه فوتبال دارد که فعلاً به خاطر کرونا تعطیل است. علیرضا نیکبخت درباره زندگی دومی که ساخت احساس رضایت دارد و با همسرش زندگی خوبی دارند.

lhi

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    اگه چونتون عمل کنید خوب میشید.

  • ناشناس ارسالی در

    خخخخخ چه زشت

  • ناشناس ارسالی در

    حالا که چی ؟

  • ناشناس ارسالی در

    زوج پلاستیکی و مصنوعی خیلی زشتین خدایی😏

  • سجاد اس ارسالی در

    نمیدونم چرا انقد از نیکبخت و زنش تازگیا خبر میزنین.اینا کین اخه

  • حسن ارسالی در

    اینهابااون ابروهاشون چقدروحشتناک شدند؟اینهااین مدهاراازکجادرمیارندکه هیچیک ازبازیگرهای هالیوود هم این چنین تیپهای غیرطبیعی ووحشتناک ندارند!!!!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها