|

"محیا دهقانی" با یه مَن آرایش دمبل برداشته که چی؛ بدجور رو ابرا سیر میکنیااا!

mahya karami shayanews

محیا دهقانی بازیگر سریال نجلا که یه فاز شاخ بگیرِ اعظمه و کسی رو دستش نیس تو استارای جدید، حالا یه کلیپ عجیب از ورزش کردنش گذاشته!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- محیا دهقانی از بازیگرای محبوب و نوپای سینما و تلویزیونه که شاید نام اون چندان براتون آشنا نباشه، ولی قطعا بازیگر نقش اصلی در سریال پرمخاطب "نجلا 2" رو یادتونه. محیا دهقانی که پیش از این سریال هم به نقش آفرینی در فیلم های مختلف  پرداخته بود، تونست از سریال نجلا به عنوان یک سکوی پرتاب استفاده کنه و یه طوری این نقش رو با بازی خوبش بترکونه که نظر همه اهالی سینما رو به سمت خودش جلب کرد. محیا دهقانی اما این روزها بیشتر درگیر حواشی و تبلیغای رنگ و وارنگ تو فضای مجازی شده و کم کم داره جای قدیمیای این کارو میگیره!

محیا دهقانی از زمانی که به شهرت رسیده مث خیلی از بازیگرای جدید زده تو کار خودنمایی و اینستابازی و به تازگی یه کلیپی از ورزش کردنش گذاشته که کلا همه رو متعجب کرده. خیلی از کاربرا با دیدن این ویدیو موندن که چطور خانوم با هفتاد قلم آرایش تشریف بردن برای ورزش و در آخر هم بدون اینکه میکاپش ذره ای خراب شه ورزشش رو تموم کرده و خیلی شیک و مجلسی بقیه رو هم داره به این کار دعوت میکنه. محیا خانوم علاوه بر این با یه استایل جدید و خیلی خفن یوهویی ورزشکار شده و هیچ جوره نمیشه فاز گرفتناشُ با حال و هوایی که تو سریالاش داره مقایسه کرد!

محیا دهقانی و تم های هالیوودی طورش!

محیا خانوم از اون دسته بازیگراییه که بعد سریال نجلا حسابی به دل مردم نشست و همین موضوع هم باعث شد تا بیاد تو کار تبلیغات جورواجور تو پیج شخصیش و اینقدر به خودش میباله که انگاری آسمون دهن وا کرده و ایشون تشریف آوردن پایین. از اونجایی که محیا دهقانی یه بیس چهره اوکی و دوست داشتنی داره خب بی تردید تو این کار هم خیلی خوب به چشم میاد و ژستایی که فقط مختص هالیوودیاس رو هم به خودش میگیره و دِ برو که رفتیم!

d

s

fhdg

فاز رویایی و ملیح محیا دهقانی جلو دوربینا!

محیا دهقانی بازیگریه که به خاطر توانایی بالاش در بازیگری تونست یه شبه ره صد ساله رو طی کنه و به قدری خودشو در قیاس با بازیگرای دیگه بالا بکشه که حالا حالاها کسی به گرد پاش نمیرسه.

میون این همه اتفاق خانوم بازیگر تو اکران مردمی فیلم "چند میگیری گریه کنی 2" جلوی دوربین ها قرار گرفت و با استایلای جینگول و البته فازگیریای خاصی که معلومه این روزا داره حسابی روشون کار میکنه دل خیلیا رو حسابی با خودش برد!

cx

f

محیا دهقانی با تیپی که تابحال ندیدی وسط خارج!

محیا دهقانی رو شاید فقط تو فیلم و سریالای امروزی دیده باشین و با دیدن چند تا عکسش بگین حتما خانوم پاش از تهران بیرون نرفته، در حالی که اصلا اینطور نیس.

محیا خانوم چند سال پیش با یه استایل خفن تشریف برده بود یه کشور خارجی که گویا خودش از قصد نام این کشور رو نگفته تا بعدا براش سوژه نشه و از اونجایی که کلا علاقه زیادی به فیگور گرفتنای شاخ طور و تیپای مردونه داره، گفته چه جایی بهتر از خارج و با موهای بلوند شده عکسایی گرفته که بیا و ببین!

t

r

g

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی