|

مونا کرمی با تیپ عجیب و کج رنگش سیس میاد عقاااب؛ خانومِ هفتاد رنگ چه ساده شد!

mona karami shayanews

مونا کرمی بازیگر ازسرنوشت می باشد که تفاوت 180 درجه ای با نقشاش داره و تیپای ژیگول زیادی میزنه اما اینبار خانوم خانوما یجور دیگه شد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مونا کرمی از بازیگرای جذاب و نو شناخته شده ای هستش که با بازی در سریال "از سرنوشت" بیشتر دیده و البته مشهور شد. مونا کرمی شاید نقش چندااان پررنگ و تاثیر گذاری نداشت اما از کاراکتر های اصله سریال بود و با نقش آفرنی خوبی که داشت تونست مخاطب رو جذب خودش کنه و حالا کلی طرفدار داشته باشه. مونا کرمی تا قبل از از سرنوشت چندان فالوور بالایی نداشت اما حالا بیش از 130 هزار کاربر دوست دار او هستند.

مونا خانوم کرمی اما قبل از این حرف ها هم از چهره های فعال اینستاگرام بود و تصاویر بسیااار زیادی از خود به تنهایی و یا با رفیق جونش و داداش جانش منتشر کرده. خاتوم بازیگر خلی زیاد اهل خوشگذرونی و دشت و دمنه که در ادامه بیشتر باهاش آشنا خواهیم شد. اما در روز های عاشورا و تاسوعا عکسای فراوونی از بازیگرای خانوم و یا برخی سلبریتی های آقا دیده شد که طبق معمول جگول بازیه خانوما بیشتر بود و پای نذری هاشون خودی نشون دادن. 

اما مونا کرم برای شام غریبان با ژستی محو و شالی بنفش تصویری از خود استوری کرد که البته نکته ریزی هم داشت!

monakaramiofficial_2900455634794415350_3002339004

و اما نکته جذاب عکس و رفاقتی جذاااب تر!

خب خیلی از کاربران همیشه در صحنه شال رنگی این بازیگر جوان رو ابتدا سوژه ای برای گیر دادن قرار گرفتن و بعد هم تگی که در انتهای عکسش کرده بود.

مونا کرمی خانوم جوانه دلشاد رو تگ کرده که خب با توجه به جمله ای که نوشته مشخصه عکاس جوانه خانوم بودند که ایشون هم از بازیگران جذاب و تازه شناخته شده ای هستند که شاید هنوز هم خیلی ها ایشونو با اسم نشناسن اما این دو هنرمند که رفاقتی جیک تو جیک باهم دارن، تصاوری زیادی هم با هم منتشر کرده اند.

مونا کرمی برخلاف خیلی از بازیگرای الانی که با همدیگه هر روز یه جایی رو دارن گز میکنن فقط یه پایه ثابت واسه گشت و گذاراش داره و اونم کسی نیست جز "جوانه دلشاد". گویا رابطه دوستانه بین این دو بازیگر از همبازی بودنشون تو سریال "حوالی پاییز" آغاز میشه و تا همین الان هم ادامه داره و مونا کرمی هم به غیر از داداشش که پایه رفتن به هر جای دنیاست، با جوانه خانوم خییییلی نداره.

Untitled

Untitled

نظر کمتر دیده شده از بازیگر در رابطه با پوشش تو فیلما و اینستا!

مونا کرمی همانند خیلی از همکارانش و هم سن سالاش قطعا تیپ و ظاهرش با اونچه که در تلویزیون و کاراکتر ها می بینیم فرق داره و به روز میپوشه. اما باز خوبیش اینه هنوز وارد مراحل نامتعارف نشده و کم و بیش سعی داره تا هم حسابی دیده بشه و هم جنجالی نباشه!

مونا کرمی در مورد اینکه پوشش او در تلویزیون بسیار با چهره واقعی اش تفاوت دارد گفت:

خب ببینید هر کشوری با توجه به قوانین اش یه سری محدویت هایی دارد و کشور ما هم همین طور است ما داریم تو کشورر اسلامی زندگی می کنیم و تلویزیون نمیتوانیم با همین پوشش خودمون ظاهر شویم و باید با پوشش اسلامی ظاهر شویم.

نازی و پدر در سریال چوب خط
نازی و پدر در سریال چوب خط

Untitled

Untitled

جسارت عجیب مونا کرمی که اینبار بیریختش کرد!

مونا کرمی همونطور که گفتیم عاااشق و شیفته عکس گرفتنه و خب از اونجایی که بهترین فضا هم طبیعت هستش برای عکاسی، خب قطعا خانوم خانوما عکسای خوشگلی رو به ثبت میرسونه.

اما چیزی که چندان مورد استقبال کاربران قرار نگرفته و انگاری طرفدارای زیادی نداشته تیپ و استایل مونا کرمی هستش که خب مشخصه اهل ریسک و تیپای خاصه! مونا کرمی معمولا از ترکیبات خوشش میاد و چندان هم با تیپای مونوکروم دوست نیست!مونا کرمی جسارت خوبی در انتخاب استایلش داره اما همونطور که گفتیم همه پسند نیست. مثلا در ادامه تصویری از خانوم خانوما در جشن حافظ مشاهده میکنید که اومده و اینبار از آیتمای کمتری تو ظاهرش استفاده کرده و تمام مشکی پوشیده اما نه چندان زیبا! 

لباس مونا کرمی از نگاه خیلی از کاربران حتی طرفداراش، نامرتب و شلخته بود و انتخاب مناسبی برای جشن حافظ نبود!

Untitled

بیوگرافی جالب مونا کرمی

مونا کرمی متولد 18 آذر 1369 در گلستان ، فارغ التحصیل لیسانس مهندسی منابع طبیعی می باشد که از کودکی با تئاتر شروع کرد سپس از طریق فیلم کوتاه به تلویزیون رسید و حالا در سطح اول کار می کند.

اولین بار در سال 1378 وقتی 9 ساله بود با کار تئاتر عروسکی در مینودشت بروی صحنه رفت تا اینکه با حضور آکادمی بصورت تخصص فعالیت اش را ادامه داد. خانم بازیگر در جشنواره دانش آموزی توانست رتبه 1 بازیگری را برای نمایش سیب بگیرد.

مونا کرمی و نکات مثبتی که هررر خانومی نداره!

در ادامه نمونه هایی از عکس بازیه مونا کرمی رو با تیپای جورواجورش مشاهده می کنید که نشون میده خانوم خانوما استعداد خوبی هم در ژست گرفتن داره و برخلاف خیلی از بازیگران مثل فریبا نادری که اصلا فیگور بلد نیستن و فقط راه به راه عکس میذارن، نیست!

ناگفته نمونه از دیگر خوبیای مونا خانوم اینه که اصلا اهل فیلترای اینستایی و یا عمل های زیبایی عجیب غریب و عروسکی نیست و به چهره نچرال خودش اکتفا کرده که خب این هم خودش نشون دهنده داشتن اعتماد به نفس خوبه ....

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها