|

وقتی "مونا کرمی" واسه خودنمایی تو اینستا کم نمیذاره؛ این شلواره یا یقه اسکی!

mona karami shayanews

مونا کرمی از بازیگرای نوپای سینما و تلویزیونه که هر روز با استایل جدیدی ظاهر میشه. این بار هم با انتشار یه استوری خیلی خفن اینستا رو ترکوند.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مونا کرمی از بازیگران نوپا و محبوب سینما و تلویزیونه که اخیرا با نقش آفرینی در مجموعه پرمخاطب "از سرنوشت" تونست به محبوبیت بی نظیری دست پیدا کنه. البته این اولین کار حرفه ای مونا کرمی نیست، ولی بار اولیست که او رو در قاب تلویزیون میبینیم. مونا کرمی در کنار حرفه اصلیش تو اینستا هم فعالیت های زیادی داره و گاه و بیگاه با انتشار عکس یا ویدیوهایی سوژه کاربران فضای مجازی میشه.

مونا خانوم به تازگی استوری منتشر کرد که او رو با یه استایل متفاوت و خییییلی خفن نشون میده. مونا کرمی که همیشه با تیپ و ژستاش همه رو مات خودش میکنه، حالا یه جوری با شلوار لگش پاهاش رو انداخته بیرون که انگارییه دختر دهه نودی خیلی رها و آزاده و نه اینکه بازیگر ایرانیه. این خانوم که حالا یه جورایی داره با تیپای جدید و مطابق مد پیش میره و چشم خیلیا رو به خودش دوخته، بعد شهرت حسابی از این رو به اون رو شد و تیپایی میزنه که اصلا دهن آدم رو باز نگه میداره بدجور!

monakaramiofficial_2874271863003245467_3002339004

شیطنت از سر و روی مونا کرمی میباره!

مونا کرمی از بازیگرای دهه شصتیه که باید بهتون بگیم اصلا به نقشش تو مجموعه "از سرنوشت" نگاه نکنین که تفاوتش از زمین تا آسمونه. خانوم خانوما خارج کار اینقدر شیطونه و مدام در حال مزه ریختنه که حد و حصر نداره.

البته بعضی اوقات هم همکاراش که این موضوع رو میدونن یه شوخیایی از قصد انجام میدن که این شیطنتاش رو به چشم بیارن و طرفدارای مونا خانوم هم از این قضیه آگاه باشن. خلاصه که اگه یکم هم تو پیج مونا کرمی بگردین قطعا متوجه میشین که حتی تو عکسایی که گرفته هم شیطنت داره از سر و روش میباره!

monakaramiofficial_1652363130.jpg01255

وقتی مونا کرمی از مد هم جلوتر میره!

چیزی که این روزا خیلی تن دختر خانومای جوون دیده میشه، استایلای عجیب و خیلی آزادانه است که از دید خیلیا این سبک پوشش ها از روی سلبریتی های معروف برداشته شده. نکته جالبی که درباره مونا کرمی وجود داره اینه که خانوم بازیگر بعضی اوقات اینقدر تیپای رها و خاااااص میزنه که انگار مد رو از روی استایلای مونا کرمی برداشتن و اون با مد پیش نمیره.

گاهی وقتا هم با یه تیپای خارجکی و هالیوودی نمایان میشه که باعث تعجب خیلی از کاربرا میشه. خانوم این دفعه با یه زیرپوش مشکی ظاهر شد که از دید خیلیا اگه نمیپوشیدش سنگین تر بود و یه جوری هر چی داشته رو ریخته بیرون که...!

monakaramiofficial_1656594127_1

monakaramiofficial_1622966724_1

رفیق فاب و پایه خوش گذرونیای مونا کرمی!

مونا کرمی برخلاف خیلی از بازیگرای الانی که با همدیگه هر روز یه جایی رو دارن گز میکنن فقط یه پایه ثابت واسه گشت و گذاراش داره و اونم کسی نیست جز "جوانه دلشاد". گویا رابطه دوستانه بین این دو بازیگر از همبازی بودنشون تو سریال "حوالی پاییز" آغاز میشه و تا همین الان هم ادامه داره و مونا کرمی هم به غیر از داداشش که پایه رفتن به هر جای دنیاست، با جوانه خانوم خییییلی نداره.

برادر مونا کرمی که اسمش مجیده یه خواننده نوپاست و حسابی هم عزیز دلِ خواهرشه. مونا خانوم اینقد داداشش رو دوست داره که به هر بهونه ای سعی میکنه یه نمادی از عشق بینشون رو به رخ مخاطباش بکشه. چند وقت پیش هم با انتشار یه کلیپ باحال که همخونی این دو تا خواهر برادر جون جونی رو نشون میداد، اینستا رو ترکوند و تبلیغ آهنگ برادرش هم تو پیج خودش کرد.

monakaramiofficial_1656594127_2

monakaramiofficial_1622966724_2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها